God lillejulaften fra SFO

Her litt lenger øst har man akkurat kommet hjem etter å ha vært ute og spist juletorsksushi. Godt var det åkkesom.

Åh, dæven... når du skrev det fikk jeg sykt lyst på nigiri. SLAFS!!

God morgen fra kontoret. Håper alle snart drar hjem så jeg kan runde av systemene. Er såååååååååååååååååååå klar for juleferie.

I kveld skal jeg føne en vaskeekte grandis og krølle meg sammen i sofaen med elefanten.

Ha en riktig god lille julaften

God ettermiddag fra Ytre Møre. Da har jeg fått skjært opp pinnekjøttet til morgendagen og kokt dagens hummer, som nå står i avkjøring ute i kulingen. Kuling skal være den ulitmate måten å kjøle ned hummer på, har jeg hørt. Ser fram til kardinal og franske viner til kvelds. Men nå er det visst grøt. Blir bra jul - trur eg. Ha en fin-fin lille julaften!

Da var man jo på plass i Galleries Lounge South (dvs har sittet her en stund) - kunne brukt arrivals loungen men gadd ikke. Har vært der før og køen var null i security. Det var andre boller enn for bare noen dager siden. Lykken er at de har fått øl på tappekran her selv om det er noe så standard som Heineken. Synes ikke den er så verst egentlig.

God morgen fra Jolly Harbour, Antigua. Det ser ut til å bli dårlig med hvit jul her også. Heldigvis..

Her skal det tilbringes nesten 2 uker til, så avslapping står øverst på planen hver dag. Deilig!
Holdt nesten på å booke opphold på Tranquility Bay i vinter. Var ute etter grei snorkling rett fra hotellet.

Er området greit?

Og her høljer det ned og veggene rister i skrallene ... Jaja ... Tørt inne og en liten skotsk 18-åring holder meg med selskap .. sånne dager er det bare å bøtte nedpå.

Og her høljer det ned og veggene rister i skrallene ... Jaja ... Tørt inne og en liten skotsk 18-åring holder meg med selskap .. sånne dager er det bare å bøtte nedpå.

Holder meg til en 21-åring, for å være på den sikre siden. Glenfarchlas. Haggel, tordenvær og kuling på Ytre Møre også. :drink

Back