God Fredagsmorgen

Det blir en tur på taket på Grimms Grenka etter jobben for å ta en øl med gode kollegaer. Tror de har fått det fint der.

God dag fra Gamle Oslo. Mangende selvdispilin og latskap gjorde at jeg ikke var oppe før 1330 i dag. Og jeg som har sunnmørsgener... Den late gamlebyborgeren skal dog komme seg på jobb til kl 1530. God fredag !

Grrr, ser nå at SAS har kansellert flighten deres mellom TLL og ARN som jeg skulle ta 11/7, og er litt skuffet over at jeg ikke har fått beskjed, men måtte finne ut av det selv. Vel vel, nå ser det ut som om wideroe.no booker meg om til en senere avgang med OV etter at jeg selv tok kontakt med dem

Og nok engang så fikset wideroe.no det uten problemer om etter 1 mail (+ en bekreftelse):colgate:

God fredag alle sammen! Det blir en travel helg, 1. div. kamp på lørdag etterfulgt av Norsk militær tattoo, og så to kamper på søndag.

Så er det mulig at det skjer ting på arbeidsfronten igjen, men for tidlig til å si noe definitivt.

En gledens dag! I går kveld fant vi løsningen på et problem som har plaget en kunde lenge, og svaret er 536, i motsetning til 42, som normalt! :D

-A

Så var det bare å finne ut hva spørsmålet var, men da trengs det en litt kraftigere datamaskin ;) :D

En gledens dag! I går kveld fant vi løsningen på et problem som har plaget en kunde lenge, og svaret er 536, i motsetning til 42, som normalt! :D

-A

Ja, det minnet meg på vitsen om:

Vet du hvordan man forvirrer en homo?

76!

Noen som ble forvirra??

BF:colgate:

*gjesp* .. sitter her paa Goodyear og kjeder meg ... bremseservise paa Liberty'en til kjerringa ... heldigvis har de traadloest nettverk her ..

Go ettermiddag fra Chicago. Dagen foer langhelg, fri paa mandag her i US and A. Har bestemt at vi tar kveld klokka 1400 i dag, noe som var et populaert forslag her i salgsavdelingen. Saa er det off til Portland i helgen til vintur og diverse middager. Ser dessverre ut til at avdeling Seattle ikke kommer ned i helgen alikevel, men restauranten hans skal vi nok finne tak i. Soendag blir det vintur med tilhoerende smaking, heldigvis skjer transport mellom vingaardene med buss. retur til Chicago mandag

Ha en flott weekend

Back