Hvorfor tok du ikke pause fra SAS tidligere?Oppdatering:
Da var man hjemme igjen etter å vandret rundt på flesland i nesten 6 timer. 3 tlf'er til diamant nummeret som er det eneste positive med dagen for der var det kort ventetid.
Ellers, var det ikke mye premium over dagen i dag. Været kan ingen gjøre noe med men hvordan sas ordner opp er litt opp til dem selv.
Jeg hadde Premium billett, EBD og kun håndbagasje.
Etter 3 forsinkelse's mail kom kanselleringen og etter en liten stund til så kom ombooking og ny avgang er mandag morgen med ankomst LHR i det minuttet returen min skal ta av fra LGW.
Diamant linjen kunne ikke finne noen alternativ. Måtte snakke med de i Gate'en på Flesland, noe jeg gjorde. Fikk vite at det var overbooket med 7 stk men det var god plass i fremre kabin så holde deg her ved Gate når vi boarder. Når boaringen startet var det en annen betjening på plass og hun kunne ikke gjøre noe for nå var billetten min hos WF siden de skulle fly meg til OSL (via HAU) og BA fra OSL, på mandag. Hør med WF om de kan sende deg tilbake til oss (SK) - Går til neste Gate hvor WF står og de svarer så fint at ombookinger holder ikke vi på med, kontakt WF kudeservice på nett.
Ringer da Diamant linjen og ber om hjelp. De sier de sjekker mulighetene for SK 268 og videre med BA kl 1710. Helt umulig. Sjekker søndagen; Helt full booket over hele fjøla.
Da er det bare å innse at slaget er tapt og 6 timer på flesland er bortkastet. Henter bilen i P-huset og kjører hjem.
Vel hjemme begynner papirarbeidet. Fyller ut skjema på sas sine sider men får ikke lastet opp kvitteringene i -pdf selv om de er langt under maks størrelsen.
Avbestiller returen med DY på mandag. Får vel igjen skatter og avgifter (?), resten er på tapskontoen.
Hotellet jeg booket i går kveld går rett på tapskontoen.
Så skal jeg si nei til ruten jeg har fått på mandag. Der ligger det en knapp som heter Alternativer, klikker der og får 10 forskjellige ruter og tidspunkt for avreise søndagen.
Ja ja, nå er jeg stolt SAS kunde (ironi) og ser at EBD og Premium billett gir hvertfall ingen fordeler over tlf eller ved Gate. Vi er alle like.
De neste jobbturene blir nå med DY/WF siden StatusMatchen gikk i boks. SAS tar jeg en pause fra der jeg kan.
eg forstår spørsmålet men ikke sikkert eg har et godt svar på det. DY/WF here I comeHvorfor tok du ikke pause fra SAS tidligere?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.