God latter på en torsdagsaften!

Re: God latter på en torsdagsaften!

"Hjulbrønnen er designet av afghanske ingeniører og har plass til tre. Ingen servering."

Fantastisk .... og kanskje til ettertanke for noen her inne .... ;)

Dette var nytt for meg, var ikke klar over dette faktisk. :)

Det er vel også 3*3 seter i bredden på Dreamliner i motsetning til 2*3 på 737. Det er plass til omtrent 100 personer mer:-)

Bjorn Kjoser et GENEI,,,,,han har flydd over alle andre selskap i europa med billige BILETTER..og na begynner han med langdistanse fly som han na bestilte flere av fra Boening ..sakalte Dreamliner,, Na vil han fly til USA og Bangkok for under 3000 nkr tur/ret...mens allle de andre store har priserr fra 5000 til 14.000 ...d er SAS det,, Helt FANTASTIG,,,,av Bjorn Kjos, SAS er pa konkursen rand igjen som 4 ganger tidligere har blitt reddet av norge staten,,,Kjos kunne lett kjopt opp sas med de gamle flyene sine og han hadde kunnet ledet sas til toppen,,og d uten hjelp fra staten el andre,,,Derfor kan bare SAS legges ned for godt,,,og selge widero,,Vi har ikke bruk for SAS lengre,,Det er ogsa helt bak mal at SAS skal fa inn milliarder fra staten.for og kunne konkuerer med andre...mens NORWEGIAN,,,tross dette ,,klarer seg opp mot de aller storste selskap i verden....Han er bare et STORT GENEI,,,,:)

kabinpersonalet skal selfolgelig vere fra ASIA pa Bangkok flyvningene,,,mens usa rutene far amerikanske flotte damer,,,tror jg da,,,,,mens velikehold tas i BANGKOK pa de flyvningene,,,,

I say no more....

Sikkert helt topp fly men hvor lenge tåler kloden vår alt dette gørret disse stolte flyene gjør ifra seg store høyder?Atmosfæren er mere sårbar for slikt elende og flytrafikken er blitt kolosal over det mester av vår lille klode!Kanske vi må fly i lavere høyder og lavere hastigheter i fremtiden?,eller tilogmed la være å fly!Imellomtiden flyr jeg glatt billigere og lengre med Norvegisk luftslede selvom den er bygget i uniten !!!

men hvorfor lagef ikke norwegian større fly og ikke samme fly som heter noe og har deler fra hele verden?? det er jo prikk likt som 737jo??

Jeg dauer!

Last edited:

Ser det ikke er mangel på idioter hjemme i Norge heller.

Back