• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God grumpy fredag!

God fredag fra Kristiansand

Planer for kvelden er Space X oppskytning fra Cape Canaveral klokken 22:43. Har familie og venner som er på Cape Canaveral for å se på live. Selv må jeg nøye meg med å se den på NASA tv :( Har gått til innkjøp av en heller stor indrefilet som skal fortæres sammen med litt godt i glasset ;)
Eit snev missunneleg på dei som er der. Og søv nok vekk livesendinga. Blir spennande å sjå om Bigelow-modulen fungera!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Da sitter man og venter på supershuttle fra IAH. Skal sjekke shoppingmuligheter på Galleria idag. Skal prøve å få kjøpt tannbørste, men er ikke sikker på hvor de kan ha godt utvalg.

Sats på Walmart. ;) Eller hvilken som helst drugstore eller supermarked.

Ellers: ANSJOSALERT!!
Ansjospostei i roadtbeefen på SK828 ... Ingen polarbrød å finne.

Sats på Walmart. ;) Eller hvilken som helst drugstore eller supermarked.
Jeg er nok et par hakk vanskeligere enn hva du tror. Ser etter en elektrisk tannbørste som _ikke_ er ladbar. Kjøpte engang noe slikt i Norge, men klarer ikke finne noe slikt der lengre.

Colgate har noen slike. AAA batteri inne i håndtaket. Fornyet mine på REMA for kun kort tid siden.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Fest en dobørste på en hjulvisp så tar du både oppe og nede samtidig! ;) Helt uten batterier!

Jeg er nok et par hakk vanskeligere enn hva du tror. Ser etter en elektrisk tannbørste som _ikke_ er ladbar. Kjøpte engang noe slikt i Norge, men klarer ikke finne noe slikt der lengre.

En sånn en? Oral B Cross Action. Fåes over alt.

325eb2dd6ea13fa83afd2df46b962f2b.jpg

Back