God Fredagsmorgen...TFIF

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Oslo, ikke hver dag det er jeg som er først ute. Frykteleg tidlig dette her og ikke noe ungdommen lika. Straks klar for avreise mot Makedonia hvor det skal jaktes på urørt puddersnø i Shar-fjellene. Blir å tusle ned til SAS-Hotellet og ta Flybussen derifra før fakirflighten til Austrian skal ta meg via Wien til Skopje i både en stor og en liten fast fokker. Ha en strålende helg:) :cheers:

Mornings ja :) Her i Nord så har man faktisk vært på jobb i en time alt (Hah!) :) -13 grader når man kjørte utover hit til lufhavnen, eller golanhøyden som noen kaller den.. Godt i gang med innsjekk av folk til dagens andre fly..

Her i Dubai er arbeidsdagen (natten) over og man er snart klar til aa innta horisontalen et par timer. Skyfritt med varsel om temperaturer opp mot 30 grader i helgen. Burj Dubai er fremdeles stengt, men vi finner vel paa noe annet istedenfor.
Ha en fin dag.

God morgen. Måtte opp klokken kvart på 6 idag for å skrive nynorsk tekst om bildeforbudet innenfor Islam og Kristendommen.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

God morgen fra Stavanger!

Siste dag denne arbeidsuken for denne gang!

Starter dagen med møter, så er det opp til meg så er det bare å sette i gang etter møtet og fikse og rette opp i det vi (jeg skal bli enige) med de andre om.

Vel, ha en fin dag fourumister :)

God fredagsmorgon frå Trondheim!

Då var det bare ein dag med oppgåver, så er det helg! Blei lang arbeidskveld i går, så det skal bli digg å slappe litt av i helga :) Blir sikkert planlegging av huset me overtar om fire veker.

Ha ein fin dag!

God morgen fra Majorstua! Godt med litt mer snø og kulde igjen. Ingen grunn til å bestille dyre turer til Antarktis... En rolig uke på jobb pga OL. Om noen timer er det klart for noen øl på Microbryggeriet. :drink en til: :drink

God morgen fra Bergen. Her er det helg allerede og solen skinner. I kveld går turen til kongens by, der fest og morro står på planen. Retur på søndag CPH-TRF-BGO. Morro med bonusbilletter :)

Fikk en del info om min nye jobb i dag også, og det ser ut til at det kommer til å bli en del flyging med SU fremover, med første tur allerede like etter påske. Det kan bli interessant. I hvert fall et nytt bekjentskap.

Go morn #2 fra Trondheim
LItt disig og ca 7 blå på termometeret. Hektisk start på fredagen, men roer seg vel forhåpentligvis utover dagen. Det er deilig med heeeelg snart :D

Ha en strålende dag folks :cool: :cool: :cool:

God dag! Satt nesten en halvtime på Carl Berners plass og ventet på en t-bane som ikke kom, snøen får skylda, igjen. Men nå ser jeg at sola er på vei gjennom skylaget, så da så....

Godt i gang med fredagen her i sør også!

Her blir det dobbel jobbing i dag. Så det skal bli spennende å se om man kommer seg hjem i snøstormen i natt. Lørdagen derimot, skal by på avslappning i alle slags former.

Ellers er det nok å ta tak i på kontoret her!

Have a nais von!

BF:cool2

Ahh!
Siste skoledag før vinterferien! :D
Det blir godt ja!

Ellers ikke stort å melde, bare et møte igjen idag før jeg tar ferie.
Tenker på en spotterunde i ferien, så det kan jo bli morosamt ;)

Ha en flott da, folks!
-S;)

Da har kommet seg til VIE hvor alt er forsinket pga tåke. Ombord i flyet til SKP hvor vi visstnok skal sitte en time og vente på slot. Eller en bra start på reisen, da jeg pga en data bug hos SAS/SGS og en frekkas fra min side ble oppgradert til biz på OSL-VIE. Og nå har de også funnet frem drinketralla her ombord i Fokkeren :drink

God morgon från Malmö!

Efter en försenad SK105 på grund av massor med snö är jag nu framme hos en bekant och skall tillbringa helgen här.

SK levererade super service. Blir nog en mini TR senare.

Have a good one!!

Her i Dubai er arbeidsdagen (natten) over og man er snart klar til aa innta horisontalen et par timer. Skyfritt med varsel om temperaturer opp mot 30 grader i helgen. Burj Dubai er fremdeles stengt, men vi finner vel paa noe annet istedenfor.
Ha en fin dag.

Go' ættermiddag fra TOS, kaldt og skyfritt (snakk om kulderekord den nærmeste perioden i Tromsøavisene idag). Faktisk greitt med tid hjemme og på kontoret en hel uke, og neste uke også!

Dubai: En jeep-safari ut i ørkenen er vel et must, har gjort det en gang og det er faktisk ganske tøft å kjøre i sanddynene - skaff deg plass i passasjersetet foran. :) Og tur til badelandet i Atlantis er vel bra ifølge noen rapporter på formuet - skal sørge for at det blir tid til det neste besøk i området.

God ettermiddag,
Indretjeneste står på programmet idag før fjellet inntaes i helgen.
Ha en fortsatt fin dag forumister.

G'morgen vestfra! Her meldes det om strålende solskinn og temperatur såvidt over null, men det er lovet 16 grader i helgen, så nå håper jeg det verste er over ...

Her lader jeg opp til arbeidshelg - siste innspurt før jeg reiser til Norge neste helg. Kjenner det rykker i reisefoten og det skal bli moro å teste hvalen til AF.

Guttungen har funnet ut at det er penger å tjene på å dømme fotballkamper, så han skal på dommerkurs i morgen for å få lisens. Fint system - klarer han eksamen kan han dømme i hele Georgia.

God ettermiddag fra København - hvor man nå er en tur hjemmeom etter en fire timer lang lunch på NOMA med flere retter enn jeg kunne telle, mye god vin og fantastisk service. Anbefales på det sterkeste, synes vi fikk valuta for pengene.

Litt lettere sushi står på programmet etter noen cocktails når gjestene ankommer om en times tid - apropos gjestene er de forsinket da AAL visstnok var tomme for deicingsvæske.

Ha en strålende weekend!

God "morgen" fra Oslo! "Frokost" inntatt, og skal nå se på OL! Dette blir spennende!

Ha en fin "dag" videre! :up: :)

God morgen fra Bainbridge hvor solen skinner og vaaren absolutt er kommet...som 2/3 av Bainbridge befolkningen jobber jeg hjemme paa fredager, og starter dagen med spasertur i havnen ...sammen med den lille italienerinnen, beaglen og 2 x Latte - i dag fra Pegasus Coffee house.....

Litt spotting ble det ogsaa...denne laa i havnen til vaar kjennte Pub:

fredag.jpg

Fra hagen vaar:
Spring.jpg

Last edited:
Back