God fredags morgen fra Chisinau

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Fikk igår kjøpt togbillett til Tiraspol uten å forevise pass. Blir spennende å se om det var en virkelig togbillett jeg brukte hele 6 kroner på.

Ellers har varslet regnvær vist seg å være strålende sol og varmt så AC har stått på i natt og jeg ble vekket av lyden av drypping fra AC-anlegget som jeg var lur nok til å plassere skoene mine rett under. ¨¨

Dere får ha en strålende dag med eller uten våte sko og ferd til utbryterrepublikker med 6000 russiske militære oppmarsjert langs grensen klare til å innvadere Ukraina.

God morgen fra London.. Nettet mitt fra Sky skulle bli aktivert klokken 18 igår, og det er fremdeles ikke aktivt. 59 minutter til kundeservice åpner, kommer nok til å bruke litt tid på dette idag ja.

Ha en suppefri dag!

God morgen fra Oslo.
På tide å finne en av #Ruter's sine forsinkede t-banevogner, og sette kursen mot jobb.
Heldigvis skal det ikke bli lang arbeidsdag idag, er tross alt fredag.

Ha en fin fredag, enten man er her hjemme - eller man har forvillet seg ut i den store verden. :drunk:

God strålende mornings fra Sola, skulle hatt fri, men var så lite effektiv på onsdag at oppmøte i dag ble påkrevd.
Ha en fin dag der ute :)

Mornings. Alt på plass ute i skogen, men hva faen hjelper det når mail og intranett inkludert alle filer er nede når det selvsagt er endel som må fikses innen lunch......ja ja, vanlig nett funker så får i hvertfall lest alt av nettaviser og forumer i mens.
Til Tjøme i ettermiddag.

Ha en fin dag

God sommermorgen fra Oslo nord. Blir en kort innedag på kontoret - så blir det noen timer på flyplassen for litt fotografering :)

God helg folkens.

Jan

Hepp hepp fra det Sørlandske!
Solen skinner og jeg kunne vært gladere hvis jeg hadde hatt fri. Med lite folk på kontoret får man vel jobbet litt mer i fred og ro, så da er man kanskje ajour på mandag.

Mein Schiff eller Dein Schiff. Samma det vel, men det ligger nå i Krsand i dag. Utrolig mye cruiseskip her for tiden. Et nytt hver dag og i går var det faktisk 2 her samtidig. Vi må være populære tydeligvis.

God helg, når så langt kommer...

God formiddag fra Forus. Nå nærmer det seg endelig helg. Skal bli godt å slappe av litt. Bookingfingeren vibrerer. Av en eller annen grunn kunne jeg tenke meg å reise vekk nå i helga. Men det kan fort bli dyrt.

God dagen frå Porto Pedro, Mallorca. Snart går turen til PMI og vidare til RYG med FR. Dette for å spare ei natt på hotell, og når SAS ikkje flyg når eg treng det, så... Helga skal tilbringast i Horten med frøken og liten, før WF tek oss heim sundag. Blir godt å komme heim etter ei veke i ein konferansesal... Det har dukka opp litt interessant her som kan påvirke framtida på jobb i alle største grad. Vi får sjå. Have fun!

God dag fra Tananger

Her har man fått gleden av å tilbringe noen timer på jobben, dessverre ikke halvveis enda. Får se om bookingfingeren blir luftet idag, men får se om det finnes en løsning på RTW-tråden i reiseforumet først.

Strålende sol og t-skjorte-vær her. Får se om det ikke blir noe skogstur hvis dette været fortsetter...

Ha en fin fredag/helg forumister :)

God tur. Husk å gi grensevakten en flaske Gammel Dansk!
Reiser da ikke rundt med kontrabande. Tok VIP-buss tilbake (Det stod VIP med store bokstaver på den og det kostet hele 12 kroner) og grensevakten turde ikke engang prøve seg på å få bestikkelse fra VIP-ene. Forlot Transnistria i høljregn så jeg glemte å ta bilde av den eksklusive bussen.

G'morgen fra Amerika Sørøst. Her skal bookingfingeren krøkes litt. Tror jeg unngår OSL på nordgående denne gangen .. liten lyst til å bli stuck pga streik. Så da blir det nok Hansen til Køben og CRJ9 rett opp til Værnes ...

Sol og fint i dag også .. 30+ og torden i vente. Bikkjene har bedagelig anbragt seg foran airconditioneren min ..

God ettermiddag fra studentbolig v2.0. Etter å ha delt bad å kjøkken, den siste mnd med mennesker som ikke skjønner konseptet "rydding og generelt renhold" så gikk jeg lei. Sitter nå 100 meter oppi gate, splitter nytt rom med eget kjøkken og bad. Tok ca 7 timer med hele flytteprosessen om man ser bortifra mye av pakkingen. Passe møkk lei nå, men man har pc og internett, samt øl i kjøleskapet. Håper at jeg har en bod en plass jeg kan dumpe alt skrotet mitt til jeg faktisk gidder rydde i det.

To forskjellige typer rot det. Mitt rot var begrenset til to hyller på rommet mitt i kategorien kjekt å ha/gamle notatbøker, kabler/ledninger i alle farger og fasonger og no pc-deler. Kjøkkenet har sett ut som slagmark siden påske, da det å ta oppvasken, samt tørke av komfyr/benk/kjøkkenvask er fremmedkonsept for enkelte. Gå ut med søpla? Nei, lar det flyte utover hele skapet, gidder ikke engang bytte pose. Rett ut ekkelt var det og tok jeg i et tak var det elendig etter en uke igjen

Back