God fredag

Rautalanka= finsk piggtrådmusikk. Sært?

Mmmmmmm .... ja.

G'morgen fra Alpharetta .. 19 grader paa morrakvisten, som skal opp i en 28-29 etterhvert. 94% luftfuktighet og store muligheter for litt nedboer og bommelibom i loepet av dagen iflg meterolygen.

Fridag betyr ikke ledigdag .. BBJ'en skal ha service og jeg maa en tur ned paa skolen til guttungen, hvor de skal vise frem sine robotprosjekter for massene.
Kun to uker til skoleferie her i Georgia ...

God ettermiddag..
Her er man oppe etter nattevakten og lånet er på kontoen så nå starter jaken på en campingvogn... I morgen skal jeg løpe 4 etappe i det som av en eller annen kalles vårens vakreste eventyr?
Ellers har jeg vært uten tilgang til sidene noen dager nå og kjenner at jeg har ett avhengighets problem :-)

Ha en flott helg ...

God frigøringsdag - eller "store bededag" som de feirer i DK i dag - og dermed er butikkene i stor grad stengt. Selv får jeg gjester i ettermiddag, og gjør nå klart for harde livet - sølvet er ihvertfall pusset, og gulvene nærmer seg status skrubbet. Sånn fantastic glans til parkett - er det noe man kjøper i normale forretninger?

Ellers er det laget en flott excel-fil med planlagte stopp for kveldens pubcrawl. Dette blir bra! Ha en strålende helg!!:cheers:

Då var man i loungen på KLIA. Efter lite "gnäll" på MH fick vi 29JK (emg exit) på sist leggen så det blir bensträckning även här. Varmt och fuktigt var det i KL men en trevlig blixtvisit likväl.

Ha en flott tid av vad som är kvar av fredagen.

Da er det en halvtime siden man har levert sin siste hjemmeeksamen! Etter 4 timer med søvn de 4 siste nettene pga tidspresset er det ikke fritt for at man er noe redusert.

Men nå sitter jeg i solen, det er ikke en sky på himmelen, gradestokken viser 14 akseptable varmegrader og ved siden av meg står en iskald pils.

Det er rart hvordan livet kan snu fra det miserable til det fantastiske på så kort. Med denne filosofiske betraktningen ønskes alle en riktig god helg!

God aften!

Da har man sunket godt ned i sofaen etter et deilig biffmåltid. Fortsatt rødvin igjen i glasset, forum på pc'en og norske talenter på TV. Ikke så værst alt i alt, egentlig! :)

Schkaal kamerater!!

BF:cool2

Riktig god kveld. Hvor i all verden ble denne uken av ... Dager og netter flyr avgårde når man har det bra og morsomt både i jobb og privatliv ;-)
Nok en travel uke til ende, med bra uttelling ser det ut til, og de to siste dagene ble rundet av med kunder som besøkte oss her i sentrale strøk av kongeriket.
Alltid like morsomt å ta dem i mot i baren på kontoret som tar pusten av de fleste som kommer innom. Nå er det film, rødvin og ost som står på programmet, ungene er i seng, og livet er jo bare herlig !

Da er mørket iferd med å senke seg over Alpharetta også, og ettersom jeg har helgevakt bør jeg nok prøve å komme meg noenlunde tidlig i seng. Men først skal det bli en Stone IPA. Skål herfra også!!

Back