• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God langfredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Ser ut som solkremen trengs i dag. Men først litt espresso, kake og jägermeister for å våkne. En halv dag i bakken med eldstemann, før jeg nok trenger en luftetur på ski alene senere. Mest eksotiske av overflyvninger de siste dagene var en av Icelandairs MAXer, og første gang jeg ser en flyvende MAX med egne øyne siden deres nylige comeback. Ha en fin dag

God langfredag fra Lillestrøm. Her står eggene og koker så det snart blir frokost.

Skal en liten tur inn på bortekontoret etterpå før vi vel skal utnytte de ca 3 timene med sol på verandaen.

Ha en superfjong dag!

G’morgen. Her har det såvidt lysnet og det var kaldt å lufte bikkjene på morran. -2 ute nå. Men solen jager nok kuldegradene bort etterhvert.

Nå skal resten av familien fores før vpn-tunellen åpnes. Det blir nok en lang fredag .....

God langfredag fra Kongsberg. Stille og rolig her i dag. Sønnen og jeg har benyttet anledningen til å bestige Langevannsstoppen som er en av de lokale toppene i området. Fint tur i vakkert vårvær. Ikke akkurat den største fysiske utskeielsen men litt trim blir nå likevel med 330 meter stigning.

God langfredag kveld. Her har vi rukket mega krangel med eldstemann, men vi ble nå venner før klokken var 08.45 så går vel være happy. Det blir neppe bedre de neste fem årene. Slalom tested, joggetur med eldstemann som skjønte tegninga og gjorde et hederlig forsøk på joggeturen. Hjalp en hel del da en litt perifer nabo heiet frem og gav komplimenter.

Sitter og vurderer om jeg skal forsøke meg på sesongens siste langrennsrunde eller holde meg til slalom i morgen,

God kvelden frå Trøndelag Ytre! Sludd, hagl, fusjonert hagl, snø, regn, opplett, vind, stille, solgløtt... Bålpanne, hyttebakt Fyrstekake, med whisky, kaffi...

Back