• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lillelørdag

Upsaker

ScanFlyer Blue
God lillelørdag

Det er ikke ofte jeg kan eller vil starte dette ballet, men det nytter ikke å ligge å dra seg når man ikke har direkteruter fra Oslo.. Snart bærer det til Stockholm for å prøve SK939 til LAX, så da er det mer enn greit nok å komme seg opp. Og høydepunktene fortsetter da det er satt opp 330 bort og 340 tilbake, noen som vet hvilken fugl som flyr i dag?

Ha en fin dag om du skal kort eller langt.

Last edited:
Re: God lillelørdag

Vekket av fuglesang og dermed klar for en fin onsdag. I går ble hvitvinsesongen på verandaen åpnet...vanvittig digg. Nå venter bryggekontoret og egentlig hele siste dag på kontoret før påske. Ha en bra onsdag!

God morgen fra Solkysten. Her blir det halv dag på jobb i dag før det blir BA757 til LHR og videre til DUB. Må si jeg gleder meg til 4 dager med bare kos. Ha en flott vårdag alle steder enten solen skinner eller ei.

Fortsatt tirsdag her i Mobile, Alabama - dvs. 6 min igjen til midnatt.

Mens andre står opp i Norge legger man seg her borte

Har fått reiserute heim neste veke, blir den "vanlege" ruta fra MOB via ATL til AMS og AES med Expressjet Dba Delta Connection Canadair Jet, KLM B77 og KLM F70...

Mornings fra Sandaker. Her ble dagen startet på feil side av 6-tallet med en 1,75 åring som stod i senga og ropte på is. Sånn apropos ting vi ikke serverer til frokost. Kona har "truet" med og jobbe sent i dag, hvilket betyr jeg kan få bestemme over fjernkontrollen i kveld. Ha en fin dag

Her i huset var i der minste 1,01-åringen oppe på rett side av fem. Mager trøst sidan han også var oppe i natt. Snart påske!

God midtuke - klar for de 3 siste dagene før påskeferie som skal tilbringes på noen SAS fly og et CIMBER fly til uken. Bra start på påsken.

Jan

Go morn fra Trondheim
Sov lenge idag, faktisk til litt over seks, noe som er sjelden vare i heimen ;)
Bra forberedelse til dagen Fly& Øl i bartebyen :drink

Blir henting av kidsa i barnehagen og middagslaging før jeg stikker til midtby'n.
Er det flere som befinner seg i Trondheim og vil joine , så møt opp på Graffi midtby'n kl. 1900 -bord reservert under navnet Rasmus :cool:

Ha en strålende dag :):):)

God morgen fra Sola. Kontordagen er såvidt begynt, null mail = rolig dag.
Kan forøvrig melde om et aldeles strålende vær.
Ha en fin en :)

Attachments

• Glitrende morgen på Sola.JPG
    Glitrende morgen på Sola.JPG
    293 KB · Views: 189

Snart bærer det til Stockholm for å prøve SK939 til LAX, så da er det mer enn greit nok å komme seg opp.

Da bør du ha med deg Yoga drakt og trekkspill, ref de som var med på inagural. Det kan også virke som om SAS har hyret en rekke veganere som står for event-catering. For sikkerhets skyld kan du ta med en pakke karbonadedeig i vesken. God tur ;)

Digresjon
Kjøpesenteret her på Lillestrøm bestemte for et par år siden, etter at de hadde fått en sånn über-friskus-besserwisser inn i tenketanken, at folk nå foretrakk rå fisk foran burgere og bare sunne snille ting. Så de kastet ut burgerkjeden og tok inn sushiplasser og sånne type ting. Ingen jeg kjenner så noensinne et menneske (utover kokken) på sushirestauranten og 1/4 av lokalene i senteret står nå tomme. Jeg følte det som en indre seier, så klart.

Digresjon 2
Ikke si det til noen, men jeg liker faktisk sushi bedre enn Burger King, altså. Men jeg godtet meg hver gang üver-friskis-tyrraniet får seg en solid en rett i dysa

Digresjon 3
Jeg har oppdaget Ctrl+U

Men dere får ha en god morgen, da.

God morgen fra Oslo. Her må man jo pakke til en ukestur til Afrika. Viktigste er nå uansett Imodium, Paracet, Malaria-tabletter, myggspray og alt det har jeg. Ja og pass selvsagt. Avreise - i ettermiddag. Ja må også sjekke at kameraet funker. Ha en fin dag dere som gjør alt i siste øyeblikk.

God formiddag fra det Sørlandske!
Her skinner solen og våren er på vei!

Anbefaler å følge med på InsideFlyer.no kl 12 i dag, hvor det blir presentert en god nyhet for alle EuroBonus-medlemmer!!

Stay tuned!!

Guten morgen aus Stuttgart. Har overnattet på Møvenpick på flyplassen. Litt god tid på morgenen så det ble tid til en liten stopp på MB-museet. Mye snadder[emoji3] Ha en aldeles fortreffelig mittwoch!
a5bede21d8a7678770f611a3bac535f3.jpg

Får vel si god ettermiddag fra Chiang Mai - her er det i varmeste laget med rundt 36 grader på dagtid. Heldigvis blir det kaldere på kveldstid.

Venter på at sola går ned før dagens svømmeøkt, og fortsatt 6 dager igjen før hjemreise.

Anbefaler å følge med på InsideFlyer.no kl 12 i dag, hvor det blir presentert en god nyhet for alle EuroBonus-medlemmer!!

Den om at man kan booke bonusbilletter i Plus for prisen av Go, som SAS nettopp postet på Facebook, og noen fant ut i en tråd her på forumet i går?

God onsdag fra Berger, forresten. Måtte den bli stille og rolig med akkurat passe arbeidsmengde. Ellers er kontoen så godt som tom, så det er rikelig med plass til de 223 millonene som skal deles ut fra Hamar i kveld.
Kunne jo vært greit med litt påfyll fram til lønna kommer på fredag (bare ikke lønna kommer først og tar opp unødvendig plass, da).

God onsdag ønskes :)

Da bør du ha med deg Yoga drakt og trekkspill, ref de som var med på inagural. Det kan også virke som om SAS har hyret en rekke veganere som står for event-catering. For sikkerhets skyld kan du ta med en pakke karbonadedeig i vesken. God tur ;)

Hehe, både yogaen og den røde løperen var ryddet bort, men de har fortsatt varme nøtter og sjampanje. Savner dog tøflene de deler ut på høsten. Nuvel. Internett funker også overraskende bra enn så lenge, har de egen linje lengst foran i flyet tro..

Hehe, både yogaen og den røde løperen var ryddet bort, men de har fortsatt varme nøtter og sjampanje. Savner dog tøflene de deler ut på høsten. Nuvel. Internett funker også overraskende bra enn så lenge, har de egen linje lengst foran i flyet tro..

Flytøfler er faktisk noe av det jeg alltid har i samtlige reisevesker. Det og ladere til gadgets er på en måte min "GRU" på reise.

SAS hadde fine tøfler i gode gamle dager. Der jeg lærte dette.

Nå får jeg dem isteden hos #toflytoserve

God tur

Flytøfler er faktisk noe av det jeg alltid har i samtlige reisevesker. Det og ladere til gadgets er på en måte min "GRU" på reise.

SAS hadde fine tøfler i gode gamle dager. Der jeg lærte dette.

Nå får jeg dem isteden hos #toflytoserve

God tur

Takk! Jeg pakket lett etter tre timers søvn, men tror jeg har fått med det viktigste. Var så vidt vi rakk det da reisefølget forsov seg og ankom gate 3 min før avgangstid :)

Btw, er det lov å mene at ingen av drinkene sas tilbyr ombord er noe særlig? Jeg vet jeg er sær, men noe burde jeg jo syns var godt..

Last edited:

Digresjon 3
Jeg har oppdaget Ctrl+U

Da kan du glede deg til du finner Ctrl+B ;)

God aften fra Tananger

Her har det gått nesten i ett i dag. Og frykter det blir likt i morgen :cry:

Som Rune litt over viser til, så er det pent vær i området, noe jeg synes det kan fortsette med helt frem til mandag formiddag da man reiser på den årlige påsketuren til LIS.

I følge velforeningen på jobben så er det nå påske (påskeegget er utdelt), men det er dessverre 2 arbeidsdager igjen, og det er fare for overtid også, før det blir helg :drunk:

Vel, her skal kapt Mal, og crewet hans, holde meg med selskap i kveld.

Ha en fin kveld forumister :)

Back