• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Jul

SAS-Steward

ScanFlyer Gold
Jeg vil få ønske alle en riktig god jul.
Jeg selv tar med konen på jobb, og har avreise i dag med SK983 til Tokyo.
Så i år blir det Japansk "jul"
Men vil få ønske alle forumister en riktig så god jul, og nyt julen med familie og venner.

Jeg vil få ønske alle en riktig god jul.
Så i år blir det Japansk "jul"
Men vil få ønske alle forumister en riktig så god jul, og nyt julen med familie og venner.

Riktig god jul til dere også, SAS-Steward, og til alle andre:)

God jul til alle. Bæret avsted til svigers på Tjøme, ispedt et par familiemiddager i Sandefjord. God jul :D

God jul alle sammen! :)

Håper de verste frequent flyers her inne får tilbringe nok tid med sine nærmeste, og langt unna flyplasser.

God jul! Her ligger det an til å tilbringe julen i Bergen. Har booket en bonustur til litt varmere strøk i nyttårshelgen, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal benytte min angrerett eller ei..

God formiddag (såvidt enda) fra Stavanger!

Planene for dagen er enkle, gjøre så lite som overhodet mulig, det eneste skåret i gleden er at jeg er nødt til å få handlet litt i dag, da saker og ting skar seg i går.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

God jul fra Skottland. Her blir det julaftenmiddag, juledagsmiddag og enda et familieselskap for hjemreise den 27 desember. En jul langt unna flyplasser? Skjer ikke. :D

Men det er betryggende a se pa avgangene pa OSL de neste par dagene.Etter kl 15 i morgen er det lite med fly. Og det holder seg 1 juledag som er vel kanskje den minst travle dagen i aret der.

Ho Ho Ho fra vestsørøst .. her er alt i boks og det er bare å vente på at julefreden senker seg ... julaften er delvis arbeidsdag i Amerika, men jeg mistenker at det blir stille, selv om vi også har mye utenlandske kunder.
Julebadet ble tatt under stjernene i et par minusgrader i går kveld. Så da er jeg ren et år til .. :D

God og fredfylt jul til alle!!

Last edited:
På nest beste vest er det meste i boks.
New York-tur booket til den gamle, romjulschampagnen lagt på kjøl, begge pakkene godt plassert under treet og nattvaktspizza (i mangel av ribbevarianter ble det peperoni) handlet.
Ha fredfylte og koselige helligdager alle sammen!
God jul :)

Her i Pattaya er jula i boks for lenge siden :) Eneste som minner om jul her. er juletreet på puben og noen søte små thaidamer med nisseluer ;)

Ønsker dere alle en God og fredfylt jul :)

Det er bra dere får nyte medbrakt en gang iblant!

God jul fra Lillestrømsbygda. Alle gaver er innkjøpt. Middag er avholdt for venner og kjente. I det store og det hele er alt i boks og skuldrene lave.

En riktig god jul ønskes alle folk i Øst og Vest, i lufta og på bakken.

Heisann og God Jul fra Wheaton, IL (en forstad til Chicago for de som er geografisk utfordret)

Familie fra Norge er paa besoek, og i morgen kommer Comrade Tommy777 med familie paa en kort foer-juleaften visitt. Vi skal proeve oss paa ribbe og surkaal og vi faar se hvordan dette gaar... ;)

Dag

God jul til alle forumister. Her i Bergen får vi nok ikke noe hvit jul, men jul blir det no allikevel :)

Aloha og God Jul fra Honolulu.. ... Kos dere.. Vi gjør det til gangs..:drink

En god jul ønskes til alle. Her i gården feires dagen i morgen i Bergen, mens det første juledag blir tur til England og Manchester for en forhåpentligvis flott fotballuke.

God Jul til dere alle!

Her i KRS har det snødd og blåst i hele dag. Uten 4hjulstrekk har man måtte holde seg inne i dag. Ekstremvær kaller de det.

Håper det blir bedre i morgen, for nå er det sannelig ikke rart at jeg drikker!!

Har hatt familie på julemat i dag. Masse godsaker. I morgen blir det ribbeproduksjon.

Håper alle får en deilig og sprekkeferdig jul!!

BF:cool2

Back