God fredags morgen fra Forus

Mornings fra Tjøme. Grått i dag og, men det bøtter i hvertfall ikke ned. Skal visstnok bli sol etterhvert. Litt jobb med bryllupet på tapeten, eller lite å melde

Phew, that's FRIIIIIIIIDAAAAAAYYYYYYYY! :D

Planen etter jobb: :drink :drink :drink , enn så lenge det er varmt ute.

Ha en fin dag! :)

Morn frå dag nr. to med sol frå Trondheim! På rad!! I dag skal eg pønske ut korleis eg får mini til å våkne litt-over-seks istadenfor 04xx. Brudgommen som skal gifte seg i morgon kjem hit ila. dagen og elles skal ein vere mest mogleg ute. I går ettermiddag fekk eg eit fint syn av WF på veg mot TRD rett over husa her. Har ikkje sett dei rett over meg, så lågt før. Fint fly, fin lyd! Ha ein fin-fin dag!

God fredag fra Nyköping! Lang kjøretur i går fra Esbjerg og hit gjør at kroppen er litt tung... I dag er det imidlertid kun kjøring inn til Stockholm som gjelder, for ferge nr. 2 (til Helsinki) og så biltog til Rovaniemi på lørdagskvelden. Det eneste som blir av bonuspoeng er Amexbonus... :)

"Here we are, British Airways, in London... BANG on time"

God morgen fra Superkantina. Fin tur inn fra LAX. Fikk med meg Battleship filmen som jeg faktisk synes var knallbra. Og så er jo Rihanna der også. Dån, og greier.

Nå en dusj, frokost og videre til Oslo sånn ca plutselig.

Ha en strålende fredag alle sammen.

God dag fra Mosjøen. Første arbeidsuke etter ferie er straks over, forhåpentligvis er det også slutt på post-feriedepresjonene ;) Helga tilbringes ute på Helgelandskysten. Satser på brukbart vær. Ha en fin helg alle flypratemakere.

Dobbel jobbing i dag og fint vær, så jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg veldig over denne fredagen.

Gårskvelden ble tilbrakt på Superspeed 1 og en liten handel i DK bragte 10 flasker hvit og rød vin av merket Ravenswood med hjem. Pris på 60 kr pr flaske i DK og 130 på polet, gjorde det til en god handel. Og joda, vi var 3 stykker til å bære, så det var ikke smuggling. :cheers:

Ha en fin dag og helg dere! Snart er det høst! ;)

BF:fly

God morgen fra et sted som ikke ligger så alt for langt fra SVG. Er ikke alt for mange hundre fot de passerer over her.

Da er det kun to helgevakter igjen før turen går over den store dammen. Første tur i noe som er større enn en A321. Blir meget spennende.

God ettermiddag fra Oslo. Da er langfriperioden over og kveldsvakten nærmer seg rasende fort. Skikkelig opplading med overnatting i telt på Strynfjellet med familien. Ha en feiende flott helg.

Stryn by Cato Lien, on Flickr

G'fredag fra Berger. Brå start på dagen, relativt etter skjema. Litt irriterende egentlig, når man skal være på jobb 12. Ellers var det litt greit å komme på jobb å finne ut at gårsdagens pakker allikevel hadde kommet seg avgårde (at flyet fortsatt står på rampen nå man kjører forbi en time etter at det skulle ha gått er et dårlig tegn. At en kollega ringer deg 20 minutter senere er et enda dårligere tegn).

Nå er det bare noen timer til helg, og jaggu skal det bli godt. Kanskje pønske litt mer på en tur som foreløpig er på brainstormingstadiet? Ja, det tror jeg.

God fredag og helg ønskes :)

Gudd freiday fråm Greiter Håttlanta Aria ... Her er gradestokken som vanlig på vei mot tredvetallet mens det lyttes på piratopptak av tirsdagens Yes-konsert. El-regningen brøytet seg inn i innboksen min over natten - lite lystelig lesning. Dobbelt så høy som den forrige - som igjen var dobbelt så høy som den før .. På tide med høst.

Flyverelgen sitter i hjørnet sitt sammen med kompisene, som er dypt imponert over at han kjenner Fnate, som har vært på Selveste Bora Bora. De kapret SBS-maskinen og brukte mesteparten av gårsdagen til å analysere bloggen uten tanke på radardekning og andre livsnødvendigheter.

Velvel - her står arbeidshelg før døren .. kun 8 arbeidsdager til helg ...

God eftermiddag fra Skåne. Endelig weekend.

Idag er den sidste planlægning til Mexico/Florida-turen i september faldet på plads. Billetter fra CUN-MCO booket med JetBlue. For mig bliver det både et nyt selskab og en ny flytype (E190).

Forøvrigt var det en fornøjelse at booke hos dem. Ingen kreditkortgebyr eller andre tillæg. Både sædevalg og bagage var inkluderet i prisen :) Ville ønske flere selskaber ville lære noget af dem.

Iaften besøg af gode venner med planlægning af forårs-rejsen til Mexico. Selvom jeg ikke er den store charter-fan, så bliver det nok en pakkerejse med Thomson 767 direkte fra CPH-CUN. Med 7 personer i samme booking og direkte fly samt en fornuftig pris, så er det nok bedste bud p.t. fremfor 2 mellemlandinger eller lufthavnsskifte i London. AF via CDG er overvejet og fundet alt for dyrt (p.t. DKK 9.000 pr. person).

Men nu lidt afslapning i solen :)

SKÅL og god weekend

4e4846b4-eb18-be39.jpg

God fredag/helg fra Chicago. Overlevde Southwest atter en gang i gaar ettermiddag, hadde forventet halvannen time med trafikk fra Midway, baade undertegnede og town car driver Joe ble sjokkert at det kun tok 30 minutter i rushtiden aa komme seg hjem.

Varmt som fy fortsatt uten en sky paa himmelen, regnet som skulle komme er igjen avlyst.

Helgen skal benyttes til aa slappe av/hente seg inn. Starter med en monster GT om noen timer.

Back