• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

God formiddag. Ser at NRK sender live "Hurtigruten minutt for minutt - del 2".

Ellers nok å henge fingrene i på jobben, snart lunsj og sannsynlig vis "stek selv vafler" i kantina i dag.

Ha en strålende dag

God ettermiddag fra et høstkaldt Oslo sentrum. Bare 3 timer igjen med skole så er det helg og.. jobb... Som videograf i flerkamerateam for å dekke Oslo Bokfestival fra kl 08-20. 12 timer fotojobb med grei betaling er alltids gøy, og blir nok noen pils som avslutning på en forhåpentligvis god dag. God fredag og helg kjære forumister!

God fredag fra Tbg, her har det endelig blitt helg! Om ikke lenge settes kursen mot hovedstaden, og og nå har man til og med rukket å bestille sin neste ferie!

Ha en fin helg alle sammen!! :)

Go' fredag også fra vest-sørøst! Sent hjemme i går etter en glimrende konsert med Roger Daltrey (Who-vokalist) på det lokale amfiteateret. Årets kjøligste kveld gjorde det også em frisk opplevelse. Nesten så jeg ønsket meg en genser.

Fortsatt et par dager til helg her .. første helgevakt her i det nye huset - får håpe det går like bra som i det gamle! :lol: Nå håper jeg kona blir ferdig med sin telekonferanse så jeg slipper å dra og hente Guttungen, som vi plutselig oppdaget kun har halvdag i dag ...

God morgen fra Chicago. Her tar vi ogsaa en norsk fredagsettermiddag etter en lang uke med en storkontrakt sikret. Spanderer lunch paa Bar Louie borti gata, deretter venter man paa at postmannen skal komme innom kontoret med en stappa pakke fra Willy's i Florida. I pakken finnes alt fra Mills majones, middagspoelser, fiskeboller og kaviar til brunost og gulost +++. Blir julaften i helga med andre ord. Fedex og de andre har allerede vaert her med overnatta pakkene, USPS er alltid sist. Rett etter de kommer, setter man snuta hjemover..

God helg!

God fredag kveld fra Renaissance Hotel Heathrow. :) Receiver innstilt på 118.7, westerly departures og nerding på høyt nivå ;)

Back