God fredag!

Someone

Moderator
Medlem
God morgen. Barna er sendt avgårde, litt hjemmekontorering kombinert med pakking av bil venter. Så drar vi til fjells etter skolen. Men først espresso.

God morgen fra Bergen.

Dag 2 som sengeliggende. Skulle heller vært på jobb enn å ligge her å glo i taket og synes synd på meg selv

Blir nok en svært rolig helg og fokus på egenpleie.

God helg

FQTV

God morgen fra Gaustad, mer presist Rikshospitalet. Det ble ingen ERCP i går grunnet tett program og at de så for seg en komplisert prosedyre på meg, så det ble en rolig dag i går. Formen var såpass at jeg fikk besøkt min datter i Oslo. Det ble riktig hyggelig med middag ute og deretter en tur for å handle og se på leiligheten hun leier. Slike besøk har en tendens til at far må være bank da det alltid er noe hun har bruk for. Men det er bare hyggelig det da.

God mårnings fra Stavanger. Herfra kan en melde om friske 7°C litt sol og frisk høstlig luft. Så det et deilig å sitte i stua, med ferskt rundstykke og nypresset kaffe.
En liten handlerunde for å kjøpe nytt blad til sirkelsag står på planen. Utover det blir det heller rolig.
Ha en god helg forumister! :)

Tror vi venter litt med ‘god’ i dag …. Helene er et par timer unna, og det ser ut som vi skal få juling. Vinden vil avta til ca 70 km/t før hun passerer, men det er plenty til å gjøre skade.

Gitt opp å få sove, så sitter her med kaffe og P1+ Morgen og håper på det beste. Nødbag er klar så vi ikke vil behøve å rote med det. Bikkjene er naturlig nok urolige..

Giddy up!

Go fredag fra Oslo. Litt fri i dag tenker jeg før helga tilbringes delvis på et sykehus noen trikkestopp nedenfor Riksen. Strengt tatt går det jo ingen trikker til Riksen nå da pga de driver og bygger "hele Oslos sykehus" der med estimert ferdigstilling i 2055 kanskje. Nei ikke fullt så galt, men man veit jo aldri. Det er jo egentlig litt rart hvordan denne byen her har mange sykehus, mens i Finnmark er det tidvis ekstremt langt til et sykehus. Og Finnmarkssykehuset har ikke noe lokasjon i det som vel egentlig er Finnmarks eneste ordentlige by (Alta). Jaja distriktspolitikk.

God morgen fra kontoret. Fine 2000 meter unnagjort og man er mer klar for helg enn noen sinne.. Vin-aften i går ble byttet ut med en lang og crisp tur i den friske høstkvelden så nå skal det dobles i kveld.

Lykke til MOW.. Regner med det der er gufne greier - hold oss oppdatert.

Fri i dag? Bare å glemme - tikka inn en SMS om at jeg var satt opp på kveldsvakt i dag. Jaja - det får gå, slike ugunstige arbeidstider betyr jo tillegg. Jeg trives godt på mine "kjerneavdelinger" for å si det sånn så da går jo ting lettere. Er det en ting som er sikkert - behovet i helsevesenet for folk er umettelig.

God morgen fra hjemmekontoret. Etter frokostmøte på et hyggelig hotell ved Nationaltheatret blir det litt kontorering før avreise til OSL og SK316 til HAU. Ser frem til familiehelg på Vestlandet - det blir en god stund til neste gang. Forkjølelsen er heldigvis på retrett, men takket være den har det vært en helt hvit uke så langt. Kjennes bra, selv om trenden nok brytes i helgen. God fredag.

God morgen fra Lillestrøm. Hjemmekontor i dag og ikke store planer utover å kontorere litt og å henge litt med Storsmurfen. Besøke de gamle en tur er også på agendaen.

Ha en super fredag

God dag fra SK1458.
Lounge greiene er herved meningsløst. Det er mere folk i loungene enn utenfor. SAS lounge på CPH, for de dødlige der nede var sild i tønne. Jeg er overrasket over hvor høyt maskinkaffe og havrekjeks henger.

Tror også jeg heller mot at sas må gjøre c produktet bedre. Det er egentlig ikke store forskjellen. Fløy sK930 fra ATL til CPH i natt. På Y mot C andre veien. Lieflat er egentlig hele forskjellen.

God formiddag fra Forus,
En rolig fredag til en forandring her i prosjektet etter morgenmøter.
Det gir muligheter for en tidlig utskei og tur ut på sjøen i ettermiddag med teinene. Snart begynner hummerfiske.
Ha en flott fredag og god helg.

Lykke til MOW.. Regner med det der er gufne greier - hold oss oppdatert.

Rister godt i huset nå. Øyet passerte mellom oss og Atlanta og det ser ut som det snart vil roe seg. Ikke hørt noen trær falle, men periodevis har det hørt ut som at Neil Peart har sittet på taket med trommene sine.

Strømmen har vært borte i et par timer. Så snart det roer seg ute, blir det å fyre opp generatoren.

Sånn passe dag fra Esbjerg.

Pådro meg visst et eller annet i går som reduserte formen. Tror den er i form igjen nå, så nå må jeg få gjort noe med at jeg ikke har spist på snart et døgn, annet enn et par lakriskuler jeg knabbet med meg fra danskebalja.

Tror muligens det blir noe her på hotellet, da været tilsier at svaret blir et rungende ja når Smokie spiller «Have You Ever Seen The Rain» i kveld.

Ha en god en :)

God fredag fra SAS-loungen på Kastrup. Mor og jeg er på tur, og vi skal for første gang på 4,5 år tilbake til Amærika. Vi har gode 4 timer her før flyet til Chicago skal avsted, og i morgen setter vi ut på en roadtrip gjennom Midtvesten og 8 forskjellige stater. Plukker opp leiebilen i morgen etter en natt på flyplasshotell. Endelig skal jeg få oppleve soloppgang over Badlands National Park sånn uti neste uke en gang. Det GLEDESSSSS!

Trip rapport kan kanskje snekres sammen i løpet av høsten :)

God hælj!!

Rister godt i huset nå. Øyet passerte mellom oss og Atlanta og det ser ut som det snart vil roe seg. Ikke hørt noen trær falle, men periodevis har det hørt ut som at Neil Peart har sittet på taket med trommene sine.

Strømmen har vært borte i et par timer. Så snart det roer seg ute, blir det å fyre opp generatoren.
Kommer innom en svipper til CHS hvis du trenger evakuering til AC og kaldt øl.

Sånn passe dag fra Esbjerg.

Pådro meg visst et eller annet i går som reduserte formen. Tror den er i form igjen nå, så nå må jeg få gjort noe med at jeg ikke har spist på snart et døgn, annet enn et par lakriskuler jeg knabbet med meg fra danskebalja.

Tror muligens det blir noe her på hotellet, da været tilsier at svaret blir et rungende ja når Smokie spiller «Have You Ever Seen The Rain» i kveld.

Ha en god en :)

Åjåjåj... du er kun en 20 minutters fergetur fra selveste Fanø!!!!

Minutter unna Sjømaten og Vinmonopolet...så fyres peisen opp og vi inntar go`stolene. Helg er mye herligere når man har bortekontor enn hjemmekontor.-) Logger av - over og ut!

Back