Hehe. Føler med deg. Har vært våken en stund nå, men prøver å holde meg våken til sånn 16-17 tida i kveld, for å komme meg inn i tidlig jobb modus selv.
Har brukt hele natten på å se filmer, og ser akkurat nå på sessong 3 av Reno 911!
Håper alle har en bra fredag, og at det blir bra vær for spotting og andre aktiviteter
Glad morgen...selv om den blir veldig våt. Våknet flere ganger i natt av regnet - men da skulle skogbrannfaren være avblåst. På kontoret venter helt sikkert en smekkfull innboks - etter to dager på landeveien. Ha en bedre fredag!
15,5 grader sa temp.måleren på Q7'en da jeg kjørte på jobb kl 0650. Tegner til å bli ei riktig så fin helg, grillmat innkjøpt. Men først må det daglige brød inntjenes.
God morgen fra Vaterland. Bare timer igjen til jeg setter meg på SK 7341 (er vel en 800 dette?) til Varna. Det varsles 40 grader der nede ved Svartehavet...
God morgen alle sammen. Litt trøtt siden vi var 1:20 min forsinket igår. Det tar på det er hvertfall sikkert... Men ny dag nye muligheter pluss at skattepengene og lønn kom i dag. Så da kan man ikke annet enn å smile :colgate:
Etter en praktfull,varm,solfylt og PC-fri runde i Toscana,er jeg nu i Roma.Masse god mat og ikke minst drikke har det blitt og i dag skal det bli mer! Certissimo!:YES :cheers:
Hjemreise imorgen.:ITA