• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God grytidlig torsdag fra Hong Kong

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Her sitter jeg med en Nespresso i hånda og jet-lag i bollen. Skal straks sjekke ut fra hotellet og ta taxi mot flytoget.

Neste stopp Tokyo, og første opplevelse av CX First.

Men altså - først kaffe. mmmmm

Ha en fin dag

God onsdag kveld,

Her går det i hotellbestillinger og planlegging av SFO-LAS miniroadtrip i April samt bestillinger av hotell til NYC turen om 2 uker. Tur til Danmark blir det også i morgen tidlig om jeg orker stå opp tidlig nok til å rekke båten.

Ha en strålende natt og dag folkens!

Her regner det is ... ikke akkurat det man forbinder med The Deep South. Håper det ikke legger seg altfor mye på ledningene .. Ca 100.000 rundt Atlanta er strømløse, så vi håper vi slipper unna ... 12 timer til det gir seg ....

1904236_10151874208541036_1355247005_n.jpg

Kroppen ikke helt enig i at den skal sove kl 0410... Kunne jo bare stått opp å jobbet litt, men tror eldstejenta også er våken så står jeg opp blir ikke det alene...

Hjemmedag i dag pga diarekarantene i barnehagen. Kanskje jeg klarer bedtemme meg for hotell i dxb...

Kanskje jeg klarer bedtemme meg for hotell i dxb...

Hva ser du etter? Det er mye forskjellig og velge mellom til sterkt varierende priser. Noen gullkorn og noen fallgruver.

Her er det Florida stemning i dag – tordnet og regnet i hele natt, og vips klokken 7 så var det knallblå himmel. Da er faktisk området på sitt beste hvor det blir brått veldig rent og grønt.

Rett etter jobb i dag skal helgen drikkes inn paa golfklubben med 18 andre nordmenn i utlendighet som alltid er morsomt… men det er om elleve timer

Ingen diarekarantene her heldigvis, men fikk nå kanskje et par timers søvn i natt på Radisson Blu Doha, får prøve å sove litt på flighten kanskje. Ha en fin dag folkens. Sløv sikkerhetskontroll her btw, vannflakse? Ikke noe problem? Laptopen forble i sekken. He-he, men jeg liker det litt.

God alt for tidlig morgen ifra en Flirt på vei til Gardermoen.
Da var det ut på tur igjen. Siden jeg fortsatt kan velge alle 8 setene fremst i langbussen til Lufthansen til ICN idag tyder det på det blir en stille og fredelig tur.. Om 37 timer er man på hotellet i CEB får man tro.

Ha en fredelig en folkens

Last edited:
God morgen fra Forus!

Vi har aldri vært så nærme helg denne uken som i dag! Hvilket sees frem til. Men i mellomtiden er det å brette opp ermene og tømme mailboksen! :)

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Zermatt. Ned for frokost før det blir å spenne på seg skiene. Ha en fin dag

Mornings fra det kalde (?) nord!

I dag er det Ray Ban vær igjen, og jeg er veldig spent på når vår dose snø skal komme. Blir å jobbe i stora stan i dag, og merker at i morgen skal jeg ikke gjøre noe som helst jobbrelatert når jeg er ferdig for dagen og uka! Men det blir i morgen.

Ha en fin dag i dag da!

God onsdag kveld,

Her går det i hotellbestillinger og planlegging av SFO-LAS miniroadtrip i April samt bestillinger av hotell til NYC turen om 2 uker. Tur til Danmark blir det også i morgen tidlig om jeg orker stå opp tidlig nok til å rekke båten.

Ha en strålende natt og dag folkens!

Da har jeg et tips til god middag, rett sør for San Luis Obispo ligger en liten by (Nipomo), husker ikke mer, restauranten heter Jocko's Steak House og de serverer den beste biffen jeg har smakt, obs obs bordbestilling ofte nødvendig!

http://m.yelp.no/biz/jockos-steak-house-nipomo

Riktig God morgen fra et sted over Nederland! Min aller første businessreise er snart over, og heldigvis venter flere :)
Lurer imidlertid på om jeg kommer til å bli vant til tre timers søvn og fighter så tidlig at jeg sov gjennom alle seks vekkeklokkene... :P
Starks tilbake i BCN!

Så var lunsjen over og "bare" bronse et faktum.
Nuvel. Er vel bare å kaste seg over flere oppgaver før man skal på møte i kveld. Så gjør man ikke noe mer galt i dag iallefall. Godt det strax er helg!

Hva ser du etter? Det er mye forskjellig og velge mellom til sterkt varierende priser. Noen gullkorn og noen fallgruver.

Her er det Florida stemning i dag – tordnet og regnet i hele natt, og vips klokken 7 så var det knallblå himmel. Da er faktisk området på sitt beste hvor det blir brått veldig rent og grønt.

Rett etter jobb i dag skal helgen drikkes inn paa golfklubben med 18 andre nordmenn i utlendighet som alltid er morsomt… men det er om elleve timer

Tar gjerne imot kommentarer i Dubai tråden.

Da har jeg et tips til god middag, rett sør for San Luis Obispo ligger en liten by (Nipomo), husker ikke mer, restauranten heter Jocko's Steak House og de serverer den beste biffen jeg har smakt, obs obs bordbestilling ofte nødvendig!

http://m.yelp.no/biz/jockos-steak-house-nipomo

Takk for tipset, noterer det i boken min :D

Planen var vel egentlig å ta en annen rute: SFO til Yosemite, så 108 over fjellet til Nevada og senere Las Vegas. Etter å ha sjekket litt opp i dette så tror jeg nok det ikke går, da 108 er stengt til langt ut i Mai og jeg reiser 2-8 April! Alternativet er nord til 88, eller kjøre sørover. Vet ikke hva jeg skal enda.

Back