• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God laugardagr fra Doha

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God laugardagr fra Doha. Her har man blitt oppgraert til "Panoramic suite" som er større enn leiligheten hjemme. Sjekket vanntemperaturen i bassenget igår kveld og det kjentes ut som det var oppvarmet så da vil det bli mulig å leve opp til dagens norrønne opphav. Skal også prøve få med noen highlights fra byen idag. Hovedoppslag i lokalavisen er en halvsides bilde av Osama Bin Laden med teksten "ALIVE?"
attachment.php

Igår ble jeg rushet ut av Dhaka med politieskorte før de gikk helt talibananas før helgens liksomvalg. Det er sikkert ikke noe mere demokrati i Qatar, men er i alle fall ingen åpne konflikter. Og det er vel det som er viktigst for bortskjemte turister?

Ha en god en alle sammen, lauging eller ikke.

Attachments

• IMG_3123.jpg
    IMG_3123.jpg
    54.1 KB · Views: 748
Last edited:
Igår ble jeg rushet ut av Dhaka med politieskorte før de gikk helt talibananas før helgens liksomvalg. Det er sikkert ikke noe mere demokrati i Qatar, men er i alle fall ingen åpne konflikter. Og det er vel det som er viktigst for bortskjemte turister.

Jøsses Robert, for en spesialsuppebolleferie du har hatt...

God morgen fra OSL-kantina. På vei til LAS via LHR og LAX. Lang dag på gang m.a.o

Ha en fin dag folkens.

Jøsses Robert, for en spesialsuppebolleferie du har hatt...

God morgen fra OSL-kantina. På vei til LAS via LHR og LAX. Lang dag på gang m.a.o

Ha en fin dag folkens.

Gooood tur! Enjoy! .

God morgen fra Stavanger. Ikke optimalt med søvn her dessverre. Lys våken før klokka sju på en lørdag. Urk. Vel vel. Blir litt kaffe og kanskje å følge med på litt sport utover dagen hvis jeg ikke sovner igjen...

Høyner sist ukes 3P til 4P - peis, pledd, (i)Pad og Påskeferieplanlegging... Ha en perfekt lørdag du også:-)

God morgen fra Kaffebrenneriet, sovna (himmelsk) for første gang på Flytoget fra OSL, og våkna først etter at toget hadde forlatt Skøyen stasjon. :)
På rett vei hjem igjen nå, god helg til alle. :)

Mornings fra Sandaker. Egget er i gryta og snart er det frokost. Vurderer en tur til Bølgen&Moi i kveld for å få brukt opp et gavekort. I mens skal det ses ski på TVen og noen ærend må gjøres. Julepynten skal også bort. Ha en fin dag

God morgen. Her blir det antagelig å brette opp ermene for litt mer Airpics-tuning og fiksing i dag. Ellers ingen planer siden skiføret er elendig.

Mornings fra JAL sin First Class Lounge på CTS. Episk service! Bl.a. unnskyldte de seg for at vi måtte vente i ca. 3 millisekunder. Morsomt å få prøvd JAL i First, i morgen venter (forhåpentligvis) en B787 med ANA tilbake til CTS, fra HND :)

Ellers har vi hatt en helt utrolig pudder dag (før vi kom til flyplassen). Dypt, bratt og countless faceshots = fin løype!

G'mooorgen! Her nord for Hotlanta koser vi oss med 5-6 kuldegrader. Heldigvis er det klarvær, så solen vil hjelpe på litt utover.

Ellers så er det hæljevakt ... FA Cup skal nok sørge for å holde meg våken. Dagens høydepunkt på Fox: Rochdale-Leeds!

7 pluss, overskyet men tørt i Krsand.
Kan godt fortsette slik hele vinteren for min del.

Juletrefest på jobben unnagjort med ungene. Nå er de sendt med farmor på kino, og jeg tror jeg skal ta meg en lur. Velfortjent vil jeg si. Må jo lade opp til jobben begynner igjen på mandag.

Og kanskje et glass i kveld i dagens anledning?

Fortsatt god lørdag.

God dag fra kantinen på LHR. BA760 hjem om drøye 50 minutter. Kveldens plan er enkel. NFL Wild-Card round. To kamper, så er jeg nok klar for bingen vil jeg tro!

Back