GOD JUL

En riktig god jul til deg og dine... Men heldigvis blir det vel litt aktivitet her på forumet i julen også...

Riktig god jul fra Lilletorget!!!!!! :exclamati Det blir jul på en av nordvestlandets mest forblåste øyer på meg - og det er jo alltid hyggelig! :colgate:

En riktig God Jul ønskes også fra Nordsjøen!!

Julen feires borte fra familien i år :( men 28/12 er det S-92 hjem til nyttårsfeiring :colgate:

Dere får ha en Riktig God Jul!
I kveld tar jeg av mot vest for å feriere frem til ut på nyåret og det skal bli herlig å ha en jule- og nyttårshelg helt offline både fra jobb og dere på forumet ;)

Sjåast på nyåret

God Jul. Befinner meg fortsatt i København men imorgen er det retur hjem til Oslo for julefeiring. Mesteparten av gavene er kjøpt inn så må bare rydde og vaske før jeg kan sette snuten hjemover. :D

Fra Tananger ønskes alle forumdeltagere GOD JUL og et GODT NYTT ÅR.
Jeg ser fram til mange interessante debatter i det nye året også.
Carpe Diem!

Her kommer julehilsen på et annet språk som ikke var med! Noen som tar igjen hvilket språk det er?

MALIGAYANG PASKO!

BF:cool2

En Riktig God Jul til alle Forumister! Det blir nok noen kommentarer her i løpet av jula skal vi se.

Julekonsert med [bolaget] i går, og de siste pakkene i hus i dag, ja nå kan nissen sette kursen.

Ønsker dere alle en riktig god jul herifra Vollen.

God jul til dere alle fra Tromsø!

Da er det bare en arbeidsdag igjen før jeg tar noen dager "avspasering".

God Jul til alle her inne.Julehilsen fra Tromsø!

Attachments

• PC180012 edited.jpg
    PC180012 edited.jpg
    148.8 KB · Views: 23
Jeg vil også benytte sjangsen til takke Christian for sitt meget bra forum og vil også ønske alle medlemmer en riktig god jul og et nytt scanairår.

Jan Støkkebo

Back