God fredag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God fredag fra Forus. Siste arbeidsdagen for i år er i gang. Det ligger nok an til å bli nok en rolig dag her på bruket. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, forum og E-aviser og der kan jeg lese i VG at Boeing har funnet en løs skrue på Boeing 737- Max og oppfordrer alle selskap til å sjekke dette i løpet av de neste to ukene…men jeg ser ingen ting om dette i Seattle Times eller her på forumet - vi er vel ikke dårligere enn VG???

Ingen store planer for dagen - men middag med opphavet på Kolbotn skal det bli selv om Bane Nor ennå henviser oss til å bruke bilen.

God morgen fra Tjøme. Litt arbeid på morgenen. Et juleselskap langt uti Enebakk etterpå, så da blir det ferge Horten-Moss for å ta oss over på feil side av fjorden. Ha en fin dag.

Kaffe, forum og E-aviser og der kan jeg lese i VG at Boeing har funnet en løs skrue på Boeing 737- Max og oppfordrer alle selskap til å sjekke dette i løpet av de neste to ukene…men jeg ser ingen ting om dette i Seattle Times eller her på forumet - vi er vel ikke dårligere enn VG???

Da er det jo lov å poste om det selv, da?

God morgen fra et gjemmekontor nær meg. Klar for årets siste innsats, og ganske klar for en liten langhelg også. Er jo tre dager siden sist!

Ha en god en :)

God morgen fra Grønland. Fridag etter et par rolige, men effektive dager på kontoret. Litt huslige sysler i dag og må ut å kjøpe litt forsinkede julegaver til nieser og nevø. Blir romjulstur til Sverige i morgen for å besøke broder med familie. Får starte dagen litt forsiktig med kaffe og kransekake før det blir brunch. Ha en strålende fredda[emoji3]

God morgen. Frokost hos Stordalen inntatt og i dag er min bedre halvdel i såpass form at hun blir med i bakken. Det betyr litt annen opplæring enn med de to gærne kyllingene jeg terpet litt på i går (det må svi i lårne for at slalom skal kalles trening forstod de i går).

Tilbake til sentrale strøk i ettermiddag og det tar bare en time.

God morgen fra hybelen i Bergen. Det begynner å lysne ute så om en god times tid settes kursen mot by’n for å spise, drikke kaffe se på folk og fundere over ting som snappes opp.
Så blir det ordinær kvelds vakt i kveld.
Ha en flott fredag :)

Morn fra Kvitfjell. Overkant drøy kjøretur fra Tønsberg, spesielt siden E6 ut av Oslo og videre nordover var preget av dårligere føre enn E18, men man kom seg frem. Får se om man får testet ut langrennski på minstemann eller om det kun blir akebakken som gjelder

God morgen fra nedsnødd Knaus. Mimosafrokosten satt der den skulle og nå er det ytterpunktene Lillestrøm og Steen & Strøm på programmet.

God ettermiddag fra bortekontoret

Kort uke, men allikevell litt å pusle med. Blir straks å sette kursen hjem og avslutte dagen fra hjemmekontoret.
Kvelden blir å tilbringe i Operaen, er noe spent om jr på 14 har innsett hva han har blitt med på. Vi får kalle det påfyll av kulturell kapital. Men når det er sagt, så er det en operette, "Orfeus i underverdenen" som står på programmet, og den skal vistnok være litt "bedre" og mer likanes enn mye annet som kan sees i Operaen. Så krysser fingrene for at det blir artig for hele gruppa.

S

…….. og der kan jeg lese i VG at Boeing har funnet en løs skrue på Boeing 737- Max og oppfordrer alle selskap til å sjekke dette i løpet av de neste to ukene…men jeg ser ingen ting om dette i Seattle Times eller her på forumet - vi er vel ikke dårligere enn VG???

.

Sjekk igjen. Postet i går.

https://www.seattletimes.com/busine...pect-737-max-planes-for-possible-loose-bolts/

G’morgen. Muligens noen snefjoner idag. De lokale media er allerede småhysteriske.

God kveld fra Oslo. Her tok man seg en ettermiddagstur på ski og endte vel opp på ca 13 km. Middagen i dag blir noe så lite fancy som pizza Grandiosa. I morra blir det Wizzair til Gdansk. De har nå ingen Maxer det er en skrue løs på da de har lagt eggene i kurven til Airbus. Har ikke flydd Wizzair siden før pandemien, men de er vel standard lavpris som de alltid har vært. JAja fungerer vel for 1 1/2 timene til Gdansk. Fordelen med dem er jo at de faktisk flyr til OSL på den ruta og man ikke må bevege seg til Vestfold hvor det også jo er en haug med lavprisflyginger.

Last edited:
God torsdag fra det skotske høyland som har vist seg fra sin beste side værmessig. Her går tiden fort og det er straks aperitiff før middag. Hyggelig for oss, mindre hyggelig for noen fasaner og rapphøns som måtte bøte med livet i løpet av dagen.

God torsdag fra det skotske høyland som har vist seg fra sin beste side værmessig. Her går tiden fort og det er straks aperitiff før middag. Hyggelig for oss, mindre hyggelig for noen fasaner og rapphøns som måtte bøte med livet i løpet av dagen.

Førsteside oppslag i VG…bedre gjemt i Seattle Times.

Back