God fredagsmorgen

Someone

Moderator
Medlem
G'day fra Down Under og Sydney. Ankom med SQ nå i morges og er allerede tid for lunch. Ble ikke veldig mye søvn på turen fra Singapore, så vurderer ta en liten cowboy når rommet blir klart. Ca 15 grader her, men går for det å drikke utepils :drink

God morgen fra Nærsnes. Frokosten er inntatt, baggene pakket. Så får vi se om SAS får stablet et fly på bena i tide slik at jeg kan få jobbe litt. De to siste forsøkene endte med at jeg ble sendt hjem pga. overskridelse av arbeidstid. Siste visitt i cockpit var 31/5. ARN-EWR er meningen med dagens tidlige oppstandelse.
Ha en fin dag/helg.

Glad fredag...nesten feriestart i ettermiddag - før jeg kom på at jeg også skal jobbe mandag og tirsdag. men følelsen av ferie er feinitivt økende. Blir en rolig fredag og helg hjemme - første helg på over to måneder at vi skal være hjemme.

Ha en flott fredag...

God morgon frå Trondheim! Vekas siste arbeidsdag er i gong, og det blir å mekke videre på det eg slutta med i går. I helga skal me omsider prøve å ta opp kampen med oppussinga att, for å sjå om me klarar å bli ferdige ;) Time will show..... motivasjonen minkar med utepils-nivået ;) Ha ein fin dag alle saman!

Goooo morn # 2 fra Trondheim :)

Som zico77 skriver -ukas siste arbeidsdag er igang. Helga har en plan : slapp av mest mulig !!!

Ha en strålende dag i det langstrakte land vi lever i :cool: :cool: :cool:

God morgen!
Stille og rolig på jobb, som det kommer til å fortsette å være de neste ukene. Synd det er så lenge til ferie :cry:

I ettermiddag må jeg trå til med litt husarbeid i tillegg til at hagen må få litt stell. Tenker jeg synker ned i sofaen med en god film i kveldinga.

Helga skal ellers tilbringes på hytta med grilling :)

Ha en knall fredag :)

God morgen fra ARN. Her sitter jeg og venter på beskjed om jeg kan fly eller ikke. Har ikke flöyet A330 siden 6/4, og er derfor ikke current på typen. CPHOP jobber med dispens, men det tar tid. Ny kaptein er kalt ut på stand-by i tilfelle dispens ikke blir innvilget.
Dette tok jeg opp med ops. den dagen jeg dro på ferie, og jeg kontaktet CPHOP dagen etter at jeg kom hjem. Men warningen dukket ikke opp för jeg hadde sjekket inn her på ARN. Du store alpakka! 3 turer på rad som ender med at man blir sendt hjem uten å få fly. :cry:

God formiddag fra Krsand!

Har tatt en fridag i dag og skal nye dagen i solen på hytten! Skal bli deilig. Reker og hvitvin tenker jeg, hehe. Eller kanskje grill og rødvin. Eller kanskje begge deler. ;)

Skal bli godt med helg, ja!

Stein: Du får søke jobb i Nigeria Airways i stedet. Der er de visst ikke så nøye på dispenser osv!! :colgate:

BF:cool2

God morgen fra Majorstua! Ingen har sendt meg hjem fra jobb ennå, så må vel holde ut til 1400. Det bedrives litt hotellsøk og annet inspirerende på arbeidsplassen også. Mitt stamholtel, Odessos, i Varna har et utmerket tilbud for 10 dager - NOK 2.500 skal de ha for et rom med balkong m/utsikt til gågata/sjøparken (Europas største) og havet, med AC/minibar/badekar etc.:cool:

god fredag formiddag fra STO - i motsetning til Stein så var jeg ønsket da JEG kom på jobb i STO i dag... hehe Satt noen rader bak Stein på turen over (vi vanlige dødlige sitter på Economy, men jeg sov jo uansett like godt der bak på 17 som jeg ville hjort på rad 3. Våknet da Steins kollega som satt foran der smalt 737'en i moderjord). Fantastisk scheduleringssystem, Stein, når du blir fløyet over til STO - med kostnader for fly og Flytog etc - for å få beskjed om at du ikke kan fly.

En dag på kontoret som avsluttes med et veldig spennende møte på huset, trolig siste tur til hovedkontoret før ferien. Neste uke skal det kjøre EL-bil til kontoret. Det blir moro.

god formiddag fra hamar! i strålende sol sitter man på jobb og tar i mot alle kundene som lurer på noe..

you pay - i fix!

Neste uke skal det kjøre EL-bil til kontoret. Det blir moro.

God morgen fra Skøyen, hvor det forsøksvis skal forberedes til GMAT-testing på fridagen. Hva el-bil angår var jeg veldig positiv inntil jeg kjørte el-bil(buddy) på jobb - syntes det var skummelt selv på lukket område - du har ingenting å stille opp med... (At bilen i tillegg var registrert for 3 personer var en annen artig sak -- særlig fordi det var kombinert med en maksgrense på 150 kg... Vi satt tre stykk i den en gang - uten at vi var veldig tunge noen av oss - og da gikk bilen max 15 km/t). Med andre ord ønskes det lykke til med elbilkjøring!!

Strålende fredag i Sandefjord, hvor sommeren har kommet tilbake etter et lite avbrekk. Ser ut som om det bare blir meg og lillebror i kveld, noe som betyr at jeg må lage mat og jeg er ikke lysten på frossenpizza. Er også mulighet for at jeg må leke sjåfør i kveld/natt, men det er vel kanskje noe jeg skylder de gamle om man ser på hvor mye lappen kostet.

Ha en strålende fredag folkens!

Jeg synes bolaget skal diske opp noen flere storbusser, så kanskje Stein kaptein får fly litt mer ... :up:

Siste arbeidsdag før en ukes ferie her i Alpharetta .. 29 grader nå, men det skal adskillig høyere på gradestokken. Spådd bommeli-bom i kveld - får håpe det slår til ...

Da var det bare å fylle kaffekoppen og sette igang ...

God ettermiddag fra Valdalen.

Etter et par deilige dager med familien på Stord har vi i dag satt snuten hjemover. Overnatting på hytta til faderens samboer.

Nå er det straks mat før vi fyller glasset med noe hyggelig og koser oss litt.

I morgen blir det å kjøre hjem.

God helg forumister.

S

Back