• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyprat God fredag

Flyprat-logo

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra 1395. Tror jeg lander på hjemmekontor i dag. Men først en espresso før jeg går med minstemann til skolen. Trening i arbeidstiden er også planlagt. Ha en fin dag.

God morgen fra 0277.. Her på kontoret har vi endelig fått kaffetrakter med nydelig kaffe- MEN det var tomt i dag.. I kveld er det middag fra en venn som er på kort besök fra DXB. Alltid stas å vise utlendinger denne fantastiske byen.

God morgon frå Forus!

Kaffien var klar ved ankomst kontoret, så då er det bare å nyte starten av dagen og kode i vei.

Helga byr på ymse som parkeringsvakt og elektrikerarbeid, så her skal det jobbes!

God helg! :)

Morn fra 3151. Trivelig ute med kollegaer i går, selv om vi vel tømte "en siste flaske vin" sikkert fire ganger før man kom seg hjemover... Tomt for espresso hjemme så krysser fingrene for at PostNord leverer i dag som de lover

God morgen fra Majorstuen. Ferdig trent og solen skinner. Nå er det bare å ninyte de to siste dagene i fine Oslo. Blir litt vemodig å forlate våren på søndag men Santiago melder om sol og 27 grader hele neste uke og det er jo et helt ok høstvær.

God morgen fra Bella Roma:-) Nå er alle 8 på plass og feiringen kan fortsette. Godt det bare er et par måneder til sølvbryllupet - så dette livet kan holdes ved like. Svinger bortom plassen til ukens helt - Paven:-) Ha en best fredag!

Nå er alle 8 på plass og feiringen kan fortsette. Godt det bare er et par måneder til sølvbryllupet - så dette livet kan holdes ved like.
Ja vi giftet oss omtrent samtidig. Vi var vel noen dager før deg. Vi har ikke tenkt på noe feiring ennå. Vi får se hva hilsen tillater.

God morgen til alle her fra Kongsberg sykehus. Måtte hit i dag da et dren er gått tett. De skal prøve å "stake opp" men går ikke det må vi tappe væske på gamle måten og få lagt inn ett nytt. Det er ikke såfall en litt større affære. Godt å være Pandion så en slipper unødvendig venting.

• Like
Reactions: EB
God morgen fra Lysaker, solfylt på kontoret og allerede fredagsstemning. Men - endel ting som må fikses først, jeg skal lete litt i skuffen etter selvdisipllin.

God dag fra London.

Aldri mer champagne, det gikk litt over styr i går (også) med fludium og resten husker man ikke. Bare kjenner at det var «gøy», tenker det blir litt roligere i dag siden SK skal transportere meg i morgen.

Nå, en tur innom Carl Friedrik butikken og se meg litt om. Se.

Fy f... Hallo fra Bjørkepollenhelvete. Her brenner det i øyne, hals, hode, helt uten champis og sprit :<
Vurderer å dra på spontan ferie et eller annet sted uten pollen.

God dag fra Brussel. Ustabilt vaarvaer, men det er toert paa bakken. Ser frem til en avslappende helg.

God dag fra "lydbadet" på hjemmekontoret. Viser seg at "slag-dremelen" fra i går var starten på totalrenovering av en leilighet her. Det inkluderer visst å pigge opp badet. Det er stas i en betongblokk.

Ellers er det altså hjemmekontorering før avreise til GRU med AF i morgen.

Ha en best fredag

G'morgen! Fortsatt småfriskt her i det semitropiske.

Lite spennende på programmet i dag, men det er da ikke noen grunn til å skippe Freddas-bildet for det? Som i dag kommer fra Alaska ....

P6290052.webp

God kveld fra et nokså tomt hus på Klepp. Flytting er noe herk, men i natt skal det soves på sørsiden av Bryne, i et område med samme navn som en nokså kjent fotballspiller fra samme by.

God hjelp skal ikke undervurderes. De som hjelper meg har virkerlig gjort en fantastisk innsats.

Ja vi giftet oss omtrent samtidig. Vi var vel noen dager før deg. Vi har ikke tenkt på noe feiring ennå. Vi får se hva hilsen tillater.

God morgen til alle her fra Kongsberg sykehus. Måtte hit i dag da et dren er gått tett. De skal prøve å "stake opp" men går ikke det må vi tappe væske på gamle måten og få lagt inn ett nytt. Det er ikke såfall en litt større affære. Godt å være Pandion så en slipper unødvendig venting.
Gi meg dren, bare hva som helst annet enn et thoraxdren. God kveld fra Oslo , ja vært en vakt i dag med mye fokus på et sånt dren. Så mye registreringer man må gjøre hver time. Men nei å stake opp dren , om man skal ta Trump varianten kan det sikkert gjøres med Plumbo. Men er nok neppe å anbefale for pasienten

Last edited:
De har prøvd de måtene som er anbefalt og det gav ikke noe resultat så da ble det gjort på gamlemåten. Fungerer det og men mye mer styr siden jeg må på sykehuset for å gjøre det. De har sendt henvisning til Drammen for å få byttet ut det som er tett. Håper de får gjort det kjapt.

De har prøvd de måtene som er anbefalt og det gav ikke noe resultat så da ble det gjort på gamlemåten. Fungerer det og men mye mer styr siden jeg må på sykehuset for å gjøre det. De har sendt henvisning til Drammen for å få byttet ut det som er tett. Håper de får gjort det kjapt.

Og kan ikke Drammen blir man sikkert sendt til Riksen. Men nå ligger jo Drammen sykehus på Brakerøya. Sykehus er et evig konfliktområde i dette landet. Sykehuset Nordmøre og Romsdal ligger feks et godt stykke fra Molde sentrum for å tilfredsstille Kristiansund

Back