God fredag

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nå er jeg timer unna en pustepause fra dette flyplasslivet. Er rimelig lei av alt som har med fly å gjøre. Så nå er det snart hjem, rett i bingen og snu døgnet midt på dagen. Ha en fin fredag folkens.

Nå er jeg timer unna en pustepause fra dette flyplasslivet. Er rimelig lei av alt som har med fly å gjøre. Så nå er det snart hjem, rett i bingen og snu døgnet midt på dagen. Ha en fin fredag folkens.

Kan vel si meg passe lei av pulten min også etter 7 vakter på rad. Så nå skal det bli godt med fri. Så pustepause ønskes velkommen her og. Skal vel følge omtrent samme oppskrift som trådstarter...

Komme seg hjem og i seng for så å stå opp ikke så alt for sent sånn at man ikke ligger og stirrer i taket når man skal til sengs igjen om kvelden.

God morgen fra SYD. Sitter og venter på at BA10 skal ta meg det første stykket hjem via BKK. En laaaaaang dag på fly venter. Puh....

Koser meg over den amerikanske damen ved siden av som ganske høylytt forklarer jet-lag'en sin med at det er 18 timers tidsforskjell i forhold til hjemme. Slik kan man også se det.

God morgen fra Stavanger!

Fredag i dag :) Skal si at det skal smake godt med helg om noen timer.

Været er så som så i Stavanger, grått, litt yr, men vindstille, så da er det ikke gæli.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgon frå Trondheim!

Siste dag før påskeferien starter :colgate: Ikkje så verst føre i byen i dag, så det kan love godt ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God ettermiddag fra Asiana Business Class Lounge i Seoul.

En flott tur hit med LH i F. Ikke verdt de 80K NOK de ville ha tatt for en ordinær F-billett, men for 10K via US-miles så er det overkommelig :p

Nå venter man på TG635 som tar oss siste biten til TPE.

Ha en fin fredag!

God palmefredag fra Oslo. Noe trøtt etter å ha ankommet med siste flyet fra CPH i går, for så å måtte være tidlig på jobb idag. Dog en positiv overaskelse igår ved at priority tag virket og kofferten lå allerede på båndet da jeg kom ned trappen. Forsøk på å få unna endel arbeid før jeg tar påskeferie og setter kursen mot Beitostølen. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo.

Her gjøres de siste forberedelsene før vi setter oss på flyet til FRA, og senere JFK.

Har krysset både fingre og tær for bra vær.

Ønsker alle forumister en fin påske!

God morgen fra Stavanger!

Lettere sliten etter "før-påske"øl med sas-kollegaer idag, men nå er det på tide å komme seg opp! Litt byprogram, før iherdig jobbing på ZV i ettermiddag :)

Ha en nydelig fredag, og en fab helg! :)

Ja så var det fredag ja! Det meldes strålende vær for helgen her i sør! Ikke feil det! Vurderer å ta en burger lunsj på Cafe Generalen i Ravnedalen idag siden det er lønningsdag på toppen av det hele.

Ellers blir det dobbel jobbing i dag, så som vanlig på fredager, ser jeg mest frem til lørdagen!

Ha en god helg/dag/påske/ferie (stryk det som ikke passer!)

Gult drink-tips for påsken: Solo og 60!

BF:cool2

God dag fra Lysaker - her blir det bare armer og bein i dag tror jeg - håper på kun to av hvert slag.

Morn fra Galemoen. 50 minutter fra gangplanken på Color Magic til Monolitten må da være en slags rekord. Det gikk bemerkelsesverdig knirkefritt og raskt i alle forbindelser på veien. Måtte resten av dagen følge samme bane. :)

-A

God morgen fra Bergen. En liten snartur på skolen for å få gjort unna noe arbeid før ferden hjem til sofaen og påskeferie med god samvittighet, går via "glassmagasinet" for å handle inn en dunk med rødvin.

En god palmehelg ønskes dere alle!

Siste skoledagen på VGS noensinne og den går jo som den må gå, sånn passe ueffektiv. :p
Ganske overrasket over attendance mtp russedåp igår også.

Kursen settes mot Vierli i ettermiddag så satser man på at det fortsatt er mulig å få brukt skiene der.

Paaske? Hva er det?? Jaja ....

Helg skal det i hvertfall bli .. Etterslepet av uvaeret som passerte Midtvesten i gaar skal passere her i kveld eller natt, saa da blir det nok litt rock'n'roll igjen. Ihvertfall rimelig sikkert at matchene til guttungen i morgen regner bort.

Velvel - fredag er det uansett. Perfect Pop Friday.

http://www.youtube.com/watch?v=lMgU5B2TZIA

Koser meg over den amerikanske damen ved siden av som ganske høylytt forklarer jet-lag'en sin med at det er 18 timers tidsforskjell i forhold til hjemme. Slik kan man også se det.

Minner meg om noe jeg leste på Flyertalk, om en gjeng amerikanske turister i Australia, som hadde lyst til å kjøpe en fin kalender de så, helt til de kom på at Australia lå en dag etter, så da stemte jo ikke kalendrene :rolleyes:

G'fredag fra FedEx, forresten. Forhåpentligvis bare en 6-7 timer igjen til hælja.

Back