2 oppvåkninger på en dag... De fleste vil mene at jeg aldri har hatt en oppvåkning i hele mitt liv, selv om jeg er våken.Spratt tilbake til sengs etter første oppvåkning…så nå etter andre oppvåkning er jeg klar for kaffe, bok og en kransekakestang eller to. Ingen planer for formiddagen men ettermiddagen byr på mat og vin hos opphavet. Spretten dag ønskes.
Jeg tenkte at det der måtte bli skikkelig dyrt men Qatars billettpriser i ECO er innafor om jeg måtte kjøpt på en dags varsel. Business derimot ekstremt dyrt hehe. Bare sjekka for moro skyld.God morgen fra OSL F-pir.
Kjedet meg litt før frokosten i går og plutselig falt fingeren borti booking-knappen hos QR og jeg er nå på vei til AUH for en lang helg der. Hva jeg skal gjøre der finner jeg ut av når jeg er ankommet hotellet.
Har et vagt, nesten fortrengt minne at jeg ikke fikk tatt den Berg-og-dalbane på Ferrari World pga sikkerhetsbelte ikke gikk rundt livet. Det var vel i 2016. Det bør ikke stoppe meg nå så ikke umulig at jeg gjør et nytt forsøk på den berømte Berg-og-dalbane hele 8 år seinere.
God helg.
FQTV
God morgen fra Grønland. Nettaviser, forum og kaffe på senga. Fruen har søkt tilflukt på gjesterommet, så ser ikke ut som det blir frokost riktig enda… Blir en tur til Kongsberg i dag. Skal plantes litt på gravlunden, en tur innom Cars & coffee og så blir det sikkert enda mer coffee hos venner eller slekta. Ha en finfin rød dag[emoji4]