• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag!

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
God morgen, folkens, våknet uvanlig tidlige idag, og hørte nettopp Air Leap sin Saab 340 svinge inn rett nord for oss på innflying til OSl bane 01L.

Ok start på dagen og god tid til å klargjøre seg for en hjemmekontordag igjen. Et teams møte på formiddagen, og så et forsøk på lunsj på teams...

Får nå nyt frokosten for meg selv i hvertfall
Ha en god dag der ute! :)

God morgen fra Forus. Snart er det helg. Bare noen timer til med kaffedrikking. Drømte i at fjeset til Morgan Freeman var gravd ned i bakken. Litt ala Søppelberget i Fraglene for de som husker den. Morgan pratet slik han pleier og gjøre han og så tok jeg en spade og spadde opp fjeset fra gresset og tok med meg Morgan under armen og gikk. Morgan pratet fortsatt videre han. Rett etter ringte vekkerklokka. Snodig. Bra det snart er helg.

Edit: lurer egentlig litt på om det var ispedd litt Cleveland fra "Family Guy" også i det fjeset.

God morgen fra Mjøndalen. Bare får ferdig kaffekanna nå, så åpner hjemmekontoret. Småkjølige 16,5 blå her i dag. Nå må det vel snart bli litt varmere?? Forbanna kulde, jaja, uansett snart helg, det er jo positivt. I kveld blir det taco på menyen, også må det lages en 24 timers pizzadeig til lørdagen også.

Ønsker alle en god helg når den tid kommer!

Minus 14 her på Hvalstad i morgentimene, men både kone og unger er ute av huset. Et problem er allerede løst der hvor peppern gror, så nå trengs en espresso. En pizzadeig skal settes, men den får nøye seg med 10 timers heving. Ha en fin dag

Hei fra knausen - i dag var det skikkelig kaldt her oppe, og dragen satte meget pris på glovarm bil.

Barna sitter foran peisen med hjemmeskole og jeg hører ikke et pip fra dem før de er ferdige allerede ved ti-tiden (hysj, ikke fortell dette til skolen så de lesser på)

I dag skal de handles inn store norske krabbeklør og noen gode franske druer på CC Vest.

God morgen fra Kongsberg.

Kjølig og fint her i dag med -20 grader. Ellers blir det hjemmekontor her i dag med diverse Zoom møter.

God morgen fra Lillestrøm. Her er det jo da snart helg. Først skal Svigers komme en tur, så det er bunkret med gamlas favorittrosévin. Deretter blir det å bare slappe av etter en litt småhektisk uke.

I går ble omsider min ca 10 år gamle kontor-PC pensjonert også. Da kom det nemlig ny, og nå har både jeg og Elefanten nesten like hjemmekontormaskiner. De står i hvert fall i stil og er bra tilpasset behov. Sykt fornøyde med dette.

0703834ebcbadbc02372f5112161a16b.jpg

Ha en ekstra fjong fredag!

G’mooorgen! Her er det bare å forberede seg på arbeidshelgen. 3-4 blå ute, men solen er på vei opp.

Ingen problemer etter vaksinasjonen, men kona fikk en voldsom reaksjon etter 24 timer med nervesmerter. Heldigvis gikk det fort over.

Velvel, får vurdere å varme opp vpn-tunellen ...

I går ble omsider min ca 10 år gamle kontor-PC pensjonert også.

Grattis! Steinkule maskiner det der. Ørlite misunnelig. ;-) Tastaturet er oppladbart så det er vel bare å nappe ut lightning-kabelen etter hvert?

God morgen fra Lillestrøm. Her er det jo da snart helg. Først skal Svigers komme en tur, så det er bunkret med gamlas favorittrosévin. Deretter blir det å bare slappe av etter en litt småhektisk uke.

I går ble omsider min ca 10 år gamle kontor-PC pensjonert også. Da kom det nemlig ny, og nå har både jeg og Elefanten nesten like hjemmekontormaskiner. De står i hvert fall i stil og er bra tilpasset behov. Sykt fornøyde med dette.

0703834ebcbadbc02372f5112161a16b.jpg

Ha en ekstra fjong fredag!

Mulig jeg spør dumt om hva den greia elefanten stirrer på er. Kan den bestille cola?

Ellers god fredag fra gjemmekontoret. Snart helg.

Mulig jeg spør dumt om hva den greia elefanten stirrer på er. Kan den bestille cola?

Ellers god fredag fra gjemmekontoret. Snart helg.

Det kan den desverre...

"Alexa, can I order 5 cola cola?"

Last edited:
Grattis! Steinkule maskiner det der. Ørlite misunnelig. ;-) Tastaturet er oppladbart så det er vel bare å nappe ut lightning-kabelen etter hvert?

Saft suse... det funka. Takk for tips. Ante ikke at det var trådløst

Back