God Fredagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da var man her i nord i gang med morravakt nr 3 og den siste denne uka :) Ser ut som at det blir en fin dag i dag også, var ikke så aller værst temperatur nå på morrakvisten når man suste på jobb :)

Ha en fin fin dag og helg :)

Ahh, våknet til strålende sol over Mosjøen og det var nesten fristende å kjøre cab opp til MJF kl 0500 men jeg sparte den til i formiddag når jeg skal ned i havna og kjøpe inn reker til kveldens sammenkomst :)
Kun et morgenfly i dag da WF måtte utsette "postflyet" fra BOO inntil crew var på plass. Farmer var en av dagen gjester, destinasjonen var dog ikke BKK, men reisetid og pris var minst like lang/dyr ^_^

Og ja, jeg tar frihelg nå kl 11. . .
Ha en fin fin helg alle sammen!

E!

Mornings! Da var det atter en fredag kommet. Dagen i dag skal vel gå til det vanlig, jobb. Og så blir det vel en kjapp tur ut til hytta for å se til at alt er klart til i morgen! Da skal noen drikkes ut og hytta blir siste stopp. :)

Ha en fin dag da folkens. :)

God morgen fra Sola International. Nydelig vær som vanlig får man si. Quisten er ikke så varm ennå men de melder fint vær og varmt i helgen. Jobber til klokken 10 i dag. Så er det en etterlengtet helg. :colgate: Ha en fin helg enten du jobber eller har fri.

Mårnings frå Bergen!

Då er innspurten av arbeidsveka i gang før helga starter. Sola har merkelig nok vore tilstades i Bergen ei stund -får håpe det varer, for det er faktisk trivlegare med sol enn regn......

Ha ei strålande helg alle saman! :D

Riktig god morgen fra BOO hvor jeg naa venter paa neste WF-fly som skal ta meg videre nordover. Norge er et laangt land ...
Helgen skal tilbringes paa en konferanse i KKN, og det blir visst en liten tur til Russland ogsaa iflg programmet.

God morgen fra København hvor solen skinner og det ser ut til å bli en strålende dag. Blir først en tur på skolen før jeg i ettermiddag får besøk av 2 venner hjemmefra som blir over helgen og som skal gjøre København så man skal ikke helt utelukke at det blir en noe fuktig helg:cheers:

God morgen fra Haugesund, for øvrig min første god morgen post:) Sola skinner og jeg skal kun ha halv dag på jobb. I kveld/natt bærer det avgårde over fjellet til Østlandet og SK7343 fra OSL til TIV kl 07.00 i morgen tidlig. Skal bli herlig med en uke ferie på et for meg nytt sted:)

glad fredag fra STO!
Trodde jeg hadde funnet en raskere vei fra leilgheten til kontoret da jeg var ute og jogget i Hagaparken i går, men nei - det var faktisk lengre enn min vanlige morgentur. Men, jeg VET det må være en raskere vei. Så til uken fortsetter jakten på en alternativ routing til "FVK". I ettermiddag blir det SK499 hjem til familien - det skal bli godt etter noen dager i Sverige. En helg med ikke mindre enn TO barnebursdager, så dette skal bli spennende! Og, løordag blir det selvsagt MGP (vi elsker å hate det!) - men etter å ha sett/hørt en del av bidragene tror jeg at jeg må kjøpe med meg "noe" fra tax-free'n på vei hjem... (synd ikke "Dustin the Turkey" kom videre...)

Last edited:
God formiddag fra Trondheim
Noget blåsende og grått idag, håper på bedring til i morra....Def Leppard + Thin Lizzy på torget i Trondheim blir en opplevelse. Særlig etter at Rosenborg har most "Moille" på røkleløkka....:p

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

God formiddag fra et solrikt Krsand. Her varmet sola i dag morges da jeg kjørte til jobb. Kanskje sommeren er i anmarsj?

Kontordag og så barkveld. Men resten av helgen blir fristilt til mer fornøyelige sysler.

God helg!

BF:cool2

God fredag. Idag kommer barna fra Halden, og det er godt mulig det blir en tur til Kjeller på søndag. Vi ser an været. God helg!

God dag

Deilig med fridag etter 3 dager med vakter til langt over midnatt så er det godt med en hjemmedag. Tror lille snuppa synes det er greit at pappa er hjemme på ettermiddagen...

Hører det går rykter om muligheter for fint vær i helgen. Det kunne jo ha vært trivelig.

Ønsker alle en riktig trivelig helg

S

Grrr, ser nå at SAS har kansellert flighten deres mellom TLL og ARN som jeg skulle ta 11/7, og er litt skuffet over at jeg ikke har fått beskjed, men måtte finne ut av det selv. Vel vel, nå ser det ut som om wideroe.no booker meg om til en senere avgang med OV etter at jeg selv tok kontakt med dem

G'fredag fra Maura..

Da var man "ren og pen", et par skiver var fortært, og snart på vei ut i bilen, for å komme seg til OSL, for å gjøre seg fortjent til de pengene FedEx dytter inn på kontoen hver måned..

Og hvis jeg er heldig, får kanskje Japan Photo ut fingern i dag og, og sender meg den linsa jeg bestilte for et par dager siden.. Noen som har erfaringer med å bestille derfra, og har sånn ca. peiling på hvor lang tid det tar før de får varen ut fra sitt lager?

God fredag!
Skyet oppholdsvær på Nærsnes i morgentimene. Ny dag med stand-by til kl. 1600. Hvis det ikke blir utkall, så blir det en bytur på egenhånd i kveld. Lei av å lage middagen selv, så det blir kanskje en pizza på Olivia på Aker Brygge, eller kanskje en tur på Amundsen & Nobile. Avslutning på Baltazar Enoteca, Barolo Enoteca eller "bare" Enoteca i Bygdø Alle´.
Ha en fin ukeslutt!

Thin Lizzy på torget i Trondheim blir en opplevelse.

... det vil jeg tro, for Phil Lynott er doed ..... :69:

G'mrgn fra Alpharetta -- 17 grader og skyet og siste skoledag for guttungen. Bommelibomm er varslet paa ettermiddagen.

Langhelg her i Amerika - det er Memorial Day weekend. Men for meg er det ett fett ..

En gledens dag! I går kveld fant vi løsningen på et problem som har plaget en kunde lenge, og svaret er 536, i motsetning til 42, som normalt! :D

-A

Back