• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Denne helgen staar i fotballens tegn! Lillegutt skal til Bestefar, kona paa jentetur til Charleston .. og MIN helg begynner fredag kveld med:

FOX Soccer Channel (FSC)
English FA Cup 1st Round
Merthyr Tydfil vs Walsall

.. og deretter gaar det slag i slag ..!!

Replying to Topic 'God fredag!'

glad fredag! Regner med endelig avklaring omkring overgang til WF i dag, og så er det gullrekka på NRK og stor tapaslunch med venner i morgen. Blir det fint vær (ikke mørkt og tåkete som hver dag de siste ukene) blir det en formiddagstur til OSL søndag - mens byen fylles av Moldensere (skrekk&gru!), men det er min egen feil - jeg har fått satt op ekstrafly fra MOL....:up:

God morgen... Nå har jeg kuttet trekantpillene og går kun på en drøss med betennelsenedsettende piller...herlig! Det blir bøker og aviser på dagtid før det blir gullrekka på NRK i kveld - helt fritt for foppall!!! Ha en bedre fredag...:spin:

God morgen !

Skrekkelig vær i Alta i dag, 2 grader og øsende regn. Her i huset har fruen bursdag i dag, så vi får se hva kvelden bringer. Mulig det kommer noen venninner av henne på besøk, og da er det nok på sin plass å rømme huset.

Det CK og de fleste omtaler som gullrekken på NRK står jeg som vanlig over. Jeg regner fredagskvelden som den desidert dårligste TV kvelden i uken.

ENDELIG!!!, er siste nattskift ferdig for denne gang...:zzz :D
Det blir vel en fredag på det gjevne tenker jeg; en liten lur etter skiftet her nå, så ut å handle litt "godis", og den nevnte gullrekka på NRK. Mulig jeg skipper Først & Sist...., er det bare meg, eller har Skavland falmet litt i det siste?

I mårra blir det å dra til Molde ( :wow: :wow: :jumpin ) for å innkvartere på Hotell Alexandra. Skal treffe Gerd-Liv Valla og en eller annen statsråd fra de rød-grønne....
Men sånn er det vel å være fagforeningspamp, eller hva sier du...., ENKB?:biggrin

God helg folkens!

Enig vedr. Skavlan...pluss at jeg sovner gjerne før han starter...

God morgen fra FBU :)

Tilbake på jobb etter noen dager hjemme med noen kranglete involler. Det øser fremdeles ned i Oslo området og Østre aker vei med fler er stengt pga flom.

bare 6 dager igjen til ferie :D

Kos dere folkens (og nei jeg skal heller ikke se skavland.. har ennå ikke fattet helt opplegget hans, er bare noen som sitter å småkjattrer der alikevel):thumbup

Originally posted by EB

Enig vedr. Skavlan...pluss at jeg sovner gjerne før han starter...

joda, det hender at jeg dupper av.... fort gjort når man har passert 30...

Godt å høre at det er flere som sovner foran Skavlan... Og ja, enten har han mistet grepet en smule, eller så begynner vel en del av oss å bli lei fyren. Eller kanskje jeg bare ikke orker de litt pinlige konstellasjonene av gjester som skal småprate om ting flertallet av dem ikke har greie på. Nei, så var det det med Scanairs Forum For Mediekritikk igjen, da. :)

Ha en fin dag og en brillefin helg!

nå er vi jo ganske OT, men Go'morra-trådene er jo i seg selv OT, men det hender jo at Skravland er knallbra. To av mine favorittgjester på Skravland har vært Desmond Tutu og Marion Ravn/Raven - uten sammenligning forøvrig - fordi de begge to på hver sin måte klarte å få Fredrik helt ut av fatning. Tutu bare ved å være sitt sjarmerende selv - hvorfor ble ikke den mannen pave?? - og Raven/Ravn ved at hun begge gangene jeg har sett henne der har flørtet Skavland så langt ut på sidelinjen. Den dama/jenta er det noe med....

God morgen fra Sørlandet. Det regner i dag... No' herk... Det er også mye tåke for tida, så det er ikke alltid like lett å få øye på flyene.

Ha en god dag folkens!

Originally posted by CK
Tutu bare ved å være sitt sjarmerende selv - hvorfor ble ikke den mannen pave??

Fordi han ikke er katolikk :smokin

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by CK

detaljer, detaljer - om Vålrenga meninghet kan ha en prest som ikke tror på gud, om Norge kan ha en kirkeminister som er ateist og om SAS Braathens kan ha en sjef som er bankmann kan vel den katolske kirken ha en protestant som sjef?? Good managers can manage anything!:up:

Jaja! Mange som har en stor diskusjonstrang om morgenen ser jeg!

Her skal dagen bare unnagjøres før helgens avslapning står på programmet. Det blir biff og rødvin i kveld. Ikke til å forakte! Satser på en flaske Raimat Cabernet Sauvignon i aften. Framifrå!!

Slit med helsa!

BF:cool2

Originally posted by CK

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by CK

detaljer, detaljer - om Vålrenga meninghet kan ha en prest som ikke tror på gud, om Norge kan ha en kirkeminister som er ateist og om SAS Braathens kan ha en sjef som er bankmann kan vel den katolske kirken ha en protestant som sjef?? Good managers can manage anything!:up:

Men Tutu fortrekker å ha direkte kontakt, ikke ha noen mellomkvinne :love

God fredag fra Tromsø

Ikke nedbør nå, har øst ned i morgentimene. Heldigvis er det frihelg, som står i matens tegn. Masse god mat og drikke planlagt til helgen.

Jobber lenge i dag, men verdt det med tanke på alt det gode som kommer i helgedagene......:up:

Ellers planlegges det bryllup, min utkårede og jeg drar til Hellas og gifter oss til august. Det ble laget invitasjoner i går, og infoskriv om plassen i dag.

God helg alle sammen :nor

God formiddag fra Drammen!

Grått og trist skylag som vanlig, men en liiiiten tur innom butikken for litt skummende drikke med påskriften AASS Classic skulle vel kunne redde kvelden. Gullrekka til NRK blir fullført i sin helhet for min del ihvertfall, med Nytt på Nytt som høydepunkt.

Etter å ha kikket etter en "konebil" (i likhet med LN-SSL's så betyr det den jeg skal kjøre) en ukes tid skal de 2-3 siste inspiseres i morgen. Så får vi se om autofilien eller fornuften seirer...

Hva med Lancia Ypsilon som konebil????

Originally posted by EB
Hva med Lancia Ypsilon som konebil????

Fant ingen! :)

Jeg har én italiener i sikte, en 1998 Fiat Marea Weekend 1,8 som står hos Alfa Bilsenter i Oslo. Dette er det mest autofile av de jeg har i sikte så langt. Pen å se på, morsom å kjøre. Bare bilen er i bra stand... Ellers er det en '99 Mitsubishi Carisma 1,8 GDI (:zzz :zzz :zzz :zzz ) som er det fornuftige alternativet og bl.a. '99 Citroën Xantia 2,0 SX som "kompromisset".

I dag kom prinsessene heimatte!!:) har fått låne litt web-plass og: www.tobben.com/baby

Alt er berre lekkert, eg har permisjon frå jobben fram til 14. november, så her skal det kosast!!!:)

Back