• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God grytidlige torsdag morgen fra Østerås

God grytidlige torsdag morgen fra Østerås

Ja da er jeg klar, har spist og venter nå på drosja som skal komme kl 0400 og kjøre meg til Lysaker og flytoget. Wengen her kommer jeg.

Re: God grytidlige torsdag morgen fra Østerås

God morgen fra Lillestrøm! :) Da var det torsdag og helga nærmer seg igjen. Full vinter ute og det snør. Vel, det er jo mye bedre enn vintre med bare is overalt. Kaffe i koppen og flytur bestilt til slutten av måneden i går så hadde ikke halsen vært så vond hadde alt vært innafor, nu er det bare delvis innafor. Vel vel, ha en fin vinterdag alle sammen! :)

God morgen fra Ris. Litt jobb før jeg må ut til Fornebu PG hente bilen som har stått der ute i natt. Skal se det blir påfyll av nok skritt i dag også. Ha en fin torsdag der du er.

God morgen og klar for avgang til Jernbanetorget og sjøsiden - klar for kursdag. Ha en flott vinterdag med mye snø i Oslo.

Jan

Mornings fra hovedstaden. Et lite påfyll av snø har kommet, og det forbedrer skiføret ytterligere. Men nå må det jobbes litt. Ha en fin dag

God torsdag fra Oslofjorden. Kroppen vil ikke opp men det må man når båten snart legger til kai. Ble fest i natt og. Gleder meg til å komme hjem og slappe av litt. Skal til legen i ettermiddag men den verste bakrusen er nok over til da. Ha en nydelig dag.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Hmm ser at Color Line står på cruiseterminalen på Akershusstranda. Hjortnes ute av drift ?

Hmm ser at Color Line står på cruiseterminalen på Akershusstranda. Hjortnes ute av drift ?

Neppe hele Color Line?

Så via Facebook at Color Magic ligger der noen dager for litt vedlikehold, så det er kun Color Fantasy som betjener Oslo-Kiel om dagen.

Ellers god torsdag herfra. Snø på bakken sånn plutselig, så ankomst jobb ble nesten en time etter skjema, så her får man bare brette opp.

Ha en god en

Neppe hele Color Line?

Så via Facebook at Color Magic ligger der noen dager for litt vedlikehold, så det er kun Color Fantasy som betjener Oslo-Kiel om dagen.

Ellers god torsdag herfra. Snø på bakken sånn plutselig, så ankomst jobb ble nesten en time etter skjema, så her får man bare brette opp.

Ha en god en
Snø ja. Bussturen Vippetangen - Jernbanetorget tok rett i underkant av 20 minutter jaja. Kombinasjonen mye røde lys og kork bidro til det. Hadde vært raskere å gå nesten

God midt på dagen fra det Sørlandske.
Ble litt snø her.... Heldigvis bare litt.

Full fart på kontoret. Dessuten er man blitt far til en tenåring i dag. Eldstemann fyller 13 i dag. Så da blir det god middag og kaffeslabberas deretter.

I morgen er det tidlig opp. Må vel kjøre i 0630 tiden for å rekke inn til Oslo til avtalt tid. Mye utstyr som skal med så det blir bil denne gangen. Kjøre bil tur/retur østlandet er vel noe av det aller kjedeligste jeg kan tenke meg.

Reiselivsmessen starter i morgen, og der skal jeg stå både fredag, lørdag og søndag. Hyggelig om noen av dere kommer innom og hilser på. Vi står sammen med Singapore Airlines og Samsonite!

Fortsatt god torsdag ønskes.

Hei tuddelidu!

Da var ny arbeidsdag i gang. Har gått helt fint med denne firedagersuken også, så tror jeg gjøre et lite eksperiment med en todagers neste uke. Dog ikke helt frivillig ..

Men nok om det - her er det vått og grått. Åpnet gjemmekontordagen på vanlig måte med litt hektisk og visuell aktivitet, så nå kan jeg trappe ned til vanlig tempo. Har så smått begynt med å samle sammen skatteunderlag, så litt av dagen går nok med til det.

Ha ein framifrå dag!

Har så smått begynt med å samle sammen skatteunderlag, så litt av dagen går nok med til det.

Leste "skatteunndrag"... he he

God morgen fra Las Vegas. Grei tur over pytten med BA igår. Sov 5-6 timer tror jeg, noe som ikke var så lurt med tanke på natten her. Så jeg våknet kl 02.

Fikk mail fra Alex Cruz som takket for lojaliteten min (javel?) og fortalte at alt skal bli så bra nå fremover. Sikkert. Så fikk fikk jeg PM fra noen i AmEx som hadde fått med meg at jeg kommenterte negativt om egenandelforsikringen deres i et forum og lurte på hvorfor. Jeg er rimelig imponert av store firma som har ansatte som følger med altså.

Vel, vel... på tide å labbe opp til Venetian, der jeg skal ha møter og 2 luncher på rad. 50 minutter sier Google Maps det tar å gå. Har jeg flaks rekker jeg Scottish Egg og øl hos Gordon Ramsey i kveld.

Ha en fin en

God sen aften fra Stavanger. Her har en akkurat landet i stuen med en vellfortjent øl etter 4 laaange dager i Oslo. Kontor på Sola i morgen, så bærer det tilbake til oslo på lørdag.
Ha en fin en :)

Back