God helg!

Islending

ScanFlyer Silver
God alt for tidlig morgen fra Bystasjonen i Bergen. Sitter og venter på at Flybussen skal plukke meg opp. 8 avgangen med SAS til OSL er kansellert. Så ble booket om til 7:30. Urk. SK907 i C senere i dag. Hurra! God helg alle sammen! :)

God morgen fra Forus!

Da var det fredag og snart helg. Kjenner at det passer bra for en gammel skrott etter å ha hatt en lang uke. Fredagskvelden skal nytes med noe kaldt i glasset før man setter kursen for hytta på lørdag.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Oslo. Jobben står for tur før kursen settes mot Beitostølen i ettermiddag, hvor både kone, foreldre og svigers venter. Ha en fin dag

God morgen fra Quality i Sææææærp.... før kursen settes mot kundebesøk hele dagen. Gleder meg til helg, selv om det ikke blir mye avslapping uansett.

God whatever fra en AA 737 paa decent inn til San Francisco. Her har man drukket alle Glenlivet de hadde, dvs 8 og noen GT etter det. Det betyr feriemodus. Crash paa Westin ved flyplassen foer det baerer paa bryllupsreise i morra,

Skaal!

God morgen, flott å få det bekreftet fem ganger at det faktisk ER fredag i dag! :D Rolig helg inklusive mange filmer, spill og mye god mat i heimen står på programmet. Sitter også å funderer på hvordan man skal få tid til en liten tur med Pearl Seaways før natturen med søstera.

Nuvel, solen skinner - det er fredag, LYKKE!

Ha en flott en!

God formiddag fra det Sørlandske!
Minus 1 og CAVOK. Og Fredag!! Det betyr dobbel jobbing, så jeg gleder meg egentlig mest til denne dagen er over.

Kontoret er inntatt, god morgen yogurt funnet frem og cola zero i glasset. Så da er det vel bare å gyve løs!

God helg!

BF:fly

For første gang på tre måneder er ikke fredag og fridag samme tingen, men slik går det når man er arbeidene kar ved siden av studiene. De ekstra kronene man får der skal ikke undervurderes

God "morgen" omtrent akkurat herfra:

20130308_123048.jpg

Her tar de virkelig elefanter på alvor, så Fnate har blåst litt (les: det meste) av husholdningsbudsjettet.

Jeg har vært ute og studert butikker i bransjen min i hele dag, og så blir det møter i kveld, før kursen settes videre med nok en ny fugl imorgen.

Ha en fin dag, folkens, og god tur til dere som flakser rundt om.

Tja, helg og helg fru Blom!
Den bedre halvdel er sluppet av på OSL for jentetur til Riga og det er knapt nok tid til å stikke hjemom å dusje før man skal til å jobbe 30 timer plus denne helgen. Satser sterkt på at CAVOKn holder seg og at våren fortsetter sitt inntog!

Ha en fjong Fredag.

God ettermiddag fra OSL. Sent ute som vanlig og dette er køen som ventet meg ImageUploadedByTapatalk1362755960.740129.jpg

Håper bare SK273 til BGO venter på meg. Avgang om 20 min.

God kveld fra OSL. Trodde jeg hadde dårlig tid, men fikk 90 min forsinkelse i fleisen ved ankomst flyplassen. Heia Avinor, DY og SAS :rolleyes:

God formiddag fra United Global First lounge paa SFO. SQ sin lounge hadde ikke F avdeling, saa der var det kaos. Utvalget var heller ikke noe aa skrive hjem om.

Her har de skikkelig champers, det er lite folk og buffeten er slett ikke verst. Boarding om 15 minutter, er uberklar for 20 timer i en sardinboks. Spoers om SQ er klar for meg ;)

Back