God litt over lunsj fra Krsand!
Ble kort arbeidsuke gitt. 1 hel dag på kontoret!
Hjemturen i går ble en lang affære, dvs avg Torrevieja kl 0730, inn døren hjemme kl 2300.
Hjemturen gikk med Iberia, SAS og Widerøe. Iberia var ikke noe hyggelig opplevelse. Etter 3 flyreiser med dem siste uka, må jeg si at de surrer det til for seg selv. Det værste var egentlig i går fra ALC til MAD. De startet boarding 15 min før avgang. Smekkfull A319 (141 seter) og selv om det står max 1 håndbaggasje, var det folk som hadde med både 3 og 4 store bag'er eller sekker. Stort sett alle hadde minst 2. Så da var kaoset komplett inne i flyet, for det var jo selvfølgelig ikke plass til alt. Trangt og j,,,lig var det også. Men det førte da til avgang fra ALC 45 min etter skjema, landet i MAD 1 time sent, og når det da tar 35 minutter fra ankomst til baggasjen kom på båndet, blir jeg gretten. Så bytte fra Terminal 4 til 2, deretter ny innsjekk (som gikk lynraskt hos SAS), sikkerhetskontroll (de 3 kontrollene jeg hadde i Spania var alle kø-frie) så de 2,5 timene jeg opprinnelig hadde mellom avgangene var da redusert til bare 40 min.
Det føltes som en befrielse å komme ombord på et SAS fly igjen etter Iberia. 5 i biz, 5 i extra og 91 i eco var belegget på gårsdagens flyvning fra MAD til CPH. Fikk en hel trerader for meg selv nest bakerst. Var helt greit det.
4,5 timers venting på Kastrup gikk som en røyk. Fikk meg en bedre middag på Hereford Beefstouw som legges ned 11 mars fikk jeg vite.
Nuvel! Greit å komme hjem. Plussgrader er det også her, og meterorolygen melder mer mildvær fremover. Kanskje våren er kommet??
God helg!
BF:cool2