God fredagsmorgen.

Tidlig opp i dag og gråt ikke. Sønnen er sendt avgårde med ferske baguetter i sekken. Når gutta er i den alderen (15) spiser de gjerne opp et helt brød om så er. Nå er det bare å hive innpå litt mer kaffe, så til byen for å kapre billetter OSL-CGK-OSL. Deretter blir det kveldsvakt på OSL. Ha en trivelig "fredda".

Topper laget i kveld skjønner jeg..... God formiddag og god fredag.... Her skal det ryddes til helga, før jeg pakker treningsbagen og legger inn 1,5 times trening før jeg heiser opp i høyden og tar fatt på planleggingen av lørdagens program for OSL...
Jobbing i helgen hører også med i planene...

Ha en flott helg folkens....:cool:

Go morn fra Gardermoen hvor det skal flyttes lokaler idag - skal bli godt å komme bort fra denne bunker'n og opp i fjerde etasje med god utsikt! :colgate:

Tåka kommer ned og den fryser, kjempetrivelig.

Dere blir vel vanskelig å få tak i nå som dere kan se verden omkring dere :-)

TGIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig nærmer denne dritt-uka seg slutten! Skal bli deilig med helg og full avslapping. Ingen planer og det er helt supert!! Vurderer litt laks til aftenens middag, og i såfall ryker det nok en flaske hvitvin til maten. Det er nok derfor jeg drikker!

God helg, kosmonauter!!

BF:cool2

God morgon!
Sitter med ett seminarie projekt som skall vara klart till på måndag morgon. Sen blir det fika med en god vän och ikväll är det dags för den stora Studentmusikerfesten i Uppsala. Det är av tradition en blöt tillställning så vi får se hur formen är i morgon.

God formiddag fra Lilleaker,
Travel morgen her og et par saker til skal ferdigstilles før det blir å hive seg på flytoget opp til Galemoen.
Deretter går jobbreisen videre til PEK via CPH utpå ettermiddagen med SK og videre til Yantai.
Passer vel FBU4EVER der over antagelig.
Ha en fin dag alle forumister.

God fredag. Jeg setter meg snart i bilen for å kjøre til Halden og samvær med barna i helgen. Det er en grei avveksling fra hverdagen, og så blir det gjensyn med hunden Mosse...

God morgen fra New York

Her nærmer det seg 0530 og det er på høy tid å stå opp.

Fin tur over dammen i går. I dag blir det først en tur på Museum of modern art med noen kjente før fruen slippes løs for litt shopping i fristil.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Senere i dag er det avslutning for nok en kollega som forlater oss,
er ikke mange ukene før også jeg skal ha avslutningskake.. :(

Det må vel bli jææævlig mye kake? Mtp. at det jobber et par mann der borte, mener jeg..

Det blir mye kake, ja..
..vi hadde faktisk hele 9 kakestykker til overs etter avslutningen i sted.
Tror det blir overtid på meg i dag.. ;)

Her forsvinner det to stk i dag. Var kake kl 11.30 og ny kake nå kl 14.00...

Er du på utkikk etter invitasjon til kake, Martin? ^_^

Er du på utkikk etter invitasjon til kake, Martin? ^_^

Jeg, nei.. Tror noen på meg, når jeg sier at da det ble servert bursdagskake her i går, så måtte vedkommende som hadde bursdag nærmest true i meg det siste stykket??

En til som har bursdag i dag, men han har ikke med seg kake.. :angry:

Tja..
..jeg spiste jo en del kakestykker under selve avslutningen også,
så de ni på toppen tar nok litt ekstra tid alikevel..
..samtidig smaker jo alt bedre når du har 437,- per time når du spiser.. ;)

Suksess!! Mailboks importert korrekt!!! Men desverre glemte jeg å ta backup av adresseboken, så her må det rekonstruksjon til ...
Omtrent ingen av driverne på cd'en som fulgte med, passet maskinen min, men nå har jeg endelig både lyd og wi-fi installert ...

Under null, men solen skinner! Jobbhelg venter ...

God morgen fra msp. Akkurat landa, har du en 2 seter, noedutgang for deg selv paa crj200 gaar det greit.

Blir en kort connection her foer man setter seg I ett F sete paa vei hjem til sjikago.

Kjerringa har visst planagt masse styr I helga saa det er bare aa foelge med I svingene.

Heldigvis har jeg par 18 aaringer og en 14 aaring til aa hjelpe meg gjoere alle disse sammenkomstene enklere.

God helg!

Back