God Fredags Morgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Sa var man igang med vakt 3 av typen morra denne uka... *jippi* og helg blir det kl 1500.. ute er det -10.. og noen sover vel enda :zzz

god helg

Replying to Topic 'God Fredags Morgen'

Da var man på tur i seng. Denne helgen har jeg på "legge meg sent" hatten... Neste helg er det motsatt...

Ha en fin flyrelatert dag:)

Mårnings!..., fra et værmessig greit Frei. Stjerneklart i dag iallefall...
Helg er det ikke før 16:30, men det er bare vaskedag i fabrikken i dag, så det blir vel noen runder med hendene i bukselomma.
Note to self: Må iallefall huske på polet......, for i morgen er det pub-kveld på grendahuset igjen :D

God helg!!

Hjälp! Före EB :wow:

Här i Monaco börjar solen precis att gå upp och det ser ut att bli en strålande dag

Ett möte på morgonen och sedan en tid hos frisören innan jag reser österut mot St. Raphaël och en jobbweekend. Skall bli skönt med lite tystnad efter fyra fartfyllda veckor.

Bon weekend! :cheers:

Originally posted by LN-SSL

Note to self: Må iallefall huske på polet......, for i morgen er det pub-kveld på grendahuset igjen :D

og i den anledning så kan jeg anbefal deLuze XO, den gikk i allfall ned som fløte forrige helg :)

Selv etter en times arbeid på kontoret er jeg før CK...:spin: PC`n hjemme funker ikke og plutselig var jeg i gang med dagens arbeid før jeg husket Scanair.no og en morgenhilsen... Begynner å bli gammel...snart helg og i allefall fri i kveld og i hele morgen - søndag er vi tilbake på jobb. Ha en bedre fredag...

God morgen fra Alta.

I motsetning til Vadsø som har sol og sommer i dag så er det kaldt i Alta i dag. Gradestokken viste -27,9 grader når jeg stod opp. Til helgen bærer til det til Tromsø og bridgeturningen. Vi får se om vi klarer å berge plassen eller om det blir nedrykk.

Et sprukkent skylag og -3 i Skien i dag.
Borettslaget pusser opp alle bad for tiden, så vi må på et provisorisk bad i kjelleren når vi må på toalettet! FESTLIG:baeh !
Og klesvasken må jeg hjem til Siljan for å få gjordt. (ca 15 km øst for Skien). Så der har dere mine planer for i dag.
Ellers så er det korpsseminar og innspurt til NM Brass til neste helg denne helga. I morgen skal vi være med på en konkurranse i Grimstad for å få lit konkurransefølse før det virkelig gjelder i Bergen neste helg!

Ha en bedre dag, alle sammen og GOD HELG!:cheers:

Hilsen Frode!

¨da har jeg gjort min innsats for mine medmennesker - nei det er ikke fredagsbønnen - men jeg starte dagen med å gi blod (noe jeg oppfordrer alle som kan det å gjøre). Nå føler jeg meg en halv liter lettere..

TGIF!

Motivasjonen er ikke akkurat på topp, bare noen få uker før jobbytte. Men nå gleder jeg meg først til Super Bowl på søndag! :up:

Er litt groggy etter min lille operasjon igår, men deilig med hverdag der jeg ikke må stå opp kl 6.15 for å vaske. Dagen skal tilbringes foran pc'en, og tven. Siden er været er flott, så må vel acars'en kommme igang også!

Originally posted by The Ticketor

TGIF!

Motivasjonen er ikke akkurat på topp, bare noen få uker før jobbytte. Men nå gleder jeg meg først til Super Bowl på søndag! :up:

apropos Super Bowl - kan muslimer spille American Football?? Ballen skal vel være av svinelær??

De skal ikke spise ballen, vet du...

Uansett, ballen lages av lær fra ku, ikke gris.

Her kan du se hvordan kampballene til Super Bowl lages:
http://www.wilson.com/wilson/team/football/index.jsp

Du verden, jeg så solen i dag for første gang på noen måneder. Den så ganske lik ut det gjorde i høst. Den har vært synlig tidligere i år også, men jeg har ikke sett den før i dag.

Skyet og mildt (8 grader) her i Atlanta ... ikke mye som skjer i dag, men klokken 02.30 i natt blir det avmarsj til Warner-Robins AFB igjen ... nok en Tristar staar paa plakaten.

Blir vaeret saann nogenlunde pent, tenker jeg at bikkja og jeg rusler ned til PJ's Coffee for en ute-latte og hundekjeks ... En del hotte husmoedre som henger rundt der... :smokin

God dag (litt sent for morgen) fra ett overskyet og kaldt Skottland.

Ikke akkurat i kjempeform etter gaarsdagens aktiviteter:cheers: men formen er stigende

Tungt regn på Manhattan i dag. Fikk heldigvis låne en stor paraply i resepsjonen, slik at vi kunne ta oss en liten spasertur til en Diner på 9th Ave W42th for en durabelig frokost kl 07 lokal tid. Mye bedre enn frokosten på hotellet, og til en femtedel av prisen.
Ettersom vi hadde god tid på morgenen i dag, fant jeg ut at jeg skulle klippe meg. Rett ved der vi spiste var det en riktig gammel og stilig Barber Shop. To eldre herrer drev denne, og interiøret var originalt fra 1936 !! Den eldste hadde jobbet der i 52 år, og "junior " bare i 46 år :p .
Herlig opplevelse. Fikk klipp og barbering på gamlemåten for 16 USD. HELMAX.

God aften. nå live fra Strängnäs etter en litt småforsinket tur nedover..

Ting föltes litt opp-ned når jeg landet på ARN og det snödde... :p

Originally posted by Farmer

Ettersom vi hadde god tid på morgenen i dag, fant jeg ut at jeg skulle klippe meg. Rett ved der vi spiste var det en riktig gammel og stilig Barber Shop. To eldre herrer drev denne, og interiøret var originalt fra 1936 !! Den eldste hadde jobbet der i 52 år, og "junior " bare i 46 år :p .
Herlig opplevelse. Fikk klipp og barbering på gamlemåten for 16 USD. HELMAX.

Dette synes aa vaere en trend ... det dukker opp flere og flere 'gammeldagse' barbershops rundt omkring. Deilig aa komme et sted hvoe man bruker varme haandklaer og alt tilbehoer i motsetning til SuperCuts og de andre 'Wal-Mart'-barbererene.
$16 synes jeg var dyrt ... men det er jo Manhattan .....

Og paa Bainbridge finnes Sandy's ... verdens hyggeligste barbersjappe.

Back