God fredag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
Glad fredag fra Deltabyen Lillestrøm.
Straks en liten arbeidsdag før en grønn en fra Widerøe frakter meg til Røros i ettermiddag.
Erzscheidergården blir nok bra! :)
Ha en fin en!
PS legger ved et bilde av deltaet vårt. ;) 20230518_174323.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Glad frifredag fra Ris. Kaffe, forum og nyheter ved kjøkkenbordet. Ingen store planer for dagen - kanskje jeg til og med går og legger meg litt igjen om en times tid… Digger inneklemt dager!

God morgen fra Lommedalen. Ganske grått her, ikke er det varm heller. Det blir ikke noe Gro-dag på meg, skal øyeblikkelig sette meg i bilen å kjøre på jobb på Kløfta. Det ser ut til at jeg kommer til å bytte jobb, da jeg er litt lei 1 times kjøring hver vei, utenom rush, så jeg får bare nyte kjøreturen. Jeg er vel hjemme fra jobb i 4-5 tiden håper jeg.
Ha en fin dag, alle som bidrar til å holde hjulene i gang.

God morgen fra Hvalstad. Etter frokost blir det å komme seg til Tjøme. Dog er planen et stopp på veien da noen ville teste ut scooten sin i en av skateparkene i Drammen. Ha en fin dag

God morgen fra Fbu. Hjemmekontoreringen er godt i gang, men blir langtfra full dag. Nedover til Vestfold i ettermiddag.

Mornings fra Forus. Som forventet var det ikke mye trafikk på veien inn til jobb før kl. 7 i dag. Det var lite biler på parkeringsplassen også men noterer at det kommer noen folk tuslende på jobb selv på denne inneklemte fredagen. Resepsjonen er åpnet og antar at det blir en roligere fredag.

Morn fra (g/h)jemmekontoret. Her spares det på fridagene så da må det jobbes litt. Har solid mandagsfølelse, så da er det jo egentlig ganske kjekt at det er fredag samtidig.

God morgen fra FBU. Litt jobbing på formiddagen, før det blir hotellskifte litt senere i dag. Deretter blir det å kaste seg ut i festlighetene i byen og bidra til at rød er helgens farge i Oslo.

God morgen fra Kongsberg. I dag skal det hentes en bil til sønnen. Ellers ingen store planer for dagen. Jeg skulle gjerne vært i Oslo i dag og deltatt i festlighetene akkurat som Hickok. Men formen er fremdeles ikke der at det er rom for den slags. Jeg har fremdeles alkoholforbud også. Forhåpentligvis blir det opphevet på kontrollen 7. juni. Men i morgen bærer det inn til Oslo for å se på kampen og heie de rødkledde frem til seier.

God Fredag från Madrid,

Fyra dagar med workshops snart klara och ikväll får turen i C med Iberia till Portugal och Lisboa för en helg där innan nästa veckas utmaningar. Det är inte ofta jag säger det men just nu längtar jag hem lite.

God morgen fra fjell-kontoret. De andre er på vei ut med bortover-skiene, mens undertegnede er på vei inn i dagens andre møte. Lurt å legge seg 02.30 i går merker jeg nå...

God formiddag fra Tananger,

Fridag med litt hjemmekontor , herlig med en skikkelig langhelg etter et svært travelt år så langt.
Mesteparten av ettermiddagen skal brukes til å ta et tak i hagen slik at morgendagen kan brukes på sjøen om værmeldingen holder stikk.
Ha en fin dag

God dag fra Oslo..egentlig ikke så begeistra for at halve Bergen kommer hit i helga men så skal jeg faktisk oppsøke den galskapen i morra og. Laget mitt er jo Skeid så det går nå egentlig ikke an å heie på noen av de finalistene. Jeg mener jo Lillestrøm burde annekteres av Oslo feks og Bergen bør meldes ut av Norge. Neida så ille er det ikke. Gøy blir det nok anyhow som fotballinteressert.

Og til Sud - langrenn så langt uti mai? Selv jeg som liker å gå på ski synes det der blir fullstendig feil. Fullstendig feil, mai nå skal være sol og innslag av digg sommervær ikke ski.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Hei og god dag. Her har man ihvertfall fredagsfølelse etter en uavbrutt jobbuke.

I gang med jobbingen etter en tur med valpen, som nå sover tungt ved siden av stolen min. Hun får ikke være med på topptur ('No Dogs Allowed') men jeg har en annen park i nærheten med en sløyfe på ca 4km som er akkurat passe langt for henne.

Lurt å legge seg 02.30 i går merker jeg nå...

I dag, heter det vel ... hvis man skal være litt pirkete .. :cool:

Og til Sud - langrenn så langt uti mai? Selv jeg som liker å gå på ski synes det der blir fullstendig feil. Fullstendig feil, mai nå skal være sol og innslag av digg sommervær ikke ski.

Nå var vel Sud’en selv hjemmeværende (hytteværende) med biznizzmøter, såvidt jeg skjønte var det Dragen og Dragonene(?) som var på skitur.
Men de har nå i hvert fall ski, jeg prøvde meg på fottur i Vestmarka i dag..:

Attachments

• IMG_9271.jpeg
    IMG_9271.jpeg
    765.3 KB · Views: 95
Bør det ikke heller settes opp en mur?

Jo kanskje det. Det er nok ikke så dumt. Kan kanskje inkludere som bor vestenfor? :stir
Husker det var enkelte i kommentarfeltet som nesten oppriktig mente det å mure inne Oslo under corona pga smitteøkninger her. Oslo kunne ikke få strenge nok tiltak i følge dem. Heldigvis er nå den tid forbi. Var nok noen enkelte forskrudde sjeler som mente kinesisk håndtering var det beste... Selv der gav de til slutt opp zero covid.

Jo kanskje det. Det er nok ikke så dumt. Kan kanskje inkludere som bor vestenfor? :stir

Nei nei, nå har jeg emigrert, Oslos politikere skal de selv slite med. Og ikke besudle de vestlige provinser med sine påfunn.

Nei nei, nå har jeg emigrert, Oslos politikere skal de selv slite med. Og ikke besudle de vestlige provinser med sine påfunn.

En ting er nå at Høyre plutselig ut fra intet har blitt vanvittig store. Noe helt annet er vel at de på siste Oslomåling må styre på Norgesdemokratenes nåde muligens...
Lokalpolitikk kan være gøy, men slike koalisjoner som det der trenger vi ikke. Kan jo se hva som skjedde i Kristiansand...

En ting er nå at Høyre plutselig ut fra intet har blitt vanvittig store. Noe helt annet er vel at de på siste Oslomåling må styre på Norgesdemokratenes nåde muligens...
Lokalpolitikk kan være gøy, men slike koalisjoner som det der trenger vi ikke. Kan jo se hva som skjedde i Kristiansand...

Vi bor i Asker. Lokalpolitikk er stabilt og forutsigbart, og ting som bare gjør seg selv [emoji6]

Back