God helg alle sammen!

Da er helgen snart ferdig, og dagen i dag har gått med til å vaske og vokse bil - bare for å konstantere at det begynte å snø/regne umiddelbart etterpå... Alt ved det normale med andre ord.

Bizflyer, AASS's juleøl har foreløpig ikke kommet i butikken (det eneste som har dukket opp er julebrusen), så litt misunnelig er jeg... Men var CB's godt i år?
Ellers har jeg litt ypperlig pils liggende i kjøleskapet etter Berlin-turen (Schultheiss, Berliner Pilsner pluss etpar andre jeg ikke husker navnet på), i tillegg til en kasse Warsteiner kjøpt av din arbeidsgiver, så jeg skal nok overleve søndagskvelden. ^_^

Da var endelig helgen 'ferdig' ..... husets tenaaringssoenn bestemte seg nylig for aa doepe seg, og paa toppen av det hele i en baptistmenighet, saa hele slekta til fruen rykket inn i helgen for aa ta del i begivenheten. Baptistkirken var en opplevelse - det var mer rockekonsert enn gudstjeneste, lyd- og lysshow med et band som faktisk svingte som tusan! Jeg var imponert der.

Ellers fikk jeg en del assosiasjoner til South Park-episoden 'Faith plus One' .... :p

For oldemor paa 93 og besteforeldre paa 70-tallet var dette kanskje litt 'over the top' selv om de sa de likte seremonien..

Vel - vi kom oss igjennom det, gikk til lang lunch foer de gamle ble sendt paa vei tilbake til SC og jeg kunne finne ut hvordan det var gaatt paa Nadderud og de andre arenaene ... Stooor glede!! Og naa feirer jeg med en Guinness!!

Tipper en viss Airpics-administrator ogsaa feirer akkurat naa..! :p

Her borte i vest er jeg klar for foerste del av turen til OSL, Kolboth og Ris...V70 Class Bainbrigde - PDX, i god Pacific northwest Tradisjon skinner solen....for 10 minutter siden haglet det...selvfoelgelig mens jeg klippet gresset kom haggelskuren....mere kommer i fra PDX og Lufthansa i morgen.....

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by Tommy777

Endelig løsna det for Liverpool!!

Sengevaeterne fra Anfield er hoeyt oppe naa og kampen forrige helg er tydeligvis glemt ... :colgate:

Hey! Bedre enn gutta som ikke kan telle til 5 en gang ;)

Originally posted by dc-8-63

Her borte i vest er jeg klar for foerste del av turen til OSL, Kolboth og Ris...V70 Class Bainbrigde - PDX, i god Pacific northwest Tradisjon skinner solen....for 10 minutter siden haglet det...selvfoelgelig mens jeg klippet gresset kom haggelskuren....mere kommer i fra PDX og Lufthansa i morgen.....

God tur!

Back