• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredags morgen

et annet navn på "Fakiren" er forøvrig "Guantanamo Jet"

De som tar "Fakiren" har forhåpentligvis et noe mer fornøyelig sted å komme til på destinasjonen, og at de har mulighet til å reise hjem i gjen når det måtte passe....;)

God fredag fra Maura. Sitter med mandagsfølelsen i kroppen etter gårsdagens fridag, så det er egentlig litt godt å kunne si til seg selv at det faktisk er fredag :) FedEx stenger aldri, så i dag blir det inneklemt arbeidsdag.. Får allikevel håpe på at mange firmaer har stengt, slik at pakkemengden ikke blir den helt store i dag.

Ønsker alle en god fredag :)

God dag ... hahahah
Nok en sløvedag, er deilig med litt ferie. Inne dag så langt med unger, blir vel en liten tur ut etterhvert.

C.K. ... pass deg for setebytte mandag ;)

Helg er behagelig - venter fortsatt på pakken fra USA... siste registrering av pakken er 23APR08 da den "left JFK airport.." siden har ingen verken sett eller hørt noe mer.

Surprise? - I think NOT!

"Fakiren" ja. Stygg sak! Men nå flyr jeg ikke ORD hvis jeg kan unngå det, så da slipper jeg å stå opp kl. 0310 for å fly ORD fra ARN. Utrolig hvor trøtt man er kl. 1600 og man befinner seg på 65 grader nord, 60 grader vest og stirrer inn i ettermiddagsolen. Da er ARN-EWR hakket bedre. Oppstandelse kl. 1545. Sovemorgen!
Men nå er det ferie og fridager frem til og med 13/5. Italia og Gardasjøen "here I come"!
Ha en fortsatt fin dag!

"Fakiren" ja. Stygg sak! Men nå flyr jeg ikke ORD hvis jeg kan unngå det, så da slipper jeg å stå opp kl. 0310 for å fly ORD fra ARN. Utrolig hvor trøtt man er kl. 1600 og man befinner seg på 65 grader nord, 60 grader vest og stirrer inn i ettermiddagsolen. Da er ARN-EWR hakket bedre. Oppstandelse kl. 1545. Sovemorgen!
Men nå er det ferie og fridager frem til og med 13/5. Italia og Gardasjøen "here I come"!
Ha en fortsatt fin dag!

Er forskjellen så stor?

08-05-02 10:15 Chicago SK945 Startat 10:45 SCANDINAVIAN
08-05-02 10:40 New York SK903 Startat 10:55 SCANDINAVIAN

:D

hehe - "Fakiren" er kallenavnet på den første morgenflighten OSL-ARN SK844 som går fra OSL 06:30! Det er litt selvpining å ta den hver mandag - men det er gøy å komme på kontoret i "Apburen" før stockholmerne - når jeg startet arbeidsreisen i Asker! Min personlige rekord Asker-Frösundavik er rett under 3 1/2 time! Da gikk det "sterkt" som danskene sier. Overraskende hvor våken man er selv etter 16 på en slik dag.

Pingle ! Dette er jo hverdagen til alle oss som velger å bo landlig til når vi må på nødvendige møter i Hovedstaden :lol:
Avgang kl 0630 er da ikke noe å mase om, det er jo langt på dag det jo.

God kveld fra Norges midtpunkt hvor jeg nå sitter og venter på at min datter skal bli ferdig med sin Konfirmasjonsoverhøring. Da er det rett hjem for å fortsette med resten av styret før søndagens familiedrama med gjester fra fjern og nær.

God formiddag fra the Bay area. Her er det varmt og flott vaer. Et meget godt tilbud har blitt lagt paa bordet i dag. Spennende firma og mange hyggelige medarbeidere. Skal ta en avgjoerelse paa tirsdag.

Ellers blir det UA hjem i dag i halv fem tiden.

Ha en trivelig aften!

Er forskjellen så stor?
08-05-02 10:15 Chicago SK945 Startat 10:45 SCANDINAVIAN
08-05-02 10:40 New York SK903 Startat 10:55 SCANDINAVIAN :D

Stor forskjell! Med de ti ekstra minuttene kan vi nå frem med neste flight fra OSL og sjekke inn til EWR på tid. Det gjør vi ikke m.h.t ORD-flighten.

Back