• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lillelørdag!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God lillelørdag!

God morgen fra Forus!

Javel, da var man på jobb igjen! Det regner katter og hunder, og må si at jeg er glad for at jeg har en jobb som innebærer innendørs arbeid gitt!

Ha en fin en forumister! :)

Re: God lillelørdag!

God morgen fra sola!

klar for å la SK4008 ta meg over til Oslo, kan melde om 3 sluser åpne i security, 2 forbeholdt til fast track! blir test av innenriksloungen imorgen på OSL, satser på den er bedre enn å sitte ute i terminalen men ser at jo at tilbakemeldingene er blandet.

Ha en fin dag gutter og jenter!

Mornings fra Oslo nord i dag også - og været er ustabilt:

10600490_10152224970356260_6147217862884038893_n.jpg

I dag blir det møter og rapporter for videre vekst i våres bransje :D

Ha en fortsatt god dag der du måtte befinne deg.

Jan

Mornings. Finere vær ute i skogen enn i hovedstaden nå i morgen. Ser ut til og bli en travel dag, som fort kan risikere og ende med jobbing hjemmefra i kveld. Ha en fin dag

G'morn fra Trondheim
Faktisk oppholdsvær idag, håper det varer. Liten tur tl den lokale Hi-Fi-pushern igjen idag, må bytte noe stash jeg har kjøpt som var bøff.

Fiskekaker til middag idag :D :D

Ha en skikkelig fin dag :cool: :cool: :cool:

God morgen fra Kroatia, forresten ikke helt god da det er litt "rusk" i halsen. Har nå tatt turen litt nordover langs kysten til et fint lite sted som heter Brela. Ligger et par mil nord for mere kjente Makerska. Gått fra 5 stjerners Resort til 3 stjerners hotell, sa fasilitetene er ikke helt det samme. Men både strender og gårsdagens middag holdt høy klasse. Ha en aldeles fortreffelig dag!

Meir god dagen frå Trondheim. Det vart sykkel til jobb i dag også, håpar det ikkje regnar når eg skal heim att... Fekk gla'melding frå mypack og Komplett idag, så i kveld skal det mekkast ny TV. Ti dagar igjen til utløp av EB-kvalifiseringsperiode og for seint til å finne på noko lurt med det.. Rakk aldri Norge rundt :(.

Planlegging av semesteret no, dette skal bli spennande...

God dag fra Haugesund. Her er det hjemmekontor i dag, før man i ettermiddag skal teste DY via Gardemoen til Praha. Hjemtur på søndag med SK og WF via CPH i plus. Prisdifferansen på Go og Plus var kun 200.- når jeg booket, så valget var lett.

Ha en superduper dag folkens, og håper at Island har fått orden på siktemekanismen for vulkanene sine, askefast frister ikke..

God dag ønskes dere alle
Flere møter rundt omkring denne uka, ja. Ruters røde og hvite er flittig benyttet.

Spennende å følge oppstarten av flyet fra SVG til Houston seinere i dag :)

God ettermiddag fra Bastø Fosen på vei mot Vestfold. Planen er å få en flytur med DC3 Dakota. Været var strålende, nå ser det ut til å være noen heavy regnbyger derover, håper det bedrer seg!

G'mooorgen ... ser til min skuffelse at SK951 kommer til å gå langt vest for meg. Blir vel bare ved spesielle vindforhold at den kommer over her ... Ser innimellom 380'en til LH (fra Houston), men ikke ofte ..

Da var vel sommeren på vei tilbake .. opp imot 35 grader igjen og varmt å sitte ute med mårrakaffen i dag .. Imidlertid er 737-koppen i bruk for å feire dagen.

Ha en forsnuffelig dag!

God dag fra Park Inn, med praktfull utsikt over Berlin fra tjueandre etasje. Meget kjølig til august å være, men sola gjør det trivelig. Grei tur hit fra Skopje, via Beograd, i går, med helt fulle fly. I dag blir det bare å nyte feriens nest siste kveld. Regner med ei heller denne blir helt alkoholfri!

Og tur med Dakotaen var enda artigere enn jeg hadde tenkt! Anbefales!!
e6u7asez.jpg

Back