• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fryktelig tidlig søndag!

Scanflyer

ScanFlyer Blue
God fryktelig tidlig søndag!

En søvnløs natt endte i et par søk på SAS.no, og vips så satt jeg i SAS-kantina på Galemoen.

Avgang til LHR 07:50 og jeg har ganske nøyaktig 12 timer på meg i selve byen før retur venter. Har planer om å kombinere Tate Modern og storoppgjøret mellom Liverpool-Man U på britisk pub.

Hvis noen har gode tips til okei restauranter eller puber tas det i mot med stor takknemlighet! :)

God søndag ønskes!

Re: God fryktelig tidlig søndag!

God morgen fra Lillestrøm . Koser meg med kaffe og to episoder av Allo Allo på BBC :lol:

God morgen fra et kjølig Nittedal

Uten å kontrollsjekke så nærmer det seg faretruende 20 blå. ugh.
Her slo ungene til med full fart litt før 7. Så nå er det snart frokost som gjelder. Litt tidlig, men vi får jo litt ut av dagene da. Først blir det å se om man kan finne litt ut av noe last som muligens står igjen i MCT og som overhode ikke burde være der nå...

Resten av dagen går nok med til diverse indretjeneste før det blir middag hos svigers i ettermiddag.

Ønsker alle en flott søndag

S

Bussanlulle, så kun en nattvakt igjen. Skal bli godt med mandag så man får seg litt fri igjen. Ha en knallfin søndag.

God morgen fra nord i Groruddalen - det er minus 16 grader - flott å se ut med rim på busker og trær.

En god dag for inne vær :up:

Jan

Go formiddag fra Trondheim :)
13 speik her utenfor, det betyr innvær med to småttiser. Blir restemiddag og besøk til svigerfar i ettermiddag.

Strålende dag ønskes :D :D :D

Go søndag kan man ikke si at det er, våkna litt mørbanka i dag.:drunk:
Men har iallefall fått bestilt hotell i Hong Kong så blir noen rolige dager før man skal ut å kose seg med TG.

Ha en bedre dag :)

God morgen fra Stavanger.

Lang dag på programmet. 2 X håndballturnering i dag, så ja, gjesp. Men men, so ist das leben!

Ha en fin en forumister. :)

God morgen. Her på Sandaker kan jeg melde -12 og sol. Ser ut som det er noe havtåke over fjorden da det bare er såvidt jeg skimter Nesodden....hvilket også er dagen mål, da vi skal i en sjuårsdag der i ettermiddag.

Som søndager i det siste står også idag vænoen visninger på programmet. Deretter lunch med noen venner. Ha en god søndag!

Uten å kontrollsjekke så nærmer det seg faretruende 20 blå.

Her nærmer det seg faretruende 30 varme... :)

God natt fra Lè Meridien Tahiti. Akkurat ankommet og fikk overtalt hotellet til å åpne baren litt igjen så jeg fikk en natta-GT. Blir bare en natt her, og videre imorgen, men for en vanvittig opptur denne sjappa var i fht Intercontinental skraphaugen jeg var på sist.

Tips til alle som vil hit; ta med Euro og USD. Når minusbanken på flyplassen ikke funker, som i dag, er du ellers rimelig føkked. Taxi tar f.eks ikke kort, men USD er som vanlig international language of love.

Ha en fin søndag... Natta!

Last edited:
God søndag frå (dei Sirdalske) alpene!

-15 grader i nedfarten gir raudmosa kjaker :) Herlig! Synd det er så lite snø, det har gjort bakken skikkelig isete, og sidan det er søndag, trur eg heile Rogaland har funne veien hit. Godt er kom tidlig :)

Ha ein flott dag alle saman!

God tur , Fnate, til pålehytte i Fnatheim... Ikke ramle i vannet...:lol:

Fortsatt i Oslo gitt, ombord på UA39. Gutta lastet cargo feil så det ble gæærnt weight and balanse. Nå trøbbel med engine 1. Men høres i skrivende stund som om de har fått fikset det så da kommer vi oss snart avgårde tenker jeg.

G'morgen, alle farende f(n)a(n)ter og andre ... blir det nok en varmerekord i dag, tro? Ble satt januarrekord med 76F i går .. litt over 25C. Slikt kan fort gi tornadoer i disse områdene ... hmm ..

Stor balldag i dag .. først fra England og klokken 13 er det avspark for 'kvartfinale' i amerikansk fotball mellom Atlanta Falcons og Seattle Seahawks. Fikk en del dirty looks i går da jeg vandret rundt med Seahawks cap ... :)

Au! Jeg må ha drukket noe tøysevann i natt!
Og om 3 timer er det familieselskap.
Dårlig combo! Stakkars meg!

BF:cool2

God morgen for andre gang idag, første var ikke så god. Etter en relativt slitsom(fuktig) KickOff i Stavanger igår var det hardt å komme seg opp og med bussen fra Stavanger til Haugesund. Nå etter noen flere timer på øyet så er det betraktelig bedre. Ut å nyte en liten kveldstur i det flotte vinterværet tror jeg.

Fortsatt fin kveld til alle :)

God morgen fra Chicago. Den varme fronten Mow prater om forsvant over natten, i dag har vi noen minusgrader for første gang på lenge. Ser ut som langrennskia blir stående i garasjen denne "vinteren"

All julepynt har blitt tatt ned på morran, blir en time på nyinnkjøpt tredemølle før man inntar sofaen igjen. Får se om man ikke får svidd av en indrefilet til middag.

God natt frå ein dag eg er glad er over... Heile gjengen har vore i Oslo på det som skulle vere myke, festlegheiter, men febersjuk liten og fleire netter uten meir ein fire timar sjølv la vel 60% dempar på det. Har derimot sett myke på trikk, buss og mobilkraner frå glaskarmen... Ja ja. Turen vart avslutta med tårer på Gardermoen for reisefylgjet sin del då ei SAS/SGH-dame kasta guttungen ut av lånevogna fordi vi i dag flaug med DY. eg visste ikkje om andre triller enn dei bak gate 20 så vi gjekk dit. Snakk med Widerøe, sa dama. Har dei noko med Norwegian å gjere? Vi orka ikkje seie noko, tok ut ungen og gjekk. Kan ikkje tru vi såg ut som veldig frisk og opplagd ungdom der vi endeleg fekk sette frå oss mini, men ho dama kunne tross alt ikkje vite mengde søvn siste netter, ei heller at bestemor til reisefylgjet la ut på absolutt siste tur i dag tidleg. Det vart nok då. Litt firkanta synst eg sidan det sikkert stod 20 triller der, men ho hadde vel retten på si side, sas-dama. Så til neste gang lure eg på kvar Norwegian/rfly eller andre evt har triller ståande...

Ja ja, nok klaging. God natt, og ha ein betre dag i morgon!

Back