God fredag fra Forus. Siste arbeidsdagen for i år er i gang. Det ligger nok an til å bli nok en rolig dag her på bruket. Ha en fin dag forumister!
Kaffe, forum og E-aviser og der kan jeg lese i VG at Boeing har funnet en løs skrue på Boeing 737- Max og oppfordrer alle selskap til å sjekke dette i løpet av de neste to ukene…men jeg ser ingen ting om dette i Seattle Times eller her på forumet - vi er vel ikke dårligere enn VG???
God morgen fra nedsnødd Knaus. Mimosafrokosten satt der den skulle og nå er det ytterpunktene Lillestrøm og Steen & Strøm på programmet.
…….. og der kan jeg lese i VG at Boeing har funnet en løs skrue på Boeing 737- Max og oppfordrer alle selskap til å sjekke dette i løpet av de neste to ukene…men jeg ser ingen ting om dette i Seattle Times eller her på forumet - vi er vel ikke dårligere enn VG???
.
Sjekk igjen. Postet i går.
https://www.seattletimes.com/busine...pect-737-max-planes-for-possible-loose-bolts/
God torsdag fra det skotske høyland som har vist seg fra sin beste side værmessig. Her går tiden fort og det er straks aperitiff før middag. Hyggelig for oss, mindre hyggelig for noen fasaner og rapphøns som måtte bøte med livet i løpet av dagen.