God lillelørdag

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
God lillelørdag

Jaggu er jeg ikke fus igjen. Mr Citrix fra Åljobyen forsovet seg? Nattvakten ebber ut og om en time er man på vei hjem.

En helsefreak på jobben har stappet automaten kun med "ja-mat". Sjokoladesuget ble ikke mindre av den grunn. Noen ganger trenger man hyperraske karbohydrater og da er ikke et surt grønt eple en høydare.

Knask en gulrot :headbang

Re: God lillelørdag

Grynt, gårsdagen på IKEA med påfølgende monteringsarbeid merkes på rygg og skuldre idag..enda godt dagen idag ikke er så lang som den kunne ha vært.

Satser på at tempen utendørs har gått litt ned, men der er jeg vel for optimisk?

En helsefreak på jobben har stappet automaten kun med "ja-mat". Sjokoladesuget ble ikke mindre av den grunn. Noen ganger trenger man hyperraske karbohydrater og da er ikke et surt grønt eple en høydare.

Kjenner til den der altfor godt, burde vært ulovlig! Lykke til i kampen mot denne grønnhetssykdommen.

Ha en fin dag :)

God morgen fra Forus!

Urk, kald og sur morgen, men man kom seg på jobb iallafall. Aner meg at dette kan bli en merkelig dag, da mailboxen min er ganske tom, hvilket er uvanlig, så da får man ta ting på sparket og kanskje få tid til å skuffle una diverse andre ting.

Ha en fin en forumister! :)

Frisk morgen fra Trondheim
12 blå må termometeret - nok en gang glad for webastoen på bilen altså :D
Normal dag ligner det på foreløpig, men det varer vel ikke lenge tenker jeg.
Får vel fortsette den gode treningstrenden i kveld når ungene sover -får dårlig samvittighet ellers....:rolleyes:

Ynskjar dykk ein framifrå dag :up: :up: :up:

Mornings fra bussen på vei til oljen i øst. Satser på å klare å komme meg hjem tidligere enn ni i kveld som i hår, så jeg rekker en skitur. Hvis ikke så er det jo ikke så ille at det ikke er godt for noe :p Ha en fin dag

Go morgen fra Pattaya. Her er det heldigvis ingen helsefreaker eller minus grader :)
Litt pakking står på programmet i dag siden man skal ut på en liten luftetur i morgen.
Ha en fin dag :)

God morgen!

Sitter på Gullstuen på OSL og venter på neste flight til Munchen, før Air Malta avslutter dagen med sin formiddagsrute fra Sør-Tyskland.

Rolig morgenflight fra Trondheim, og ute her på OSL er det akkurat nå lett snødrev og -14.

Frokosten unnagjort, et par timers jobb nå så er det å slappe av litt i 3F på vei sørover..

Er noen av dere på Gullstuen nå er det bare å ta turen og hilse på innerst til venstre ved den falske peisen som henger på veggen her.. :)

Kim

Jaggu er jeg ikke fus igjen. Mr Citrix fra Åljobyen forsovet seg? Nattvakten ebber ut og om en time er man på vei hjem.

Not quite, måtte jo skrape bil i morges. ^_^

PS! Kall meg gjerne Mr. Citrix, men noter deg at jeg er ikke en stor fan av Citrix. Men det må flikkes jevnlig på som alt annet i IT verden. ;)

Aner meg at dette kan bli en merkelig dag, da mailboxen min er ganske tom, hvilket er uvanlig, så da får man ta ting på sparket og kanskje få tid til å skuffle una diverse andre ting.

Ja, der fikk dagen en ny vri! Da har huset offisielt fått omgangsyke i hus, så da er det å kline til og gjøre ferdig ting og tang før lunsj og komme seg hjem og ha gjemmekontor.

God morgen fra klasserommet! Idag er det operational procedures som står på planen :)

God morgen fra Servisair loungen på Dyce,
På grunn av freezing fog ble retur flighten ,4616 , kansellert igår kveld.
Kaos for re-booking og innkvartere folk på hoteller som ikke hadde ledige rom. Det heldigste måtte ned til Edinburg for å få seg et par timer på øye.
Klok av erfaring fikk jeg leid meg en bil i en fei og kjørte til en kollega med bolig på størrelse med et slott ved riverside Dee.
På den måten slapp jeg unna hele kaoset til ASIG.
Været ser bra ut og det bør gå greit å returnere med SK4612 om ca en time.
Ha en fin dag alle.

God formiddag fra Youngstorget.
Arbeidet som en helt i dag og fått unna mye papirarbeid. Ut å handle en bursdagsgave nå før støvsugeren står å venter på meg hjemme.. Fortsatt god dag ønskes!

Våt dag fra vestsørøst. Her er tempen 15 grader, men det er nok siste dag på en stund vi får se slike temperaturer, I morgen er det fare for sne ....

Ser ut som jeg kan forvente en rolig dag. I morgen ser det imidlertid ut som at det braker løs med ny kunde, så vi får nyte latskapen mens man kan ...

Znorkende Hund er på plass under pulten min og kaffekoppen er full. La arbeidsdagen begynne!

God ettermiddag fra det kolde Sørland!

Dagen startet med minus 12 grader, og snart går turen hjem igjen og venter spent på hva termometerskapet sier nå. Men uansett er det neppe sommertemperatur enda.

Gi meg litt sommer snart!!

BF:cool2

Hei hei fra Jærbanen. For en snau times tid siden ble jeg eier av en splitter ny iMac. Så det blir nok å leke litt med den utover kvelden. Ellers blir det nok å følge situasjonen i Algerie en stund utover kvelden. Ser ikke bra ut.

God morgen fra Fnatheim. Forkjølelsen er på retur så man har endelig fått en real og god natts søvn. Fra senga er det desverre hele 3 meter til vannet, men jeg vurderer allikevel en morgendupp. Eller skal jeg gå via kjøkkenet og se på nei-maten først... Harde valg.

Elefanten og gutta har ingen planer om å stå opp enda.

En like fin dag ønskes alle andre...

Back