• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredags formiddag

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Det var da voldsomt da? EB drar på tur og ingen starter dagens faste spalte!

Jaja! Her i sør er det en regntung dag. Fikk høstfornemmelser da jeg gikk til jobben i dag. Værmeldingen melder om regn hele helgen, så dette blir sørgelige greier!

Forhåpentligvis har deltakerne på HoMo tour hatt en fin reise til USA og at solen skinner der over!

5 timer til nå, så er det helg!!! :spin:

Enda en tur/kamp i Tyskland på programmet, gleder meg til det. Værmeldingen for Hamburg ser dog ille ut, 100% risiko for regn på lørdag og 70% på søndag, kampdagen. Mmmm, gjørme... Kan dog bli opp mot 20*, får håpe på det.

Ha en fin helg allesammen!

God fredag allesammen!
Bilen ble overlevert nye eieren i dag på OSL - eller rettere sagt svigersønnen. Han er WF-pilot (hyggelig sådan) og kom fra Førde i dag morges.
Været tillot ingen fotografering av de bevingede maskiner, så det ble NSB til Drammen og Nettbuss til Europcar's lokaler for å hente en midlertidig Hyundai Getz... Nå kan Volvoen bare komme egentlig, men jeg må nok pent vente til andre uka i juli. :spin:

God dag fra Bergen også.

ca. 14 grader ute her nå. Litt bedre enn onsdag, da det kun var 1 grad ute om morningen når jeg gikk på jobb.
Nå er det helg. Fikk kun to nattevakter denne uken,- og takk for det.
Været er overskyet, og det er meldt noe regn i ettermiddag.....
-Og mer nedbør skal det komme i helgen og neste uke skal vi tro værmeldingen....

Back