God fredag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen til den store shoppingdagen. Her skal det kontoreres og det norske helsevesen skal testes. Eller er det jo noen gode tilbud mellom alt søppelet og doble poeng på EB mastercardet. Handlelisten ligger klar for diverse småkjøp. Kona har også satt target på at alle gaver skal være kjøpt inn i helgen så vi ikke trenger tenke mer på det frem mot jul.

så langt har jeg iallfall klart å betale medlemskontigent til Flyprat. Noen som har funnet noen hyggelige tilbud i dag? LOT har 25% avslag på billetter (sikkert utenom skatter og avgifter). Sas har noen billige fly ut av Norge, men ikke noe spennedne.

Last edited:
Best fredag fra sofaen ved peisen hjemme på Ris. Her skal det kun handles i mindre fysiske butikker i dag - deilig å ha prinsipper som også kommer oss tilgode:-) Men først kaffe, D2 og NRK P2.

God morgen fra Majorstuen. Litt hjemmekontorering på morgenkvisten før det blir en økt på mølla på Sats. Familiesamling i helgen og på søndag venter Toronto.

Au fra Knausen.. Starte "julebord" klokken 1600 med tanke på at man da drar tidlig hjem fungerer ikke. Drosjebilen hjem ble 01.30, og med seg på lasset hadde man Dragen som også dukket opp.

Nå er det knitrende peis, Evergood, omelett og Teams som gjelder. Hjemme alene i kveld betyr stooor biff, Bread & Butter og Yellowstone.

God morgen fra Oslo. Klarte å miste telefonen på tbanen i går kveld gitt og nå har jeg sporet den til Galleri Oslo... Men det er jo ikke der hittegodsen til Sporveien holder til. Skal sies at telefonen har vært der i hele natt da etter en reise ut til endestasjonen og ned igjen. Håper den dukker opp på Nationalteateret på magisk vis. Men med tanke på hvor lenge den var på Ellingsrudåsen så kan den ikke ha vært med første bane ned igjen heller så antar kanskje noen vektere kanskje har tatt hånd om den eller noe sånn. Så bare helt sykt irriterende.

God morgen fra LHR. Et par Mail som må besvares, også lurer jeg rett og slett ta meg en morgenpils og erklære helgen for startet. SK804 og litt Flytog gjenstår før jeg er hjemme. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. Helseuken nærmer seg slutten, men dette har virkelig funket. Har levd som under Covid, basically.

Nå bærer det ut sammen med Storsmurf og Elefant for å første velge oss hvilken BMW vi skal ha hos Bavaria. Deretter skal vi inn og få brukt opp alle gavekortene vi fikk til jul i fjor.

Til slutt blir det nok Oppenheimer og litt billig vin fra gårsdagens Bussjolais slipp. Det er ikke de med høyest poengsum som lander på Lillestrøm, for å si det milft.

Ha en best fredag

Til slutt blir det nok Oppenheimer og litt billig vin fra gårsdagens Bussjolais slipp. Det er ikke de med høyest poengsum som lander på Lillestrøm, for å si det milft.

Ha en best fredag

I resten av verden og landet ble disse sluppet forrige torsdag. Men tar litt tid med Lillestrøm

Hallo fra solfylte Tønsberg. Fått svidd av litt kronasjer på div julegaver i dag, så blir det litt påfyll på EB-kontoen med doble poeng. Gjenstår å se nøyaktig hvor og hvordan de kan brukes en gang i fremtiden riktignok.
Snart lunch, og ikke altfor lenge til helg etter det. Ryktes at årets første julemåltid skal inntas da

God ettermiddag fra Jåttå,
Travel dag og plutselig er det den siste arbeidsdagen i uken her.
Her over sørvest er stormen i ferd med å avta etter en heftig natt. Huset ristet i de verste byggene gjennom natten.
Vel , straks er det helg og været er i ferd med å bli bra , det lover godt slik at jeg kan få båten ut av vannet senere i dag og på lager.
Ha en fin dag og god helg

God formiddag fra Lommedalen. Jeg har unnagjort de siste 4 hotell bookingene for Asia turen i dag. Siste ble OZO i Penang til 1350,- for 2 netter med frokost. Frokostsal i 21 etasje og basseng i 22 etg. Ser greit ut.
https://www.youtube.com/watch?v=tbPx14RDOW0
Dermed endte hotell bookingene på 19705,-kr hvorav 26 netter er med frokost, 5 uten. Nå gjenstår bare leiebilen i Kuwait og litt innsjekket bagasje med Pegasus og Jetstar, så er alt i boks. Totalkostnaden ender et par hundrelapper over eller under 70.000kr.
Nå er det ut å se etter svarte fredags tilbud. Nytt kjøleskap fra Power er planen og kode-dørlås til mine foreldre. Det blir vel noe mer også.

God morgen til den store shoppingdagen.

Bare jeg som forsøker unngå alle fysiske butikker i dag?

Dog den planen gikk i vasken, da en knekt hockeykølle måtte erstattes litt fort. Og skulle man lure: absolutt null tilbud på hockeykølle i riktig størrelse og profil. Så satser vi på den nye varer lenger enn tre måneder [emoji389]

Back