God fredagsmorgen fra avd. Langt Vest

God ettermiddag frå FBU :9

Snart på heimveg, skal bli godt med helg kjenner eg :)

Ha ein fortsatt regnfri dag, og god helg alle saman!

Vi leker ikke bank...

Nei, ikke nå lenger ....

G'morgen fra Alpharetta. Grått, men opphold. Og godt er det, for det er 'planleggingsdag' og guttungen har en haldag med ridetimer etc på det lokale ridesenteret og der foregår alt utendørs ..

Så han er avlevert, kona er på konferansetime og jeg sitter her med nytraktet kaffe og Sirius' The Vault og lader opp til dagens arbeidsdag.

Falcon - jeg tror løsningen er garsjesalg!
God fredags ettermiddag fra Kjøkkenbordet (aka SKIs Norge-kontor). Etter en tur i den eneste banken som IKKE går dukken (Blodbanken på UUS), møte med den nye eMarkedssjefen i WF og gamle kolleger, masjipankake og småprat hos SAS Norge og litt arbeid med internettsalg fra Island, er det snart helg og tur på fjellet. Ikke det beste været, men da slipper iallefall barna å klage over sat de får sol i øynene. Satser på at vi slipper snø, for jeg har ikke vinterskoene på Mondeon og å legge på kjettinger i snøvær og tussmørke har jeg gjort før - det er ikke moro. Ha en strålende helg, forumister

God morgen fra Eden Prairie, MN. Moete om 45 minutter, deretter 757 hjem til Chicago.

God helg!

God kveld. Her går det i konjakk og god fyr i ovnen. En regnfull dag er snart over, ungene er i bingen og jeg nyter stillheten i huset. Konemor med eldste datter er på Oslo Horse Show, slik at nå er det Far som steller hjemme i hele helgen;-)
Etter noen dager med høstferie blir det nå tid til å ta igjen litt arbeide og komme gjennom mailboksen.

Nei, ikke nå lenger ....

G'morgen fra Alpharetta. Grått, men opphold. Og godt er det, for det er 'planleggingsdag' og guttungen har en haldag med ridetimer etc på det lokale ridesenteret og der foregår alt utendørs ..

Du er Pondus-fan, også sender du guttungen på ridetimer???

Her i Maura senker helgeroen seg, etter en "litt-mer-stressa-enn-vanlig" uke på FedEx... Var mildt sagt syk på mandag, og burde vært hjemme, hvertfall de par første dagene, men når andre skal ha ferie, var det ingen bønn.. Formen er dog bedre, og i morgen skal jeg visst spise middag ute... Ønsker alle en god helg.

Bedre med hest enn volleyball ... Dessuten er en av instruktrisene der nede megababe ....

Det der har jeg oppdaget helt fra oppveksten mens jeg bodde på Jar og jobbet på Øvrevoll med galopphester på fritida.
Har holdt med hest hele livet siden .
Beste form for avkobling og trim i et travelt liv.
Hest er Best sies det.

Er det nå man kommer med litt artige kommentarer som "og det blir det jo ikke heller, så den problemstillingen er vel heller akademisk" :p

Kyrre
Som nettopp har bestilt tur til Telford i november. Kan aldri få nok plast vettu.

Vel, pokker/¤%&/(/&%¤%&/()(/&%¤ at akkurat du skulle lese denne tråden. :D

Telford, ja... Skulle blitt min første pilgrimsreise dit. Men så lenge det er polystyren er det håp.

Og for de som synes to dager med plastmodeller er for mye - rett nede i gata til høyre finnes det også en plass med større modeller (1:1 scale) hvor blant annet slike finnes

MiG-15bis.jpg

For de som ikke vet hvor mye ned i gata betyr, så er det i engelsk måleenhet 10 miles ;)

Last edited:
Back