God Helg i när och fjärran

Egil

ScanFlyer Gold
God Helg i när och fjärran

God god morgen og helg mine venner!
Det er lørdag, det er arbeidshelg og jeg skulle gjerne vært et helt annet sted enn på jobb!
Våknet til skikkelig vintervær, og det har nok lavet ned 30 cm snø siden midnatt!! Snør tett akkurat nå, så vi krysser fingrene for litt opphold til flytid :huh:

Været ved MJF akkurat nå:
* -5°
* Skiftende flau vind
* Delvis skyet, byger
* Lavtrykk

Oppdatering følger senere i dag!

MVH
Sektor Midt-Norge, Egil

Re: God Helg i när och fjärran

God morgen... Var vel ikke i seng før nærmere 03.00 - men det er da ingen grunn til å kaste bort dagen. Blir en tur til OSL med noen familiemedlemmer som skal fly hjem etter festen i går. Ha en bedre lørdag...

God lørdag formiddag

I likhet med Egil Trådstarter har jeg også arbeidshelg , og skulle også vært et helt annet sted ^_^

Men men , sånn er livet, man kan ikke få bade pose og smekk :D

Ei riktig god helg til alle :nor

God lørdag fra Wien. Her skinner solen og man har klart å komme seg opp av sengen. På tide å komme seg ut og få litt frokost/lunch og kanskje "reparere" litt:cool:

God morgen fra Bodø. Her er det frisk bris og -2grader for øyeblikket.
Gikk på fri i går og skal ikke på jobb igjen før fredag :D Blir godt med noen dager fri. Planen er vel å ta en tur ned til Bodøbyen og møte noen folk. Ellers så blir det vel å se kampen mellom Liverpool og Chelsea. I kveld regner jeg med det blir et par syv pils. God helg

God lørdag fra en forblåst og fuktig Bergen også !
-Akurat ferdig på jobb nå, sitter og "surfer litt" og tar en kaffi før jeg kjører hjem...

-Det sluddet og blåste i dag tidlig, men nå "bare" regner det.... hah ... ^_^

Etter noen dager i Haugesund,besto gårsdagen av henting av visum og snømåking.Og nå ser det ut til at det blir mer måking.Det laver ned på Nærsnes.Dagen og morgendagen går med til lesing av A330-manualene og på mandag bærer det avsted til ARN og kurs.Første tur med A330 er 909 12.feb. Så følger 945 26.feb.Så bærer det ut på baserelease en gang i begynnelsen av mars.

Sitter i Alpharetta og ser ManC-Blackburn. Gamst'en har scoret kampens eneste maal saa langt -- en skikkelig perle med hodet.

OK vaer .. litt skyet .. ensifret paa plussiden ..

Oi .. der golla Gamst'en igjen! Frispark!! Og HVILKEN treff!!!!

Her er en kjapp animasjon av gårsdagen fra Voksenlia, idag har det lavet ned ned og det gir seg ikke!

Originally posted by FBU 4EVER

Etter noen dager i Haugesund,besto gårsdagen av henting av visum og snømåking.Og nå ser det ut til at det blir mer måking.Det laver ned på Nærsnes.Dagen og morgendagen går med til lesing av A330-manualene og på mandag bærer det avsted til ARN og kurs.Første tur med A330 er 909 12.feb. Så følger 945 26.feb.Så bærer det ut på baserelease en gang i begynnelsen av mars.

Hei og god søndagsnatt fra KRS! Alt vel og G/T og en blanding av Aas og CB i glasset!

Ble litt nyskjerrig, Stein! Skal du gå over til å fly 330 fast, eller betyr det at du kan fly både 330 og 340?

Vet at SAS ikke lar piloter fly flere forskjellige flytyper. F.eks. F50 og Q400, men det gjelder kanskje ikke de store bussene?

Fortsatt god søndagsnatt og skål!

BF:cool2

Glad søndag morgen... Da var vinteren på plass i hovedstaden...byen er hvit!!! Nå er peisen fyrt opp...kaffen koker og avisene på plass. Ha en bedre søndag!

Nok en god morgen fra KRS. Omsider en kaldere værtype på vei hit også.

Når det gjelder SAS og de store "bussene" er det såvidt meg bekjent vanlig at pilotene flyr både 330 og 340.

Originally posted by LN-MAH

Nok en god morgen fra KRS. Omsider en kaldere værtype på vei hit også.

Når det gjelder SAS og de store "bussene" er det såvidt meg bekjent vanlig at pilotene flyr både 330 og 340.

Ja,jeg skal fly begge om en annen.Etter 50 block hours på 330 er jeg godkjent som cross qualified på begge typene.

Jeg har fløyet LN-MAH! Noen spesiell grunn til nick'et ditt?

God morgen.
Da sitter jeg på Langnes og er snart på vei sørover til mer sentrale strøk:D .
Har hatt en givende helg i Tromsø på kurs, og som også innbefattet treff med et par andre forummedlemmer i går. TOS og jeg fikk oss en kaffelatte og litt flyprat på byen i går ettermiddag, og så ble jeg bedt hjem til Baktusbror på årets beste måltid så langt i går kveld og natt. Blodfersk Skrei med lever og rogn smakte himmelsk, og som vanlig spiste jeg jo altfor mye av herlighetene. Snakk om luksusmat !
Snart skal jeg inn i en nedsnødd LN-BUE som skal ta meg til Bodø hvor jeg bytter fly til WF. Ha en forterffelig dag alle sammen!

Kaffe med mig och DC8-63 i Sky City på tisdag?

Originally posted by Farmer

TOS og jeg fikk oss en kaffelatte og litt flyprat på byen i går ettermiddag, og så ble jeg bedt hjem til Baktusbror på årets beste måltid så langt i går kveld og natt.

Det var hyggelig å treffe deg igjen, Odd! Jeg var muligens litt distrahert av en ung dame på 4,5 år som ikke hadde samme interesse i flypraten vår....:smile2 God tur tilbake til Mosjøen.

Søndag... Huff...
Feiret bursdagen sammen med alle venner i for anledningen innleid lokale, ble sent og det var meget med god drikke! Kjennes på kroppen i dag ja! Men det var gøy!
Jobb i dag også, og MJF er badet i vintervær og frost...

* -17°
* Sørlig svak vind
* Klart
* Lavtrykk

Nå tilbake til Arsenal-ManUtd, så får vi håpe på norsk innhopp og scoring, siden Liverpool gav oss en gavepakke i går!!

Egil

Originally posted by Savipix

Kaffe med mig och DC8-63 i Sky City på tisdag?

Skolebenken kaller kl.0900,men ta 14-bussen til Flight Academy.Der er det også kaffe i pausene.Også er bussen gratis.

Back