• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lillejuleaften fra Dhaka

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Det er en grå morgen i den kaotiske byen og det ser ut som om det vil bli husarrest for det meste mens jeg er i byen pga. alle opptøyene de har her for tiden. Det er endel ukjente fugler å se fra takterrassen jeg sitter på. Behagelig temperatur.

Under transit i Istanbul igår kom jeg over den ultimate "vi har mistet all bagasje"-familien som stilte opp kledt i håndduker i klagedisken til Turkish Airlines.
attachment.php

Attachments

• lost.jpg
    lost.jpg
    25.4 KB · Views: 1,083
Last edited:
He,he får hilse fra minustimer ( 11 ) i motsetning til Roberts Plus . Har det topp , i morgen hente bil hos Budget... Town Car er borte, så nå followup gubbebil, Lincoln MKZ... Ha en god lille julaften ... Savner vel Hovemesteren og grevinnen...:colgate:

God morgen fra UAE? I da våknet man jaggu til atten grader og regn.. Folk er paralysert og jeg hadde to viktige oppgaver før jeg dro på jobb – finne ut hvordan i alle dager man bruker vindusviskeren og kanskje viktigst – finne ut hvordan man skrur av det som er av antispinn osv.. Det klarte man, og det ble en herlig dans på vei til jobb som ville gitt medalje i Lillestrøm;). Jeg sluttet etter hvert når jeg kom på at jeg har gjemt alle gavene til jentene bak i bilen.:8:

Ha en fin dag.

photo (20).jpg

Mornings fra Oslo. Klart for årets siste innsats på Prærien. Ellers er ting sånn omtrent ferdig og i rute. Ha en fin dag

Yo!
Første kjerra på vei mot større plasser og skal man stole på Blinder'n kommer solen til å vises ihvertfall på formiddagen.

PHBGO 73G KL1140 | KLM1140 KL1140 KLM1140 AMS DEP 43 05:25 05:25 05:25 05:25 05:24

Ser også det ble satt varmerekord i NYC med 21.5 grader igår, håper det holder seg en måned!

Sjallafjong!

God morgen fra Forus!

Ser ut til "alle" har fri på jobb og utfra trafikken på veien i morgentimene! Men det er ikke direkte feil, bonusen er at man får tid til å få tømt backloggen for de siste uker og dager! Så klager, det gjør man ikke.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Skaun!

Her skal dagen gå med til matlaging, da kvelden er den store feiringsdagen med mine, dine og våre barn, samt svigerfamilie etc.. Torsk og Juleskinke på fatene i kveld, venter med Ribba og pølsene til i morgen. :)

København til noen møter i mellomjula, ellers sofa, juleøl, gløgg og kos.. :)

Håper som Thomas på at temperaturen i NY-området holder seg en måned, har en 48-timers til Atlantic City midt i Januar og vil gjerne ha bare veier nedover fra EWR da.. :)

Ønsker dere alle en fabelaktig julefeiring rundt om i verden!

Kim

God morgen fra havet. Blir et par timer til med jobb før døgnet skal snus trill rundt frem til nyåret.

God morgen fra Bergen. En riktig så god morgen faktisk, ettersom jeg fikk gjennom min oppgradering på flyet fra London til LA i romjulen. Dermed har jeg absolutt noe å frem til der! Ikke det at det var kjedelig i utgangspunktet å reise over for å se serieavslutningen i Oakland, men nå blir det enda bedre. :)

Lite og ingenting på planen for dagen. Skal ikke på igjen før den 06.01, så nå er det bare å finne roen.

Go formiddag fra bartebyen. Her har julefreden senket seg,mor er ute å panikkhandler et par-tre ting mens far koser seg hjemme med barna,kaffe og Top-Gear.
Ha en strålende dag :)

God formiddag fra Tananger,
Her har julforberedelsene startet. Julemat skal lages , straks skal jeg gå løs på å lage medisterkaker for middagen i morgen.
Det blir full jubel med barn og barnebarn i morgen ettermiddag.
Han fin lille julaften og god jul folkens.

God morgen fra Kristiansand!

Her kom endelig de siste pakkene til jul. Posten har vært på døra mens jeg var ute, trodde de ringte først på slike pakker, men den gang ei.

"Forsøkt utlevert
Årsak: Avtalt kunde: Pakken kjøres ikke ut
Tiltak: Sending vil bli utlevert neste dag"

Å nei du, ringte bring og fikk avtalt nytt sted og tid. Vil ikke styre med kvalitetinspeksjon på selve juleaften!

Og julegavene er i boks, men nå skal det pakkes inn gaver. De jeg har pakket inn så langt ser ikke ut, vi får legge de med den mest fordelaktige siden opp! ;)

God jul alle sammen!

God lille julaften - har vært en tur i butikken, og nå er alt boks. Nesten artig å observere galskapen:

• En mann rygger(!) tilbake inne i rundkjøringen fordi han glemte en avkjørsel. Hvorfor kjørte han ikke en runde til? Det tar tid å skrive skademelding. :rolleyes:
  • Viktig at alle trøkker seg inn på p-plassen i stedet for å slippe ut de som står i kø. På den måten får man plass til mange flere biler som ikke kommer noen steder. :headbang
  • "Jeg vet det ikke er lov til å parkere på fortauet, men jeg sitter jo i bilen og passer på" :old

Note to self: Ikke sett noe i ovnen og start med støvsuging, da hører man ikke alarmen på ovnen :drunk:

Han en riktig god jul!

Stressende lille julaften!
Utrolig hvor mye som skal rekkes i siste liten!
Endelig er de siste pakkene i boks. Da er det bare julevasken som står igjen. Den har jeg jo gledet meg mest til.
Jo, så skal det visst lages litt mat i morgen også. Pluss juleselskap hos de gamle i kveld. Pluss endel gaver som skal kjøres ut til respektive hus.
Har det visst travelt ja!

Hoy!

BF:cool2

Yayayaya..... en liten handletur i går gikk smertefritt. Mulig møkkaværet hadde litt å si.

I dag skal leiebil tilbakeleveres og Arsenal-Chelsea bivånes. Ellers lite på plakaten. Været er på bedringens vei og temperaturen på nedadgående. -5 på julenatten, sier'em.

God ettermiddag fra (litt høyere i terrenget i) Tananger

Våknet ca 0730 etter å ha drømt at jeg MÅTTE offshore i romjula, heldigvis bare en drøm :p

Her setter man nesen mot Egersund i dag, men julemiddagen og gaveutdelingen blir unnagjort på Ålgård i år.

Grevinnen og hovmesteren er som alltid et must, så det skal man få med seg i kveld. Ellers lite planer for dagen.

Ha en fin lille julaften forumister :)

EDIT: Kom akkurat på at en julegave gjenstår, så en tur på Kvadrat ser ut til å måtte gjennomføres :drunk:

Siste julegaven handlet og ikke var det komplett kaos på Hvaltorvet i Sandefjord i ettermiddag heller. Har jeg dog blitt beordret med på matbutikken etterpå, frykter at det er noe mer kaos der. Heldigvis fikk jeg fri fram til 8. januar så unngår glatt å jobbe i alt julekaoset i det minste. Mandelen i førjulsgrøten fikk man idag også gitt.

Endelig ble det tid til en Franzizkaner Dunkel og Gilde Juleakevitt.
Så var det kryddring av ribben da. Kanskje den også like akevitt??

God jul fra Bangladesh her også !!!

Jeg er litt lenger nord-øst i landet i en liten landsby som heter Ashuganj.
Reiser til Dhaka på Fredag etter å ha vært her i tre uker.

Skal bli fantastisk å sette seg inn i Qatar Airways maskinen på Fredag...

Back