God fredag

Savipix

ScanFlyer Rusty
Då säger vi god morgon från Radisson BKK för sista gången idag. Turen går BKK-KUL-ARN med MH785 och MH91 vilket betyder 10 timmar i KUL och sightseeing express.

Det är med ett tungt hjärta jag lämnar BKK men nu kommer det helt klart inte dröja 17 år innnan jag återvänder.

Ha en fin dag!

Og da var dagens første fly startet opp og taxet ut for take-off :) Har egentlig friuka, men siden man skulle være snill med storebrodern så sa man ja til å jobbe for han i dag slik at han skulle få dratt på annleggsmessa :)

Ellers så har man fått satt sommerskoan og vaska Audien utvendig (at det begynte å regne etter at jeg var ferdig å vaske er en annen sak) :)

God morgen.

Nattskiftet er snart ferdig, og nå kjenner jeg at det skal bli godt å komme hjem å få lagt seg. :)

Ha en fin dag folkens!

Glad fredag. Dagen er snart 11 timer lysere og i dag blir det kanskje like lyst og fint som det var mørkt og vått i går formiddag. Møter, møter og flere møter i dag også... Ha en flott start på helgen!

God morgen fra Forus!

Da ver det endelig fredag gitt. Blir et par møter i dag, et tur ut til en ekstern lokasjon med diverse utstyr, ellers får vi ta dagen som den kommer.

Snart på tide med en ny kaffekopp! Ha en fin dag da! :)

God Morgen fra Oslo!

Stått opp ganske nylig, å er ikke så trøtt av en eller annen grunn! Sikkert fordi jeg vet det er helg! :D

Dagen skal tilbringes på Oxford Aviation Academy i dag, med Normal Procedures, og service mock-up i dag, så det blir vanvittig morro! Dette har jeg venta på i over 2 uker, så det blir gøy, har aldri tatt en sikkerhetsdemonstrasjon fysisk selv, noe som skal praktiseres i simulator i dag, :O så det blir kjempegøy!! :D :D :D

Ha en strålende dag folkens!

God morgen fra Oslo. Her skinner solen og frokosten er fortært. Snart avreise mot jobb, men siden det er fredag og jeg ikke skal i noen eksterne møter så kjører vi casual og lar dressen henge. Blir en rolig kveld hjemme, med muligens litt PS3 spilling mot en kamerat. Ha en fin dag.

Og siden det er flaggdag idag :nor

Last edited:
God morgon frå Trondheim!

Snart helg! :D Først må dagens oppgåver gjennomførast.

Ha ein fin dag alle saman!

God fredag! Her på Lilletorget skjer det saker og ting etter oppkjøpet. Litt artig når to tidligere konkurrenter går sammen til ett, og ikke minst møte kolleger i dette nerdeyrket. Det er mange utfordringer underveis. Men det er litt artig, etter et par års "stillstand", på sett og vis.

God fredag! Straks på vei til dagens første møte, spennende faktisk. Dagen er forøvrig fullt belagt og i ettermiddag kommer junior fra Halden. Vi skal ha oss en guttehelg, nemlig ;)

God morgen fra hovedstaden! Samboeren har reist i forveien til konfirmasjonen vi skal gjeste i helgen så det blir nok ps3 her i gården også ikveld :) Ellers ingen store ting som skjer på jobb idag bortsett fra et møte etter lunsj. Regn er det også spådd utover dagen. Ha en fin fredag alle sammen!

Guud mårning. Her skal jeg bare tømme kaffekoppen så settes nesen i retning Romerike og OSL-loungen for en liten helgeutflukt. Ja, utflukten blir lenger enn til loungen, da. Ha en fin helg :cheers:

Guud mårning. Her skal jeg bare tømme kaffekoppen så settes nesen i retning Romerike og OSL-loungen for en liten helgeutflukt. Ja, utflukten blir lenger enn til loungen, da. Ha en fin helg :cheers:

God tur og med ønske om overbooking og kompensasjon ;)

God morgen. Helgen står for døren. Ingen store planer, men skal jo være litt sosial.

God formiddag fra sofakroken i Mosjøen! Nyter fridagen med en litt sen frokost, men sola skinner fra blå himmel så jeg skal ut! Har en aldri så liten hageflekk jeg skulle fikse litt på, får se om jeg finner tilhengeren og henter et lite lass med jord...

Ellers flyr min bedre halvdel til Trondheim på husmorferie i ettermiddag, så det er klart for en guttekveld med pils, cognac, kanskje litt mat og noen timer med PS3 i kveld :D

E!

God frigjøringsdag!

Flott å kjøre til jobb og se alle flaggene vaie i vinden. Bare synd at det regner ute. Ifølge metrolygene skal sola titte gjennom i 12 tiden, og det passer fint ettersom jeg er invitert på salutt og lunsj i dag.

Masser av oppgaver som ligger og venter. Så kommer nok ikke til å tvinne tommeltotter i dag heller. Og det beste er at jeg har fri i kveld. Så da skal det nok bli en pils eller 4. TGIF!

Ha en fin frigjøringsdag, alle sammen!

BF:cool2

Gud Mowning fra BOO. Etter 1,5t med gym der vi ålte oss gjennom sand, vann og diverse hindre, er jeg nå tilbake i Hangar 3. Ikke mye på agandaen i dag, og det blir nok en rolig kveld på kasernen med en sliten kropp. Har vært en fin uke i BOO med fantastisk vær enkelte dager, og håper at været holder seg sånn at man får tatt seg en utepils i løpet av helgen! :D God helg!

Og så har garderobepusheren vært her og kontrollmålt 2 garderober. Nå ruller showet. Levering 26/5, montering 2-3/6. Kr. 43.800.- Betal i kassen på vei ut er De snill. Men det blir fint, med bronsespeil i dørene bl.a.
En liten bytur i løpet av dagen, har noen CD'er som ligger og venter på meg hos Rune Halland i Cruisin' Records. Rautalanka= finsk piggtrådmusikk. Sært?
Ha en fin dag.
Også regner det. Vel, vel, kunne vært verre. Det kunne ha snødd.

God fredag fra tiggerstaden. Det ble en noe ufrivillig fredag her på meg i dag, men det kommer jo selvsagt noe godt ut av det. Dermed blir det til at jeg drar til Skien i morgen og får med meg en kvalitetskamp på Falkum. Skal bli bra det! Har ennå ikke bestemt meg om det blir edru og retur på kvelden, eller "langt fra edru (normal fotballsupporter)" og overnatting. Hmmmm. Ha en strålende helg!

Back