God Freddan fra Sandaker.

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Tidlig på, men trøsten er at bølla sov en halvtime lenger enn "vanlig". Litt kaldere, men også overskyet, så blir vel litt mindre av den "ultimate" pappapermpauseaktivitet: følge med på Flightradar [emoji13]
En tur med arvingen til jobben for og hilse på kollegaer før han outsources til de gamle i kveld, da mor&far skal på fest [emoji485][emoji483]
Ha en fin dag.....holdt også på og si TFIF, men strengt tatt er alle dager i pappaperm ganske like

God kald morgen fra Trondheim
Her var det faktisk ingen grader idag, og gata utenfor huset ser ut som et dass etter at de graver ned nye vannrør. Ingen varsling til beboere i gata og det er totalt sperret, så ingen kommer fram. Brannsikkerhet- I think not !! Borettslaget har fått seg en alvorlig smekk på mail fra meg , med bilder og det hele.
Sånn det var dagens rant.

Håper alle får en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Oslo nord - vindstille + 6 grader og noe overskyet denne morgen. Men nå går turen til OSL for et par kjappe turer med SAS til TRD og ARN i løpet av dagen.

Ha en fortreffelig fredag.

Jan

God morgen fra Sola!

Da var det endelig fredag! Her er det bare å brette opp ermene, kjøre på, så er det plutselig gå hjem tid og fly og øl i kveld!

Ha en fin en! :)

God morgen fra et kaldt fjell i Snillfjord! :)

Her melder man om skyet opphold med 4-5 plussgrader og snø på bakken, noe som gjør det ekstra kaldt. Prognosene lover regn utpå ettermiddagen så da forsvinner de 6-8 centimeterne med snø. Helgen ligger an til å bli en trippel F..altså Fly, fotball og familie-tid. På planen i dag står en avtale med støvsugeren, vaskemaskinen skal sikkert få jobbe litt også og det samme skal sikkert FR24. I lufta akkurat nå er det lite å melde om, den nærmeste er LN-RCX som flyr SK345 TRD-OSL.

Ha en riktig så god fredag forumister!! :D :D

Morn frå Trondheim. Her prøver ein å få dagen til å gå rundt, etter ei roleg natt! Før det blir helg, må ein undersøke kva konsekvensar siste nytt gir for vidare arbeid. Og i helga skal det hentast ved i nabolaget. Og mor skal på vift så eg skal vere åleine heime med han liten som ikkje tek smokk...

God helg!

God kald morgen fra Trondheim
Her var det faktisk ingen grader idag, og gata utenfor huset ser ut som et dass etter at de graver ned nye vannrør. Ingen varsling til beboere i gata og det er totalt sperret, så ingen kommer fram. Brannsikkerhet- I think not !! Borettslaget har fått seg en alvorlig smekk på mail fra meg , med bilder og det hele.
Sånn det var dagens rant.

Håper alle får en strålende dag :) :) :)

Bra at du tar aksjon. Det der hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Dårlig HMS.

God morgen fra Sola!

Da var det endelig fredag! Her er det bare å brette opp ermene, kjøre på, så er det plutselig gå hjem tid og fly og øl i kveld!

Ha en fin en! :)

Gleder meg.

Hoy fra Forus. Lite tid til forum-lesing denne uken. Kjapt inne for å sjekke siste nytt om kveldens treff i Stavanger. Ellers er det lite og melde fra denne kanten. Men tenkte å spikre noen detaljer til en av sommerens utflukter. Som f.eks og finne en "interessant" routing hjem fra Trondheim.

Ha en god ettermiddag og aften forumister.

. Men tenkte å spikre noen detaljer til en av sommerens utflukter. Som f.eks og finne en "interessant" routing hjem fra Trondheim.

Ha en god ettermiddag og aften forumister.

Hva med TRD-KEF -SEA-KEF -BGO/OSL - SVG...? FI-galore.... :lol: :lol:

God fredag fra tiggerstaden. Så frem til Fly&eplemost i kveld, men fant akkurat ut at det ble avholdt igår. Slik er det når man blir gammel og senil. Ser med skrekk frem til om noe slikt skjer med en flytur. :old

Ha en god en alle som vet hvilken dato det er idag.

Gawwwd .... som Langbein pleier å si.. Her i Sørøst-Amerika er det full høststemning på morran. 5 grader og skikkelig skarpt i luften. Sol iog fint, men det er bare kamuflasje for jævelskapen værgudene har tenkt å slenge over oss i morgen. Lukene skalkes.

Hadde en kløne av en håndverker her i går for å installere nye lufteventiler for kjelleren. Først klarte han å kutte internett-kabelen inn til huset, og så satte han i gang med å borre i grunnmuren uten maske eller noen form for beskyttelsesutstyr. 'Host hark borre borre* .... Sendte ham etterhvert på dør, og har bestilt vår vanlige altmuligmann til å forsegle og reparere sprekker som dusten lagde.
Comcast var imidlertid på plass i løpet av et par timer og reparerte kabelen uten kostnad. Takk og lov for at vi har 'Business Class'. Litt kritisk å være nettløs mens man jubber, så godt å ha Hotspot på mobilen. Ikke akkurat lynfart, men man kan ihvertfall jobbe.

Guten tag fra Lillestrøm. Sitter og designer dekor til en messe, og det kommer jeg nok til å gjøre ganske lenge ser det ut til. Dæ tæk tid.

Gjorde et snedig regnestykke i går. Kompisen min prøver å overtale meg til å kjøpe båt og dure rundt på Øyern. Jeg gidder ikke siden man knapt kan ta seg en øl i båten lenger, og må ha full tørrdrakt med nødraketter på seg til enhver tid.

Men det fikk meg til å regne på bilkosten min. Jeg kjører jo ekstremt lite, så hittil har bilen kostet med 357 kroner per mil... + fuel. :)

Hm.

Ha en fin dag

God dag fra Lillestrøm...Joda har også regnet på bilkost. Kjørt 300 km 1. nov til 1. april . Dekkskifthos Bertel o Steen 900 kr. 30 kr mila. Blåser i bensinpriser..:o:o

God kveld fra Oslo øst. Her skal man straks på jobb.

Dyre bilkoster dere har gutter - selv på bensinstasjoner får man billige koster til å ha i bilen...

Back