• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God freddags morgen!

Det er som Zico sier supert vær på FBU, og vi burde vært nede på stranden eller på Rolfstangen i stedet. :)

Jeg velger å ranke mine grunner til å feire dagen slik:

1. Mine foreldres bryllupsdag
2. USAs fødselsdag

33. HMDs fødselsdag.

:USAGod 4. juli folkens! Kontoret er på god vei inn i feriemodus, og saksmengden er mindre enn vanlig, noe som er like greit da jeg er temmelig doven i varmen. Det blir nok en tidlig helg på meg, uten de helt store planene. Ferie blir det derimot dårlig med, kanskje en langhelg i barteland. Men neste år, da har jeg betalt ferie, mohahahaha.

:USA

God varm fredagseftermiddag från Sigtuna där :USA hänger från balkongen!

En riktigt varm dag idag och då passar det fint med lite ledigt från STOKESK. Planen för idag (och imorgon) är att göra så lite som möjligt.

Till er runt i SAS systemet med lite att göra idag kan jag rekommendera följande på F1: AAP IND JOKES :rolleyes:

Ha en flott dag!

God ettermiddag fra TRD. Her tilbringes dagen på Standby og foreløpig ingen telefon å få.....28 varme og ikke en sky i sikte, passer perfekt:) Senere en sykkeltur med tilhørende dukkert i Hestsjøen!

YESS.
Endelig fikk jeg tid til å hente ut min gamle Gold Wing som jeg kjøpte tidligere i år.
Det ble en 13 mil omvei hjem fra jobben i ettermiddag i det nydelige været ;-)

Og slik ser vidunderet fra 1986 ut, som har hatt bare en eier før meg..

Attachments

• Gold Wing.jpg
    Gold Wing.jpg
    87 KB · Views: 55
Back