God grå mandag

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God grå mandag

God morgen her fra Asker, rimelig grått ute, men i motsetning til gårsdagens løpetur så trengte jeg ikke full CATIII prosedyre for å finne verken skolen eller barnehagen. Ha en fin dag

Re: God grå mandag

God morgen fra Torshov. Her er de ifred med å rive opp gulvet på kjøkkenet, etter en liten vannlekasje... Så nå skal det bare stå vifter her i 2-4 uker. Før det legges nytt gulv. Så det er jo helt perfekt.....

God formiddag fra Ris. Hjemmekontorert en del timer allerede, avlyst en del pendler reiser frem til januar - samtidig som jeg planlegger selvpålagt karantene før jeg kjører noen dager til Røros i slutten av måneden. Selv om det er skjenkestopp så er absolutt dagens/ukens anbefaling å bruke restaurantene i byen. Maten og servicen er like god...og det er en bra skje som trenger vår støtte.

Morn fra Thon Hotell Narvik. Får vel få meg litt frokost før en forelesing via Zoom og så buss til Evenes og SAS heimat.

God mandag fra Forus. Arbeidsdagen her begynner å nærme seg to timer gammel. Kaffe i koppen og kroppen. Mye tyder på at det blir nok en rolig dag på kontoret i dag også og det kan jo ligge an til å bli det en stund når "nesten alle" har hjemmekontor.

God formiddag fra Forus,
Her er det full rulle i prosjektet som vanlig , ren luksus.
Nydelig vær som forhåpentligvis holder til ettermiddagen slik at gårsdagens påbegynte høst arbeid i hagen kan sluttføres.
Ha en god dag

God dag fra Gaustad. Her har man fått kontorert litt. Det er fint.

Gikk muligens på en liten smell i går når jeg fortalte Storsmurfen at det finnes en hotellkjede som nok er en liga over Ritz og Four Seasons, som heter AMAN. Det ble mye googling og muligens en fremtidig økonomisk smell her.

Men først mer kaffe. Og så må Coronaen forsvinne

Ha en ypperlig dag!

Gikk muligens på en liten smell i går når jeg fortalte Storsmurfen at det finnes en hotellkjede som nok er en liga over Ritz og Four Seasons, som heter AMAN. Det ble mye googling og muligens en fremtidig økonomisk smell her.

Ingenting er vel i en liga over Four Seasons Landscaping? :stir

God morgen fra Bergen. Kan melde om oppholdsvær ute. Her i hula er det full rulle og på eftan blir det SK hjem til SVG.
Ha en fin fin mandag :)

God dag fra Gaustad. Her har man fått kontorert litt. Det er fint.

Men først mer kaffe. Og så må Coronaen forsvinne

Ha en ypperlig dag!

Det beste er jo at det også finnes et Aman-resort i Jackson Hole :colgate:

God mandag her fra hjemmeskolen. Her traltes det i vei på zoom og i Word. :)

Ingenting er vel i en liga over Four Seasons Landscaping? :stir

He he, ja. Det var jo virkelig i en klasse for seg.

Det beste er jo at det også finnes et Aman-resort i Jackson Hole :colgate:

Jo, det har jeg visst om en stund. Den har liksom vært en liten joker bak osten. Men jeg har aldri vært der.

Det store AMAN prosjektet er jo Bhutan. Åjåjåj. Det var jeg på nippen til å gjøre for noen år siden, men det ble litt kostbar og pussig affære. Så om vi AMAN'er er det muligens først Bodrum eller i Hellas. Evt Utah. Men mest av alt burde jeg kanskje ikke ha nevnt dette i det hele tatt :)

Når man booker AMAN, er det når man får kredittkortregningen etterpå at man utbryter MAKAN! ?.

God dag fra gjemmekontoret. Går så der. Hjelper f.eks. ikke at hele EDB-maskina til Tolletaten har fått sirup.

Ha en god en.

G’morgen. Ser at de har stengt ned Lillestrøm. Er den blokaden elefantsikker eller kan vi vente krigsoverskrifter i sensasjonspressen?

18 varme her klokken oh-six-hundred. Det er mye til november å være. Fint å sitte ute er det ihvertfall. Håper på besøk av tømmerhuggere i dag. Har noen trær som må felles etter stormen for halvannen uke siden. Den ene er en diger furu som hviler over to andre trær. Ellers må jeg nok ut med løvblåseren en tur. Travel frimandag blir det ihvertfall.

Når man booker AMAN, er det når man får kredittkortregningen etterpå at man utbryter MAKAN! ?.

AMANKAN!!! roper man og besvimer. Men skämt åt sido, det er ikke så helt batshit crazy i Tyrkia f.eks.

G’morgen. Ser at de har stengt ned Lillestrøm. Er den blokaden elefantsikker eller kan vi vente krigsoverskrifter i sensasjonspressen?

Det kommer veldig an på. Så lenge det ikke blir forbudt for han å rive med seg lommepenger og løpe ned på Bunnpris'en i naboblokka mens han roper på Cola og veiver pengene sine over hodet så blir det neppe forsider. Prøver de å stoppe dette er det vanskelig å forutse hva som kan skje.

Gjemmekontorerer på ubestemt tid igjen. Bor man i Oschlo, er man persona non grata på kontoret på Askerbygda.

Har brukt helga til noen siste krampetrekninger før byen stenger ned i natt. Ute og spist både fredag og lørdag (begge dager var flere retter OG vin! Makan!), ekstra lang dansetime i går (vinen satt visst bittelitt i beina...) og skal få tatt ei skikkelig styrkeøkt i kveld. Så blir det gjemmetrening fremover, noe som innebærer mer gjemming enn trening.

Har akutt reisesjuke. Drømmer om snorkling og ørken i Egypt og strender, vin og uterestauranter i sør-Frankrike og nord-Italia. Heeregud, bare en Harry-tur til andre sida av grensa er et drømmescenario for tiden.

Nuvl, tilbake til litt mer gjemming på kontorspisestua.

Back