God kald torsdag!

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
Her i Skaun er det nå småfine -22 grader utenfor.. :)

Påskevær, om det bare kunne blitt en rundt 20 grader varmere.. Morsomt for litja til meg som skal på skidag i kulden...

Ellers går dagen med til pikk-pakk, forberede Dublinturen i morgen og som skal vare i 10 dager.. Blir gøy med St.Patriks-day feiring i helgen, så om noen har tips til den er det bare å si fra.. :)

Ha en fin dag folkens!

Kim

God morgen fra Forus.

ZZZZ sier nå jeg. Skulle gjerne ha holdt sengen i dag, men det har man ikke tid til.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo. Dagen begynner med et tre timer kurs i immatrielle eiendeler som blir holdt av en gjeng revisorer.....party, party. Not. Curling og Peppes med jobben i kveld. Itillegg har både sjefen og sjefens sjef gitt beskjed om å skaffe meg et visum til et land det sikkert gror flere typer pepper, og stå stand-by. Så får vel begynne på papirmølla her og :p Ha en fin dag

Jeg vil ta en marshmellom og varme den opp litt i ene enden. Så vil jeg gjøre det samme med den neste, før jeg klemmer dem mot hverandre så de sitter sammen.

Så vil jeg gjenta dette med flere og flere marshmellows, helt til jeg sitter med en passelig stor marshmellow hammer i hånden.

Denne vil jeg dunke meg i hodet med, med en frekvens på ca ett dunk per 3 sekunder, mens jeg bøyer hodet og tenker på hvor kjipt det er å være i Norge i Mars. Kaldt og kjipt!
(til operasjonen anbefales forøvrig rosa marshmellows)

Greia er at HVERDAGER ER OPPSKRYYYYYYYTT!!!

Last edited:
Morn morn fra Trondheim
Her har man pappaperm på andre dagen og det er fiiiiiiiint (",) Straks barnehagen med eldstemann, deretter kaffebesøk til svigerfar (",)
Ha en fantastisk dag :-)

Eeeeeeeendelig er dagen kommet!
Ja, jeg tenker ikke på at vi har fått en ny pave, men at mannedagen "Steak & Blowjob day" er her! http://www.officialsteakandblowjobday.com/

Så da er det bare å komme seg hjem etter jobb og forlange steak "med något attåt".

Jeg måtte ellers med sorg konstatere i går at de verken ringte fra Norsk Tipping eller fra Vatikanet for å tilby meg pavejobben. Jeg hadde stor tro på sistnevnte. Ja, så stor tro at jeg hadde slik en pavehatt på meg da jeg var på trening i går kveld. Det var mer tungvindt enn jeg trodde å sitte på en spinningsykkel med denne store hatten på. Og kjortelen gjorde det ikke akkurat bedre. Mulig jeg vekket litt oppsikt der jeg satt. Men det får jo så være. Hadde allerede bestemt meg for å ta navnet "Pave FilleFrans I", så jeg synes han som ble valgt har hermet litt etter meg. Kanskje jeg kunne saksøke han?

Nuvel! Jobben er inntatt siden Norsk Tipping bare fant å kunne avse 55 kr til meg i gårsdagens trekning. Her blir det heldagsmøte, så da er det bare å prøve å holde seg våken. Etter biff og diverse i kveld blir det styremøte. Så da er vi nesten ved helg igjen da vel?

Ha ein paveleg torsdag!

BF:love

God morgen fra solfylte Oslo.

Halv jobbdag, før SK874 skal ta meg til ARN. Blir et lite kantinebesøk også, blir spennende å se om Gullstua er blitt noe freshere.

Kvelden skal tilbringes på en restaurant med stjerner. Det store spørsmålet er hvor mange, Michelin-guiden kommer jo nå kl 10. Spennende!

God dag ønskes!

God Morgen fra solfylte og varme Offshore Angola.

Rutinene er påbegynt. En av de er å sende værmeldig hver time inntil dagens siste helikopter har tatt av fra LAD. Denne uke er det D2-ERZ som betjener oss, og andre på felte.
Ellers, er det nedtelling til hjemreise, T minus 4 så...poff....er det avgårde på 4 uker fri.

Ha en god dag alle sammen.

God dag fra gull loungen på OSL. Trodde loungen skulle være litt mer busy pga. 2 NYC flights, men jeg føler ikke at den er spesielt busy. Jeg liker heller ikke de nye "podden" rundt omkring - de tar opp mye plass istedenfor de deilige sofaene som var før :p

Ellers veldig travelt på check-in; det var lengre kø på automatene enn business skranken, så da skippa jeg de for første gang på minst et år. OSL virker å ha for lite kapasitet på dette tidspunktet (ikke ofte jeg flyr torsdagsformiddager). Takk og pris for fast track!

Gode morgen fra et fortsatt forblåst Cancun. Solen er i det minste fremme igjen, så det hjelper litt, men ikke veldig fristende med strandliv likevel. Jaja, først frokost, så får vi se.

G'fåremiddag, ja ... artig å se at jeg fikk rett med Norwegian og FLL .. gamlekollegaen visste hva han snakket om, ja .. :lol:

Sol og kaldt her hos meg - skal byttes ut med sol og varmt i morgen. Gleder meg til det! Lang morgen med tur til terapist og møte med rektor på skolen til guttungen .. Nå er man imidlertid i full produksjon og nesten klar for lunch. Steak blir det til middag i dag, men det andre blir det dårlig av, da kona er ute av byen ....

Ble biff her i kveld iallefall!
1 ut av 2 er da ikke så ille :rolleyes:

Er det rart jeg drikker?? :drunk:

Back