God freddan

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra den siviliserte delen av Asker. Det er bestilt havregrøt til frokost, så da står jeg her å rører. Hjemmekontor på agendaen, før arbeidsdagen avsluttes tidlig og vi setter kursen mot Tjøme. Ikke umulig da skal spilles litt kort hos svigers. Ha en fin dag

Glad fredag fra Ris. Hjemmekontoret har allerede vært åpent en times tid...satser på at flest mulig av formiddagens telefonmøter kan tas til fots i bakgården aka marka. Gutta på Vinderen sjømat sørger for middagen...klart det blir en bra fredag:-)

God morgen. Høyere daddy-kul faktor på Prærien enn oppi fjellene i Asker. Her er det nemlig servert pannekaker til frokost (etter brødskive med leverpostei). Yngstejenta skal plutselig på overnatting i kveld så da får vi finne noe kult på tv sammen med den eldste. Utvalget er bedre når alle rekker lese underteksten.

God morgen, ukens siste arbeidsdag og skal nyte helgen sammen med familie og venner. Det blir vel en tur i Fiskebutikken på Grorud for innkjøp av sjømat som reker, krabbe, kanskje noe skjell, og på Grorud har de også hvitvin som skal nytes sammen med sjømaten,

Ha en god helg folkens.

Jan

Morn fra Kolsås.
Her venter hverken pannekaker, fiskebutikker eller havregrøt, men helt vanlig arbeidsdag.
PCen fikk man skrudd sammen i går uten altfor mange gloser og alt fungerte på første forsøk, med unntak av installasjon av Windows 10... PC uten operativsystem har litt begrenset funksjonalitet.

God morgen fra The Hills. En meget lett hangover da de fantastiske covid-reglene får kelneren til å slutte med drinker klokken 24.00.

I dag skal to barn leveres til sleepovers og Dragen leveres nede i byen for jentekveld - godt å vite der også at man ikke blir vekts så mye etter midnatt når hun ramler inn døren. Da er det bare yngste arvingen og meg igjen i huset så da blir det han liker best; Vinderen Sushi og radiostyrte ting på Youtube.

God morgen fra det Sørlandske!

Her skal jeg blande hjemme og bortekontor i dag har jeg funnet ut. Men dagen startet med sjekk hos tannlegen, og heldigvis ble det null hull! :colgate:

Siden det er fredag er det selvfølgelig meldt regn. I morgen også, så da droppet jeg hytteturen. Gidder ikke å sitte der og fryse og se det regner.... Da er det bedre hjemme nær vinkjelleren.

God helg til dere alle!
PS: Mulig det dukker opp en fredagsbingo på Freqent Traveler Norge i ettermiddag... :old

God morgen her fra den siviliserte delen av Asker. Det er bestilt havregrøt til frokost, så da står jeg her å rører. Hjemmekontor på agendaen, før arbeidsdagen avsluttes tidlig og vi setter kursen mot Tjøme. Ikke umulig da skal spilles litt kort hos svigers. Ha en fin dag

Finnes det en usivilisert del? Og det kortspillet.... Blir det strip-poker eller bare vanlig poker? :colgate:

God fredag fra Skaun!

Hektisk ukeslutt, men kommer vel i mål uansett. Kona skal ha bursdagslag med venninner i kveld, og jeg må være kokk. Blir vel kakling opp og kakling i mente. :)

Fikk booket bonustur til Washington neste sommer i går, satser på at vaksinen er satt og i effekt innen Juli 2021.

Nyt helgen, neste uke skal det kontoreres fra hovedstaden noen dager igjen.

Kim

God fredag fra Mjøndalen. Nå begynner man å føle seg som ett menneske igjen etter 1 ukes sykemelding(Selv om man ikke ser ut som ett menneske enda). Fikk vannkopper forrige fredag, noe jeg ikke unner min verste fiende å få......nuvel, nå går alt så meget bedre!

Finnes det en usivilisert del? Og det kortspillet.... Blir det strip-poker eller bare vanlig poker? :colgate:

Å jada, opptil flere

Neida, er en avart av Continental Rummy. Bare ikke kona vinner, for det takler hun dårlig :stir

God ettermiddag fra Forus. Det begynner heldigvis å dra seg mot helg. Det skal sannelig bli godt. Ikke så mye planer i helga. Og det er ganske så digg det også i grunn.

God fredag fra Mjøndalen. Nå begynner man å føle seg som ett menneske igjen etter 1 ukes sykemelding(Selv om man ikke ser ut som ett menneske enda). Fikk vannkopper forrige fredag, noe jeg ikke unner min verste fiende å få......nuvel, nå går alt så meget bedre!

Vannkopper? Og så jeg som trodde du var kjønnsmoden.... :lol:

Hei og hå fra jobben.

Rett og slett en litt bedriten dag. Liten tabbe gjort et annet sted, førte til stressolainen deluxe for meg. Også den vanlige krangelen med Tollvesenet.

Blir bra med helg, tror jeg. Da skal det spises burger og væres sosial med mennesker jeg ikke har vært sosial med siden pre-Corona.

Også lever den ølboksen i kjøleskapet mitt farlig når jeg kommer hjem.

Ha en god en :)

Å jada, opptil flere

Definitivt den usiviliserte delen som kom ombord på Asker når jeg toget fra Larvik og hjem forrige lørdag. De skulle til Oslo og feste. Det var skjerf som trøyer, extentions som hang utenpå håret og mer brunkrem enn selveste Schwarte Piet.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Her har det vært hjemmekontor i dag. Lunt sådant. Ser ut som om jeg plutselig må tilbake til Aalborg igjen om ca 1,5 uker også. Satser på at det ikke blir stengt i Nord Jylland før det.

Nå stenger hjemmekontoret om 7 minutter, så om 8 minutter høres bare lyden av 4 føtter som løper til kjøleskapet... ivrige hender som river opp døra og tar ut bokser. Klikk. fres. glugg glugg glugg... Raaaaaaap. BÅÅÅIIII (slå seg på brystet)

Ha en fin helg. Satser på flybingo i kveld.

God aften fra Stavanger. Også i dag måtte det kontoreres itt på gamle-kontoret. Dert ute har de blitt temmelig slappe mtp fredagens øl- og vin-lotteri som altså ikke fant sted. En lykke var det at en kollega hadde med en kasse med hjemmelaget øl av høy kvalitet (og styrke) :D
Nå går det i hjemme-kokkelering og det er snart klart for litt middag.
Nyt kvelden :)

Back