• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God jul, 1. juledag

Så "utrolig" koselig at du deler dette med oss andre!
Fikk selv mer enn nok akevitt igår og kommer nok til å rape karve til godt uti romjula.
Bare så dere vet det...

Skal slutte å dele slikt tull, var bare at klokka var litt mye på natta. Myyee bedre nå. :)Heldigvis står det forholdsvis lett mat på menyen i dag, nemlig kalkun som visstnok skal være noe av det sunnere til jul. :)

Uansett god ettermiddag. Var stille i Oslo sentrum i dag. Mye stengt, også Narvesen kiosker som tradisjonelt har åpent på helligdager. Fant meg dog en pils på The Scotsman tilslutt, men ble heldigvis med den ene.

Haha .. fint med litt motvekt til glansbildepostingen! Selv var jeg fin og fast i avføringen i dag. :colgate:

Sol og kaldt her vestsørøstpå. Siden vi kjørte 'norsk' program i år, kunne vi sove lenge og nå sitter jeg her i godstolen med min andre kopp kaffe. Ikke annet på programmet enn å kjøre eldstemann til flyplassen.

God aften godt folk... Her er siste rester av 1. juledags brunsj akkurat sendt hjem. Ja det er og blir et langt epos når knokkel-loftet skal luftes denne ene dagen i året.
Jeg har holdt formen fint, og med tanke på at AUH/DXB står på tapetet i morgen (i dag) så har jeg til og med offeret min kransekake til de gamle...

Nå håper vi at bussen fra MUCDXB steller pent med gamle "forumister" og setter oss pent sammen i C-class, alt annet er jo litt under pari.

Nyttår blir på gode gamle - Atlantis the Palm....

Smoking skjorte er strøket og mansjettknapper i kufjærten. Vi gir gass..

Back