God fredags morgen

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Hei og hopp - siste arbeidsdag før avriese I helgen og ferie til PMI. Ellers er 15 grader her I Oslo nord og sola stikke igjennom skydekke.

Ha en flott weekend.

Jan

Re: God fredags morgen.

God morgen fra Arlanda. Her skinner sola fra en klar blå himmel og man nyter en espresso mens man ser take off rett utenfor. Ikke den verste morgen underholdningen!
SAS flight nummer 45 i år tar meg hjem etterpå. 😀👍
Ønsker alle en riktig fin dag! ☺

God dag fra milde Oslo. Et snev av sommer når kortermet er passe ved 05:55-tiden. Fra kontoret styrer man tropper i Tallinn og sørger for at ferierende politikere får dagens nyheter. Friele presskannekaffe er greit når det dessverre ikke lengre står Nespresso på maskinen. Ellers blir det ut en tur for å handle nytt kjøleskap. Ellers lite planer for helgen, håper på litt sol i tillegg til varmen.

Ønsker alle en fortreffelig fredag !!!

Glad morgen fra bryggekontoret. Nok av oppgaver på kontoret i dag - men håper å komme avgårde ikke alt for sent. Ha en feiende flott fredag!

God morgen fra HEL. På tur hjem via ARN med AY står for døren. To uker til neste tur!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God morgen fra Skøyen. Ikke så mye nytt og melde, men om noen timer starter ferien. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God fredag fra Ruters grå. Litt mer øl enn nødvendig i går både før, under og etter kamp kjennes litt men man må da på jobb. Blir en stille dag så man trenger vel kun å være fysisk tilstede. Men har da et par oppgaver jeg har gitt meg selv som ikke krever for mye. Kunne sikkert drøyd med å komme kl 09 men da får jeg ta helg tidligere. Det er bonus.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God fredag og gratulerer med gylden farge på kortet til Concorde.

Egentlig siste arbeidsdag her også, får se hvor langt jeg kommer i arbeidsbunken. Tidlig avgang fra kontoret blir det iallfall ikke.

God morgen fra Forus. Her har det vært stille og rolig hele uken og postkassen er så godt som tom. Så da blir det nok noen kopper kaffe til. Ser frem til den ukentlige napoleonskaken ved lunsjtider. En uke igjen til ferie.

God morgon från Göteborg,

Det är fredag och kunder skall göras på gott humör före helgen. Intentionen är att ha en tom mailbox och ett rent skrivbord innan jag går hem idag. Ikväll, blir det mest troligt öl och pizza samt en god bok.

God fredag fra Trondheim
Her skinner solen og humøret på topp etter en god seier til Frankrike igår.
Ferien lurer over helgen,men fortsatt to dager neste uke på jobb....men overlever nok.
Ha en fransk fredag :FRA:FRA:FRA

God morgen fra Kongsberg. Her fordrives tiden med musikk, grillmat og øl. Ellers har det vært en god reiseuke, selv uten noe særlig reising. Companion ticket i postkassa og BA Silver i boks. Ha en strålende fredda[emoji2]

God ettermiddag fra Chaweng beach,Koh samui.To dager igjen før Emirates tar oss.hjem til gamlelandet ,da etter 19 fine dager her.Fullt fly fra Oslo,men fra Dubai til Bangkok var det så lite folk på upper deck på 380'en at det var en 4-seter tilgjengelig til hver av passasjerene i eco+ at dette var en bare 2 mnd. gammel maskin.Herlig!

Last edited:

God fredag fra terrassen. Her nytes sol og en kopp kaffe. Frokosten er for lengst unnagjort og en er snart klar for en mini lunsj. En må jo tenke på formene også i ferien. Når denne dagen er gått er 3 feriedager gått og har ytterligere 2 uker igjen av det som er planlagt. Og da er ferien for 2015 brukt opp... Resten skal spares, noe til senhøstes og resten til 2017.
Nuvel, ha en glitters sommerfredag da :)

God dag fra Værnes, sitter i solsteika å venter på en snart 14 år gammel Russer på vei fra Frankrike før den skal overnatte og dra til Russland i morgen. RA-64032

God ettermiddag fra et serveringssted i hovedstaden!
TdF på Sumo og pils står på programmet.
Synd med Tyskland igår, men sånn går det når man spiller fotball med henda.
Veldig moro med Frankrike. Må være fantastisk å spille finale i eget mesterskap.
Frihelg venter. Det er ikke hverdagskost; Hva gjør andre mennesker når de har helgefri tro?
Ligg på været og ha en flatterende weekend :)

SAS flight nummer 45 i år tar meg hjem etterpå. 😀👍

Grattis med shiny kort!!!

God morgen fra New Orleans. Jeg tror vi har konkludert med at Bourbon Street ikke helt er vår greie. Det lukter en blanding av råtten søppel, gammel fyll og svette bondetamper på fyllefest. Men byen ellers er jo fin.

I dag blir det WW2 museet og så skal vi vel forsøke å finne noe bra musikk i kveld.

Hyatt French Quarter er imidlertid et hotell jeg virkelig kan anbefale alle som skal hit. Stort torg i midten med balkonger på flere av rommene. Helt stille, fresht, skikkelig god frokost og glitrende service. :)

Ha en fin dag, folkens

Jeg tror vi har konkludert med at Bourbon Street ikke helt er vår greie. Det lukter en blanding av råtten søppel, gammel fyll og svette bondetamper på fyllefest.

Og forskjellen fra Lillestrøm er?

Og forskjellen fra Lillestrøm er?

Altså... begge er jo deltaer, jeg ser den.

Men utover det er det jo en kjennsgjerning at Lillestrøm er et av de vakrere og mer fasjonable stedene i landet. Et sted der vakre unge mennesker utfolder seg på et sofistikert vis. Vi klasker kanskje ikke så mye tennis, men det hender vi klasker til vestkantfolk som kommer på besøk. :)

Back